Ännu en som blir av med körkortet..

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
Re: Re: Ännu en som blir av med körkortet..

Ben Pool skrev:
Har fått lite drygt 300 parkeringsböter de senaste 3 åren. Det är inte parkeringsvakternas fel, det är mitt!! och jag får ta konsekvenserna av mitt handlande utan gnäll.

Antingen eru helt dum i huvet eller äckligt rik,,, räknar man på att dina böyer kostar i snitt 400:- så har du asså brännt 120000:- på parkeringsböter på tre år,,, måste klassas som veckans knäppgök..

Jag tror/hoppas att du ljuger :fakta :fakta

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
ambulans skrev:
ja ända tills nån snor din hoj.. eller våldtar din syrra, skjuter din morsa.. eldar ner ditt hus... DÅ helt plötsligt är poliser vääääääldigt bra att ha va....

Inte om dom fortfarande står ute på vägarna och plockar "fartdårar" istället..! :7peta ;)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
ambulans skrev:
ja ända tills nån snor din hoj.. eller våldtar din syrra, skjuter din morsa.. eldar ner ditt hus... DÅ helt plötsligt är poliser vääääääldigt bra att ha va....

-Tjyven hittar de väl aldrig
-syrran hade kort kjol och då vill man ju bli våldtagen( om man ska tro alla domslut) och våldtäktsmannen går fri.
-Mördare och vapen hittas aldrig.
- Stadens enda (tror man) pyroman sitter redan inne, så undersökningen läggs ner

:rolleyes: :cool:

Vore de fler, så de hann slutföra sina jobb, så är de väl bra..

De får åtminstone mig att smyga bra mkt försiktigare på gatorna än jag brukar. (dock inte så hastigt som 100km/h på 50 väg :p )

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
:mad: Finns väl inget värre än att råka utför sura/aggressiva snutjävlar när man begår skitsaker som typ cykla utan cykellyse och sånt när man vet hur mycket annat skit som händer ute om kvällarna. Sverige är ett jävla skitland. Landet med en odemokratisk demokrati... :mad:

Jag har väldigt dåliga erfarenheter av folk som är poliser och folk som vill bli poliser, dom vill bara hävda sig. Finns dock alltid undantag, det glädjer mig.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
SFB skrev:
<snip> Sverige är ett jävla skitland. Landet med en odemokratisk demokrati... :mad:
<snip>.
Säg efter mig din lilla valp.. ;)

S V E R I G E Ä R F A N T A S T I S K T !

Sträck på ryggen och sluta gnälla!

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
-Lowrider- skrev:
Skyll dig själv,du körde för fort och då får man stå sitt kasst!
Lätt och komma och klaga på poliserna i efterhand,,men tänk dig för nästa gång du drar på rullen! :fatta!

Lova att du skriver in den gång haffa tagit dig. Hör ord som fel, stå sitt kasst, tänk dig för. Klart att grabben kört för fort men inte fan är väl det konstigt, testa en R hoj så får du se. En som kör en R cykel kör ALDRIG lagligt för det är fan omöjligt :fakta
På en motard kan det vara omvända förhållanden och ser där inte direkt poängen med att köra över 100. Men på våra bågar är det ju där nöjet på ett sätt startar..

Pappsen beklagar alla som blitt av med kortet men kör du på fyllan eller på annat sätt tappat kortet så är det rätt åt er :fatta!

Bingo

&#34892;&#39387;&#21644;&#26159;&#23433;&#38748;&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
-Lowrider- skrev:
Skyll dig själv,du körde för fort och då får man stå sitt kasst!
Lätt och komma och klaga på poliserna i efterhand,,men tänk dig för nästa gång du drar på rullen! :fatta!
Du kommer att gå långt med den attityden. :tummenupp

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...