Hallå,
Jag är anmäld och har pyntat för kvällskörning 22:a maj. Skickar ni ut bekräftelser inom kort eller skall jag anta att alles är OK och bara dyka upp?
ÅÅåååå appro på de... Blir det 1100 riksdaler även för en kväll...imorrn 8/5...
Lossa fjäderspänningen... oftast m en haknyckel eller två. Ta de nätt så du inte slinter, synd o slå sig halft fördärvad.Någon vänlig själ som kan hjälpa mig skruva lite fjädring imorgon
.... men jag är osäker vad jag ska skruva på
Lossa fjäderspänningen... oftast m en haknyckel eller två. Ta de nätt så du inte slinter, synd o slå sig halft fördärvad.
Kika på din stötdämpare. Där fjädern har anliggning mot en ring, sitter det något som kan liknas m en "trappa". En pigg låser i någon av "trappstegen" denna ring, justerar man upp, eller ner, med en haknyckel.Hmm måste tyvärr meddela att jag är totalt nollad när det gäller det där vet inte ens vad fjäderförspänningen sitter. ....
ÅÅåååå appro på de... Blir det 1100 riksdaler även för en kväll
Tack för en trevlig träningskväll! Det var mycket nyttigt att få komma upp o köra! Märkligt att det inte kom fler en så härlig kväll!? Vi var hemma strax efter 24. Lite träningvärk idag men klart värt pinan...en kväll
Kan jag chansa o köra upp kan väl du?.... förutsatt att de finns plats kvar? har ibland problem att få ledigt god tid i förväg. och de felsta körnignar är ju just vardagar. Iaf kvällsträningar.... om de finns plats eller är fullt?
Nej, 500 för en kväll
Är det drop in den 22:a eller måste man boka???
///Micke
Jag ser att ni har höjt priset till 1200:- ,,, det var 1100:- när jag gjorde min anmälan till en heldag i juni, visserligen så ingår nu elen men då vi brukar vara 3 som åker ner så är det ju en höjning med 300:-
För 300 spänn soppa i elverket så räcker det flera dagar, å då kan vi även koka körv
Så det är ju nerköp tycker jag, åtminstonde om man e flera eller tex inte har nån nytta av el.
Annars är det trevligt att ni arrangerar massa goa körningar men priset skenar iväg snabbare än lönen trillar in tyvärr, speciellt om man vill åka mycket
Bra med synpunkter. Vi försöker ordna så bra arrangemang det går, förra körningen fick vi problem med att folk inte ville betala 300 för elen för en dag, detta är alltså en sänkning med 200 kr.
Bra med synpunkter. Vi försöker ordna så bra arrangemang det går, förra körningen fick vi problem med att folk inte ville betala 300 för elen för en dag, detta är alltså en sänkning med 200 kr.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|