DanL skrev:2438608Så Guiness rekord på 317Km/h är inte ett seriöst test alltså....
Sen när blev Guinness rekorbok seriös ?!
Det enda som krävs är att två vuxna skriver intyg. Skicka sen med en bild på hojen, sen är det klart.
.
DanL skrev:2438608Så Guiness rekord på 317Km/h är inte ett seriöst test alltså....
strom_robert skrev:2438676kommer det en ny busa till våren eller. Detta är ju en bild på en, men den är säkert photo shopad. Men det kan nog bli en intressant hoj.
Svemack skrev:2438624Sluta gnälla. Det är bara å slanta upp, 143900:- kostar världens snabbaste serieproducerade hoj.
Varför köpa något som är sämre än det sämste ?
rocketer skrev:2438396Koppar ovanifrån "på busan behövs ingen spärr eftersom den inte gör 300 i original." Skämtar du
Alla vet att Busan gör 300 + original - kom 99 och var den första standard hoj som orkade över 300 sträcket = riktig fart och går inte sämre idag om man plockar spärren från 01 - 06 årsmodellerna - 99 och 00 hade ingen spärr om jag fattat det rätt. Dock så ser det ut som 1400:an inte orkar med mer än 303 ynka 4 km/h till utan spärr. Allt tyder på att Kawan inte levererar .//R
strom_robert skrev:2438676kommer det en ny busa till våren eller. Detta är ju en bild på en, men den är säkert photo shopad. Men det kan nog bli en intressant hoj.
tekknoboy skrev:2439419Det där stämmer inte... ZZR1400 gör 299 ärliga km/h helt orginal med spärr... uppmätt med GPS......... det gör inte Hayabusan...
Så att den skulle gå 303km/h utan spärr är INTE troligt...
Kanske dags att provköra innan du disskuterar detta vidare...
rocketer skrev:2441398Ha det bra och hälsa dina klasskompisar - .//R
Svemack skrev:
tekknoboy skrev:2441918Hahaha... jo detsamma.. hälsa dina kollegor på PRO...
rocketer skrev:2441949Jag står för min ålder men du är i moppe träsket och vad har vi sagt om moppar . Din ålder verkar vara ett problem - någonstans mellan 16 och 19 - jo det var tider - been there, done that när du körde blöjor fortfarande - så för mig är du en moped (smilen funkade inte ens på moppe ) och jag en .//R
tekknoboy skrev:2439419Det där stämmer inte... ZZR1400 gör 299 ärliga km/h helt orginal med spärr... uppmätt med GPS......... det gör inte Hayabusan...
Så att den skulle gå 303km/h utan spärr är INTE troligt...
Kanske dags att provköra innan du disskuterar detta vidare...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |