nejdå... det sköter vi här hemma!Bärgren skrev:2382978Ja, det ska gå bra. Bara ni inte är för vilda
nejdå... det sköter vi här hemma!Bärgren skrev:2382978Ja, det ska gå bra. Bara ni inte är för vilda
Mr EmCom skrev:2383009nejdå... det sköter vi här hemma!
NiklasL skrev:2383041ööh, david, hjälp! ska du smeka får du smeka jakob tack, mig rör du inte! hoppas bara man hittar nån fin tjej där nu bara
BTW!! hur är reglerna om att ta in flickor i huset?
va braBärgren skrev:2383606No bitches after eleven.
Lyckas ni få med någon så bryr jag mig inte om ni gökar hela natten lång.
Ringer dig bärgren när jag kommer till eskilstuna imorn!Bärgren skrev:2384557Här är mitt mob. nr. 0707700471
!ante skrev:2384586Ringer dig bärgren när jag kommer till eskilstuna imorn!
ni örebroare vilken väg åker ni! om ni åker över julita så kan vi mötas upp o jag hänger med på ett hörn...
Föresten kan man sova hoss dig?
har du äns kåll på hur många som ska sova hoss dig?Bärgren skrev:2384638Ja, det går bra.
ja vet inte.. ska fixa me ypvs:en lite inann.. ska skicka ett mail när vi drar.. elelr bara skriva till dig på msn...prulle skrev:2384455Börjar vela på om det här är en smart ide men vafan jag ska ditt. fixar blinkersen i kväll och hastighetsmätare imorn..
Emcom när kommer ni ditt typ?
(Fan att man inte kan skjutsa på min.. :tomte)
nummer e bra..
har du nått nummer då?prulle skrev:2384818Gött med folk! Jag åker nog vid 19 så är kanske där 21-22 tar små vägar å stannar ofta.
emcom har ju ditt nr eller du har väll inte bytt va?Mr EmCom skrev:2384839har du nått nummer då?
0733-319520Mr EmCom skrev:2384839har du nått nummer då?
nepp har samma.. du med hoppas jag..!ante skrev:2384848emcom har ju ditt nr eller du har väll inte bytt va?
nepp, hmm du har PMMr EmCom skrev:2384876nepp har samma.. du med hoppas jag..
ok bra!!ante skrev:2384897nepp, hmm du har PM
nej åker ni motorvägen emot eskilstuna eller tar ni den andra vägen...Mr EmCom skrev:2384923ok bra!
åkar du förbi typ kumla eller nått på vägen? tror vi drar därifrån..
ok men nå åker ju såklart förbi OB men sen åker ni ju oxo förbi kumla.. för isåfall kan vi ju vänta på er där...!ante skrev:2384934nej åker ni motorvägen emot eskilstuna eller tar ni den andra vägen...
( nr 51 sedan 52, förbi odensbacken! ) så kan jag haka på vägen! (tror till o med den här vägen är närmare ifrån kumla)
Mr EmCom skrev:2384784har du äns kåll på hur många som ska sova hoss dig?
ja vet inte.. ska fixa me ypvs:en lite inann.. ska skicka ett mail när vi drar.. elelr bara skriva till dig på msn...
Men alltså bor på vägen efter odensbacken... så det skulle bli en omväg för mig att åka till odensbacken först!Mr EmCom skrev:2384971ok men nå åker ju såklart förbi OB men sen åker ni ju oxo förbi kumla.. för isåfall kan vi ju vänta på er där...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|