men va fan.. först kommer vingåker , sen ob , sen kumla , sen E-tuna...!ante skrev:2384992Men alltså bor på vägen efter odensbacken... så det skulle bli en omväg för mig att åka till odensbacken först!
eller?
men va fan.. först kommer vingåker , sen ob , sen kumla , sen E-tuna...!ante skrev:2384992Men alltså bor på vägen efter odensbacken... så det skulle bli en omväg för mig att åka till odensbacken först!
nopp om du åker den vägen jag tänkte ifrån örebro så är det tvärtom, men tar man motorvägen från örebro så stämmer det! åker jag den vägen måste jag först ta en raggarunda runt hjälmaren sedan till eskilstuna Se själv på kartan... den gröna vägen taskigt iritad i paint e den jag trodde ni skulle ta!... la ääven till en riktigt underhållande kurvig vägMr EmCom skrev:2384994men va fan.. först kommer vingåker , sen ob , sen kumla , sen E-tuna...
eller?
amen shit.. tänkte helt jävla cp... ja du har rätt..!ante skrev:2385054nopp om du åker den vägen jag tänkte ifrån örebro så är det tvärtom, men tar man motorvägen från örebro så stämmer det! åker jag den vägen måste jag först ta en raggarunda runt hjälmaren sedan till eskilstuna Se själv på kartan... den gröna vägen taskigt iritad i paint e den jag trodde ni skulle ta!... la ääven till en riktigt underhållande kurvig väg
hehe jaja ska ni ta den grüna vägen eller motorvägen då? för isåf ni tar den grüna vägen står det en NSR vid vägkanten vid en liten skit ort som heter läppe...Mr EmCom skrev:2385115amen shit.. tänkte helt jävla cp... ja du har rätt..
pece
ska höra me niklas imorrm vilken väg vi tar..!ante skrev:2385126hehe jaja ska ni ta den grüna vägen eller motorvägen då? för isåf ni tar den grüna vägen står det en NSR vid vägkanten vid en liten skit ort som heter läppe...
föresten får jag ev med en polare...
ok... d blir nog bra ifall vi säger att vi möts i eskilstuna istället... känns som d blir mindre problem då!Mr EmCom skrev:2385172ska höra me niklas imorrm vilken väg vi tar..
mm sant!ante skrev:2385192ok... d blir nog bra ifall vi säger att vi möts i eskilstuna istället... känns som d blir mindre problem då!
FIXA!!!!prulle skrev:2385486inga lyssen funkar den läker som ett sål ser mörkt ut. Fan jag orkar inte meka mer med den!
Håller på har hittat vart ifrån det kom nu är frågan varför..Mr EmCom skrev:2385826FIXA!!!!
kålla om lampan är hel..prulle skrev:2385880Håller på har hittat vart ifrån det kom nu är frågan varför..
Sen vill jag åtminstånde ha hel ljus.. Tändspolen är ny bytt så det _kan_ inte vara det.
ärligt? vart har du hört detta?!ante skrev:2385961Ehm , a det lungt grabbar nu! har hört att snuten ska ha kontroll på vägen emot eskilstuna, vet dock inte exakt vart... Så kör med insidan av huvudet!
Kan tilläga att jag just nu sitter här i min källare med två personer till som kör nsr, plus 5
Mr EmCom skrev:2385968ärligt? vart har du hört detta?
ja har ju fan ingen plåt på...
ja men på stan äre ju lunget.. då kan man ju dra dom .. det är lite svårare på en landsväg.. men ja kom på hur ja kan göra.. ja lägger min reggplåt i väskan så säger jag att ja tappade den men la den i väskanBärgren skrev:2385984Och så ska du köra i E-tuna där det absolut inte finns en enda polis?
Jag mötte nog fyra st på min runda runt stan.
Du jag tejpar fast den på ryggen på dig, tänker fan inte bli stoppad med e reggad hoj 15 mil hemifrån för att du inte orkar ha nummerskylt..Mr EmCom skrev:2385990ja men på stan äre ju lunget.. då kan man ju dra dom .. det är lite svårare på en landsväg.. men ja kom på hur ja kan göra.. ja lägger min reggplåt i väskan så säger jag att ja tappade den men la den i väskan
fan va bra!
Kollade förut då va den hel men lös (tror den har pajjat)Mr EmCom skrev:2385944kålla om lampan är hel..
(shit nu fick ja en sån där san-dröm-känsla.. jag kommer total krasha hojen imorn på väg till E-tuna... :S fan va läskigt..) hoppas det inte stämmer :S:S:S
jaja skit samma... tror tom ni skulle ha d roligare att åka på den andra sidan hjälmaren! alltså inte motorvägen...NiklasL skrev:2386090Jamen för sjuttsingens rödhakar, varför kan vi inte ta vägen förbi dig ante, det funkar väl prima, jag har åkt motorvägen till e-tuna förr, enformigt,tråkigt,rakt,slött. jag vill ha omväxling..
OCH DU DAVID SÄTTER PÅ DIN FULA SKYLLT PÅ DIN ANABOLMOPPE!! SKIT I OM DET SER FULT UT.. TEJPA FAST DEN!!
men... varför fungerar inte min ide då... .NiklasL skrev:2386090Jamen för sjuttsingens rödhakar, varför kan vi inte ta vägen förbi dig ante, det funkar väl prima, jag har åkt motorvägen till e-tuna förr, enformigt,tråkigt,rakt,slött. jag vill ha omväxling..
OCH DU DAVID SÄTTER PÅ DIN FULA SKYLLT PÅ DIN ANABOLMOPPE!! SKIT I OM DET SER FULT UT.. TEJPA FAST DEN!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|