Jodå, preliminärt en gatgrupp och en licensgrupp. Vi kommer att arrangera ett flertal kvällsträningar på a-torp, med både licens och gatgrupp.
Bra, då kommer jag igen. Bara jag fixat topplockspackningen som pajade i söndags.
Jodå, preliminärt en gatgrupp och en licensgrupp. Vi kommer att arrangera ett flertal kvällsträningar på a-torp, med både licens och gatgrupp.
Öppet enbart för medlemmar, ja. Våra körningar är öppna för vem som helst. Dessutom gäller svemos licensförsäkring på vära arrangemang.
tjo inga bilder på någon röd,vit,blå r6a med nummer 58 eller någon på en lika dant lackad cbr 600 med nummer 57?
Vit k4 1000. mammuth-gruppen. nr:68 på röd botten fram. Inget nr på sidan. Jag hade svart hjälm på de flesta passen utom första då jag hade en vit-svart-grå x-litehjälm.
Har du nåt på mej?
Öppet enbart för medlemmar, ja. Våra körningar är öppna för vem som helst. Dessutom gäller svemos licensförsäkring på vära arrangemang.
Tidigare täckte SVEMO:s försäkringar alla arrangemang på av dem godkända banor. Jag vet att de skule ha ett möte om detta "problem" i slutet på februari. Har de ändrat något på denna punkt?Öppet enbart för medlemmar, ja. Våra körningar är öppna för vem som helst. Dessutom gäller svemos licensförsäkring på vära arrangemang.
Tidigare täckte SVEMO:s försäkringar alla arrangemang på av dem godkända banor. Jag vet att de skule ha ett möte om detta "problem" i slutet på februari. Har de ändrat något på denna punkt?
SSEMSE:s körningar är även öppen för icke medlemmar, så du är välkommen att köra du också Nr:18 - finns plaster kvar.
Allt du behöver veta står på hemsidan (bra att läsa!)
Vad gäller med el i fortsättningen? Tror det kommer bli lite tunnare intresse om det ska pyntas 2-300 kr för elen.
MVH Oskar
Tjena
Jag har någon enstaka bild på både 58 och 57 inte bästa kvaliten. Det var skit svårt å ta bra bilder när de var så skumt ljuse då på förmiddagen. Om du skickar din mejl så ska du få bilderna
Mvh Andreas
Den 30 april kommer det en kvällsträning i vår regi. Mer info och anmälan i helgen.
Den 30 april kommer det en kvällsträning i vår regi. Mer info och anmälan i helgen.
Tittar man i din kalender så står det en heldagskörning den 30 Maj ,, är det den man kan anmäla sig till på eran hemsida eller vad
Nix, den dagen är dubbelbokad, men det kommer ett antal kvällsträningar i bokningen som öppnar ikväll. Ska bara ha fatt i listan med datum. Ev. en heldag i slutet av maj, om datumet verkar OK, men inte den 30:e som det ser ut nu.
hur går de för dig? såg att du lagt upp 29 april i kalendern men behövs den bokas eller är de bara komma dit å betala på plats? är priset 400?
vi dödliga som jobbar natt å måste kompa eller ta ledig behöver mer än 2 dagars framförhållning
Bokningen har varit öppen i 8 dagar, räcker det som framförhållning?
Fick en fråga av custe idag om o köra upp. Hur e de med platser i Lic-gruppen?Bokningen har varit öppen i 8 dagar, räcker det som framförhållning?
Fick en fråga av custe idag om o köra upp. Hur e de med platser i Lic-gruppen?
Ni har säkert tjötat om el med, är det tillgång mot pynt eller ingår det? (om det finnes öht)...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|