ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Söndagen blev ju fin!!! Vettlöst kallt på morgonen men sedan blev det varmt! Oscar, DonQ, Augustsson, Mozz, Greven gottade sig i solen, Mozz o Linden hade en "se farlig ut"-tävling, Sven letade efter mer top speed, vill väldigt gärna ha 300 på mätaren och hoppades att den förlorade speeden låg bakom tankdummyn, Robbans nya fina (men först felriktade!) SVEMO-krök smälte snyggt ned plastpucken till stödet och DonQ debuterade i sin nya reflexväst "Safety first" samt ny show-lack, allt för att stå redo för svenska debuten på nattrace.

Bifogat

• P4130034.JPG
    P4130034.JPG
    102.3 KB · Visningar: 95
  • P4130031.JPG
    P4130031.JPG
    121.8 KB · Visningar: 106
  • P4130036.JPG
    P4130036.JPG
    101.4 KB · Visningar: 78
  • P4130039.JPG
    P4130039.JPG
    59.2 KB · Visningar: 96
  • P4130023.JPG
    P4130023.JPG
    107.3 KB · Visningar: 91
  • P4130025.JPG
    P4130025.JPG
    101.3 KB · Visningar: 100
  • P4130026.JPG
    P4130026.JPG
    75.9 KB · Visningar: 102
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Här kommer resten av bilderna:
extension.php

extension.php

extension.php

Galleri:
http://trackdays.se/extension.php?PostBackAction=viewgallery&gallery=38

Och jag då???? Igen!! Inte med!!! Hallå!!!:huvet
Bara för att jag körde för fort... eller???

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Hur gick det för de stackars killarna som smällde ihop i gatgruppen? Det såg inget vidare ut det där.

Annars var det kul, men efter första passet på morgonen kände jag inte mina fingrar och inte såg man nått heller pga immat visir.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Efter att ha deppat i två dagar så fick jag ett mess på jobbet från Swedie där det stod att han hade hittat en ny motor och den kommer på torsdag.
Säsongen är räddad!

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Efter att ha deppat i två dagar så fick jag ett mess på jobbet från Swedie där det stod att han hade hittat en ny motor och den kommer på torsdag.
Säsongen är räddad!

Var inte du med på söndagens körning då ,,, jag tyckte jag läste "Alicia" på ryggen på ett skinnställ i "Mammut" gruppen :pannkyss

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Säsongen är räddad!

Gick det inte att laga den andra :confused:

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Riktigt skoj dag och bra väder för å vara i aprill. Tog några pass innan man lärde sig lita på greppet i däcken. men sen släppte de å man vågade ligga på lite igen... Nästa pass får man börja gasa lite så man kan kolla lite tider igen:)

Skoj var de å suget efter nästa bandag är enormt!!

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Den är inte ens värd att laga. Har gått nästan 6000 mil och läcker olja lite här och var. Billigare att köpa en ny.

Bara 6000 mil :rolleyes:
Kan väl kanske vara dags att byta, jag tycker du ska ta pojkvännens motor han lär inte märka nåt, gärna runt den 23e april skulle du kunna göra ett byte! :tummenupp

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Bara 6000 mil :rolleyes:
Kan väl kanske vara dags att byta, jag tycker du ska ta pojkvännens motor han lär inte märka nåt, gärna runt den 23e april skulle du kunna göra ett byte! :tummenupp

Haha du tycker det va :D
Tror tyvärr att han hade märkt skillnad och speciellt mina konkurrenter i min klass :tungan

kejsarn

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Ducati SF 848
Rimligtvis bör det ju finnas fler bilder, var ju x-antal fotografer både i karusellen och start&mål tyckte jag. Kanske får bli en tråd separat för det ändamålet med tanke på att dom kanske inte pallar kolla igenom denna.

Hej hopp!

Andreas_ason

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Hoj
04 GSXR-1000
Rimligtvis bör det ju finnas fler bilder, var ju x-antal fotografer både i karusellen och start&mål tyckte jag. Kanske får bli en tråd separat för det ändamålet med tanke på att dom kanske inte pallar kolla igenom denna.

Hej hopp!

Hallå
Jag tog närmare 600 bilder nu på söndagens körning så jag kanske har någon bild på dig Jensah. Kanske ska tala om att jag precis har handlat kameran så jag var bara ute å övade mig lite. Hur ser din hoj och eller du ut??

MikkeB

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Stulen blade -08
Jag har ett gäng bilder här av varierande kvalitet. Vill någon ha någon av bilderna i högre upplösning är det bara att höra av sig på PM eller dyligt.
Skulle någons ansikte ha fastnat på någon bild som denna någon inte vill finns online går det bra att höra av sig om det med så försvinner bilden.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024