Ännu mer åkning för örebroare och stockholmare

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
!ante skrev:
2384992 Men alltså :p bor på vägen efter odensbacken... så det skulle bli en omväg för mig att åka till odensbacken först!
men va fan.. först kommer vingåker , sen ob , sen kumla , sen E-tuna...

eller?

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Mr EmCom skrev:
2384994 men va fan.. först kommer vingåker , sen ob , sen kumla , sen E-tuna...

eller?
nopp om du åker den vägen jag tänkte ifrån örebro så är det tvärtom, men tar man motorvägen från örebro så stämmer det! åker jag den vägen måste jag först ta en raggarunda runt hjälmaren sedan till eskilstuna:tuttar Se själv på kartan... den gröna vägen taskigt iritad i paint e den jag trodde ni skulle ta!... la ääven till en riktigt underhållande kurvig väg:D

Last edited:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
!ante skrev:
2385054 nopp om du åker den vägen jag tänkte ifrån örebro så är det tvärtom, men tar man motorvägen från örebro så stämmer det! åker jag den vägen måste jag först ta en raggarunda runt hjälmaren sedan till eskilstuna:tuttar Se själv på kartan... den gröna vägen taskigt iritad i paint e den jag trodde ni skulle ta!... la ääven till en riktigt underhållande kurvig väg:D
amen shit.. tänkte helt jävla cp... ja du har rätt..

pece :p

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Mr EmCom skrev:
2385115 amen shit.. tänkte helt jävla cp... ja du har rätt..

pece :p
hehe :p jaja :p ska ni ta den grüna vägen eller motorvägen då?:va för isåf ni tar den grüna vägen står det en NSR vid vägkanten vid en liten skit ort som heter läppe...
föresten får jag ev med en polare...

Last edited:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
!ante skrev:
2385126 hehe :p jaja :p ska ni ta den grüna vägen eller motorvägen då?:va för isåf ni tar den grüna vägen står det en NSR vid vägkanten vid en liten skit ort som heter läppe...
föresten får jag ev med en polare...
ska höra me niklas imorrm vilken väg vi tar..

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
inga lyssen funkar den läker som ett sål ser mörkt ut. Fan jag orkar inte meka mer med den!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Mr EmCom skrev:
2385826 FIXA!!!!
Håller på har hittat vart ifrån det kom nu är frågan varför..
Sen vill jag åtminstånde ha hel ljus.. Tändspolen är ny bytt så det _kan_ inte vara det.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
prulle skrev:
2385880 Håller på har hittat vart ifrån det kom nu är frågan varför..
Sen vill jag åtminstånde ha hel ljus.. Tändspolen är ny bytt så det _kan_ inte vara det.
kålla om lampan är hel..

(shit nu fick ja en sån där san-dröm-känsla.. jag kommer total krasha hojen imorn på väg till E-tuna... :S fan va läskigt..) hoppas det inte stämmer :S:S:S

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Ehm , a det lungt grabbar nu! har hört att snuten ska ha kontroll på vägen emot eskilstuna, vet dock inte exakt vart... Så kör med insidan av huvudet!

Kan tilläga att jag just nu sitter här i min källare med två personer till som kör nsr, plus 5:tuttar :yoparty

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
!ante skrev:
2385961 Ehm , a det lungt grabbar nu! har hört att snuten ska ha kontroll på vägen emot eskilstuna, vet dock inte exakt vart... Så kör med insidan av huvudet!

Kan tilläga att jag just nu sitter här i min källare med två personer till som kör nsr, plus 5:tuttar :yoparty
ärligt? vart har du hört detta?

ja har ju fan ingen plåt på...

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Mr EmCom skrev:
2385968 ärligt? vart har du hört detta?

ja har ju fan ingen plåt på...

Och så ska du köra i E-tuna där det absolut inte finns en enda polis?:rolleyes:

Jag mötte nog fyra st på min runda runt stan.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Bärgren skrev:
2385984 Och så ska du köra i E-tuna där det absolut inte finns en enda polis?:rolleyes:

Jag mötte nog fyra st på min runda runt stan.
ja men på stan äre ju lunget.. då kan man ju dra dom .. det är lite svårare på en landsväg.. men ja kom på hur ja kan göra.. ja lägger min reggplåt i väskan så säger jag att ja tappade den men la den i väskan :D

fan va bra!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Mr EmCom skrev:
2385990 ja men på stan äre ju lunget.. då kan man ju dra dom .. det är lite svårare på en landsväg.. men ja kom på hur ja kan göra.. ja lägger min reggplåt i väskan så säger jag att ja tappade den men la den i väskan :D

fan va bra!
Du jag tejpar fast den på ryggen på dig, tänker fan inte bli stoppad med e reggad hoj 15 mil hemifrån för att du inte orkar ha nummerskylt..

Mr EmCom skrev:
2385944 kålla om lampan är hel..

(shit nu fick ja en sån där san-dröm-känsla.. jag kommer total krasha hojen imorn på väg till E-tuna... :S fan va läskigt..) hoppas det inte stämmer :S:S:S
Kollade förut då va den hel men lös (tror den har pajjat)
Men bak bytte jag ikväll och då lös den :va

Last edited:

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
en kille spm jobbar på MHF sa det till mig, han brukar få skta laserpicka åt snuten!":smasha

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Jamen för sjuttsingens rödhakar, varför kan vi inte ta vägen förbi dig ante, det funkar väl prima, jag har åkt motorvägen till e-tuna förr, enformigt,tråkigt,rakt,slött. jag vill ha omväxling..

OCH DU DAVID SÄTTER PÅ DIN FULA SKYLLT PÅ DIN ANABOLMOPPE!! SKIT I OM DET SER FULT UT.. TEJPA FAST DEN!!:fatta! :4skrika :hördu :hördu :mattias :mattias:machinegu :fattartil :fattartil :fattartil :fattartil :tomten

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
NiklasL skrev:
2386090 Jamen för sjuttsingens rödhakar, varför kan vi inte ta vägen förbi dig ante, det funkar väl prima, jag har åkt motorvägen till e-tuna förr, enformigt,tråkigt,rakt,slött. jag vill ha omväxling..

OCH DU DAVID SÄTTER PÅ DIN FULA SKYLLT PÅ DIN ANABOLMOPPE!! SKIT I OM DET SER FULT UT.. TEJPA FAST DEN!!:fatta! :4skrika :hördu :hördu :mattias :mattias:machinegu :fattartil :fattartil :fattartil :fattartil :tomten
jaja skit samma... tror tom ni skulle ha d roligare att åka på den andra sidan hjälmaren! alltså inte motorvägen...

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
NiklasL skrev:
2386090 Jamen för sjuttsingens rödhakar, varför kan vi inte ta vägen förbi dig ante, det funkar väl prima, jag har åkt motorvägen till e-tuna förr, enformigt,tråkigt,rakt,slött. jag vill ha omväxling..

OCH DU DAVID SÄTTER PÅ DIN FULA SKYLLT PÅ DIN ANABOLMOPPE!! SKIT I OM DET SER FULT UT.. TEJPA FAST DEN!!:fatta! :4skrika :hördu :fattartil :fattartil :tomten
men... varför fungerar inte min ide då... :(.

isåfall tar ja fan bort den när vi kommer fram... pugnk slut.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024