ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

Ceke

Back in business
Gick med
11 Dec 2005
Hoj
Nada:(
Hallå,

Jag är anmäld och har pyntat för kvällskörning 22:a maj. Skickar ni ut bekräftelser inom kort eller skall jag anta att alles är OK och bara dyka upp?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Hallå,

Jag är anmäld och har pyntat för kvällskörning 22:a maj. Skickar ni ut bekräftelser inom kort eller skall jag anta att alles är OK och bara dyka upp?

Bekräftelser skickas via mail inom några dagar. Bekräftelser till den 8:e hinner inte skickas, alla som betalat har plats i nuläget.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Kan ni inte ha en körning på Anderstorp den 16 maj?

Hasse K

Kraschad Kungälvsbo
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
S1000RR på banan, Fireblade -98 på gatan...
Betala på plats imorron ?

Tjäna,
anmälde mig till gatruppen imorrn 8/5 för ett par timmar sen från depån i Falkenberg. Fick nr. 874.......
Internetbanker i all ära , men det skulle kännas säkrare om ni höll en plats till mig åsså betalar jag cash på banan.
/Hasse (Kungälv Volley.......)

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
ST3R
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig skruva lite fjädring imorgon :)

Jag vill skruva tillbaka till orginal settningen.
Min är stenhård och förmodligen anpassad efter 100kg+, men jag är osäker vad jag ska skruva på :va

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig skruva lite fjädring imorgon :)
.... men jag är osäker vad jag ska skruva på :va
Lossa fjäderspänningen... oftast m en haknyckel eller två. Ta de nätt så du inte slinter, synd o slå sig halft fördärvad.

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
ST3R
Lossa fjäderspänningen... oftast m en haknyckel eller två. Ta de nätt så du inte slinter, synd o slå sig halft fördärvad.

Hmm måste tyvärr meddela att jag är totalt nollad när det gäller det där vet inte ens vad fjäderförspänningen sitter.

Har kollat i rephandboken men dom bilderna som är där stämmer inte med hur min hoj ser ut.

Behöver nog mer praktisk hjälp är jag rädd för, men tack för rådet iallafall.

Ska försöka kolla lite mer nog på det imorgon.

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Hmm måste tyvärr meddela att jag är totalt nollad när det gäller det där vet inte ens vad fjäderförspänningen sitter. ....
Kika på din stötdämpare. Där fjädern har anliggning mot en ring, sitter det något som kan liknas m en "trappa". En pigg låser i någon av "trappstegen" denna ring, justerar man upp, eller ner, med en haknyckel.
Denna nyckal bör ingå i den verktygssats som du fått m hojen.

Viele Glück! :tummenupp

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Tack för en trevlig träningskväll! Det var mycket nyttigt att få komma upp o köra! Märkligt att det inte kom fler en så härlig kväll!? Vi var hemma strax efter 24. Lite träningvärk idag men klart värt pinan :D

Ett STORT tack till din teamkamrat som lånade mig sitt ryggskydd, :tummenupp :)

Hoppas det blev några bra varv för honom till sist!? :pannkyss

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
denna frågan kanske tagits upp tidigare. Men hur sent innan en kvällsträning eller heldag kan man anmäla sig förutsatt att de finns plats kvar? har ibland problem att få ledigt god tid i förväg. och de felsta körnignar är ju just vardagar. Iaf kvällsträningar.

du har inte möjlighet att göra som endel övriga arrangörer med att uppdatera platstillgången nån gång i veckan så man vet om de finns plats eller är fullt?

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
.... förutsatt att de finns plats kvar? har ibland problem att få ledigt god tid i förväg. och de felsta körnignar är ju just vardagar. Iaf kvällsträningar.... om de finns plats eller är fullt?
Kan jag chansa o köra upp kan väl du? :D
Det var förvånadsvärt lite folk där i torsdags, så de borde inte vara nått problem. Men förslaget om en liten lista över lediga platser var ju bra.

Tuta o kör :tummenupp

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Är det drop in den 22:a eller måste man boka???

///Micke

Man kan välja vilket som helst av alternativen. Vill man vara säker på att ha en plats förbokar men, vill man chansa så går det också bra. I nuläget är det ganska gott om platser, ska skicka ut bekräftelser på lördag kväll.

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
:hördu Jag ser att ni har höjt priset till 1200:- ,,, det var 1100:- när jag gjorde min anmälan till en heldag i juni, visserligen så ingår nu elen men då vi brukar vara 3 som åker ner så är det ju en höjning med 300:-

För 300 spänn soppa i elverket så räcker det flera dagar, å då kan vi även koka körv :gnissla

Så det är ju nerköp tycker jag, åtminstonde om man e flera eller tex inte har nån nytta av el.

Annars är det trevligt att ni arrangerar massa goa körningar men priset skenar iväg snabbare än lönen trillar in tyvärr, speciellt om man vill åka mycket :rolleyes:

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
:hördu Jag ser att ni har höjt priset till 1200:- ,,, det var 1100:- när jag gjorde min anmälan till en heldag i juni, visserligen så ingår nu elen men då vi brukar vara 3 som åker ner så är det ju en höjning med 300:-

För 300 spänn soppa i elverket så räcker det flera dagar, å då kan vi även koka körv :gnissla

Så det är ju nerköp tycker jag, åtminstonde om man e flera eller tex inte har nån nytta av el.

Annars är det trevligt att ni arrangerar massa goa körningar men priset skenar iväg snabbare än lönen trillar in tyvärr, speciellt om man vill åka mycket :rolleyes:

Bra med synpunkter. Vi försöker ordna så bra arrangemang det går, förra körningen fick vi problem med att folk inte ville betala 300 för elen för en dag, detta är alltså en sänkning med 200 kr.

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 2003
Bra med synpunkter. Vi försöker ordna så bra arrangemang det går, förra körningen fick vi problem med att folk inte ville betala 300 för elen för en dag, detta är alltså en sänkning med 200 kr.

Jag tycker det är kanon! :tummenupp

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Fick nyss besked att det är tomt på banan på torsdag, ska vi ordna en heldag istället?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0