ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jodå, preliminärt en gatgrupp och en licensgrupp. Vi kommer att arrangera ett flertal kvällsträningar på a-torp, med både licens och gatgrupp.

Bra, då kommer jag igen. Bara jag fixat topplockspackningen som pajade i söndags.

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Jodå, preliminärt en gatgrupp och en licensgrupp. Vi kommer att arrangera ett flertal kvällsträningar på a-torp, med både licens och gatgrupp.

Öppet enbart för medlemmar, ja. Våra körningar är öppna för vem som helst. Dessutom gäller svemos licensförsäkring på vära arrangemang.

gott de finns folk som tar tag i å bokar banåka. anderstorp är fan så skoj, mycket åka där. :)

Andreas_ason

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Hoj
04 GSXR-1000
tjo :D inga bilder på någon röd,vit,blå r6a med nummer 58 eller någon på en lika dant lackad cbr 600 med nummer 57?

Tjena
Jag har någon enstaka bild på både 58 och 57 inte bästa kvaliten. Det var skit svårt å ta bra bilder när de var så skumt ljuse då på förmiddagen. Om du skickar din mejl så ska du få bilderna

Mvh Andreas

Vit k4 1000. mammuth-gruppen. nr:68 på röd botten fram. Inget nr på sidan. Jag hade svart hjälm på de flesta passen utom första då jag hade en vit-svart-grå x-litehjälm.
Har du nåt på mej?

Hej
Två bilder har på dig. Skicka mejlen så får du dom

Last edited:

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro

Vad gäller med el i fortsättningen? Tror det kommer bli lite tunnare intresse om det ska pyntas 2-300 kr för elen.

MVH Oskar

Hunt

Nu ännu långsammare...
Gick med
21 Nov 2005
Hoj
frugans gula VTR om jag frågar snällt
Öppet enbart för medlemmar, ja. Våra körningar är öppna för vem som helst. Dessutom gäller svemos licensförsäkring på vära arrangemang.

SSEMSE:s körningar är även öppen för icke medlemmar, så du är välkommen att köra du också Nr:18 - finns plaster kvar.

Allt du behöver veta står på hemsidan (bra att läsa!)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Tidigare täckte SVEMO:s försäkringar alla arrangemang på av dem godkända banor. Jag vet att de skule ha ett möte om detta "problem" i slutet på februari. Har de ändrat något på denna punkt?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Tidigare täckte SVEMO:s försäkringar alla arrangemang på av dem godkända banor. Jag vet att de skule ha ett möte om detta "problem" i slutet på februari. Har de ändrat något på denna punkt?

Det är inget problem om man har träningsledare på plats. Det har vi.

SSEMSE:s körningar är även öppen för icke medlemmar, så du är välkommen att köra du också Nr:18 - finns plaster kvar.

Allt du behöver veta står på hemsidan (bra att läsa!)

Jag har försökt boka mej i 2 år till körning på sturup. Inte en enda gång har jag lyckats. Kan man betrakta det som öppet för alla då? Har läst på er hemsida vid ett flertal tillfällen, men då jag inte har möjlighet att bevaka sidan mitt i natten udda torsdagar när månen står i nedan så avstår jag och kör egna arrangemang istället. För övrigt är denna tråden inte till för att diskutera Sydskåne-arrangemang, utan Fiver-arrangemang.

Vad gäller med el i fortsättningen? Tror det kommer bli lite tunnare intresse om det ska pyntas 2-300 kr för elen.

MVH Oskar

Ska försöka ordna ett bättre alternativ:tummenupp

Last edited:

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Bilder A-torp

Här kommer några bilder :)

Bifogat

• 19.JPG
    19.JPG
    149.5 KB · Visningar: 62
  • 19.JPG
    19.JPG
    149.5 KB · Visningar: 67
  • 20.JPG
    20.JPG
    158.4 KB · Visningar: 77
  • 26.JPG
    26.JPG
    133.6 KB · Visningar: 128
  • 40.JPG
    40.JPG
    133.8 KB · Visningar: 66
  • 62.JPG
    62.JPG
    121.4 KB · Visningar: 65

Peder Rosberg

Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Bilder A-torp

Några till

Bifogat

• 63.JPG
    63.JPG
    85.6 KB · Visningar: 58
  • 114.JPG
    114.JPG
    94.5 KB · Visningar: 68
  • 362.JPG
    362.JPG
    84.3 KB · Visningar: 62
  • m741.JPG
    m741.JPG
    85 KB · Visningar: 63
  • P4130117.JPG
    P4130117.JPG
    93.2 KB · Visningar: 79

Peder Rosberg

Gick med
19 Aug 2004
Hoj
Bilder A-torp

Åsså några på en highsider och ett på förgöraren, på ditt utvarv innan kraschen på gamla start och mål.

Bifogat

• kra1.JPG
    kra1.JPG
    92.9 KB · Visningar: 116
  • kra2.JPG
    kra2.JPG
    87.1 KB · Visningar: 139
  • kra3.JPG
    kra3.JPG
    86.9 KB · Visningar: 110
  • fögö.JPG
    fögö.JPG
    115.4 KB · Visningar: 98

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Tittar man i din kalender så står det en heldagskörning den 30 Maj ,, är det den man kan anmäla sig till på eran hemsida eller vad :confused:

Nix, den dagen är dubbelbokad, men det kommer ett antal kvällsträningar i bokningen som öppnar ikväll. Ska bara ha fatt i listan med datum. Ev. en heldag i slutet av maj, om datumet verkar OK, men inte den 30:e som det ser ut nu.

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Nix, den dagen är dubbelbokad, men det kommer ett antal kvällsträningar i bokningen som öppnar ikväll. Ska bara ha fatt i listan med datum. Ev. en heldag i slutet av maj, om datumet verkar OK, men inte den 30:e som det ser ut nu.

hur går de för dig? såg att du lagt upp 29 april i kalendern men behövs den bokas eller är de bara komma dit å betala på plats? är priset 400?

vi dödliga som jobbar natt å måste kompa eller ta ledig behöver mer än 2 dagars framförhållning:)

Mulles

MedLem
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
F.d STK 600 åkare-numera hojlös
Skjutsa i gatgrupp ??

22 maj var det en kvällsbankörning om jag inte såg fel

Har fått frågan om jag skulle ha lust att skjutsa en person och frågan är alltså om det är tillåtet att köra med passagerare i gatgrupp på era bankörnngar ?

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
hur går de för dig? såg att du lagt upp 29 april i kalendern men behövs den bokas eller är de bara komma dit å betala på plats? är priset 400?

vi dödliga som jobbar natt å måste kompa eller ta ledig behöver mer än 2 dagars framförhållning:)

Bokningen har varit öppen i 8 dagar, räcker det som framförhållning?

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Bokningen har varit öppen i 8 dagar, räcker det som framförhållning?
Fick en fråga av custe idag om o köra upp. Hur e de med platser i Lic-gruppen?

Ni har säkert tjötat om el med, är det tillgång mot pynt eller ingår det? (om det finnes öht)... :va

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA