ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

Emsan

I may look busy, but I´m just confused!
Gick med
29 Sep 2005
Ort
Linköping
Hoj
Hojlös
Igelhammar har platser i gatgruppen, så får du köra Söndag åtminstone:) ...eller du kanske inte kör reggat?



Hmm, nja tack, fast på söndag är jag inte där. Jo då, hojen är både godkänd för bana å för väg!!

Det handlar om försäkringar, när du betalt din licens ingår en näst intill värdelös försäkring.
Om du krokar ihop med någon och skadar dig så finns krav på licens hos vissa arrangörer.

Jag föstår att du reagerar då det går bra på LMS att köra med inte på geleråsen tex....


Hmm, jo jag misstänkte det. Men som sagt, den försäkringen som ingår i licensen är ju kass. Förmodar att dom som kör har en egen bra olycksfallsförsäkring?!? Man kör väl på egen risk eller? Det är ju bankörning. Man kör väl inte på folk eller så med flit?!

Måste ju vara lättare att ha EN regel som gäller för allt!? Vid rr-träning krävs inte utlöst licens, men vid tävling. Kan inte alla klubbar enas om nåt smart gemensamt?!

Men jaja, då antar jag att jag inte får köra på lördag då. Men hade så kul ni som kör. Hoppas vädret blir bra!
 
Last edited:

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Men jaja, då antar jag att jag inte får köra på lördag då. Men hade så kul ni som kör. Hoppas vädret blir bra!

Jaja ,,, du kan nog trösta dig med en stor grogg, enligt aftonbladets väder ska det snöa inatt, jag har ticket till lördag med som kanske brinner inne, då tar jag mig en grogg med :tuttar
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Mina platser finns kvar pga oseriös köpare. Om det är någon som vill köpa dom. Lördag och söndag i licensgrupp.
0734-259444
//Jonas

edit: nu finns bara lördag kvar. Skynda fynda. Ge ett bud.

edit2: nu finns ingen plats kvar. Hoppas ni får en grym körning. Önskar jag kunde komma men hojen ligger utspridd i för många delar tyvärr.
 
Last edited:

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
på min anmälan så står det att alla mina platser är licens på söndageb,humlan läs pm om hur det ligger till....
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
Fikakassa? Välkommen till mej i helgen så ska vi ha en seriös diskussion IRL istället för att sitta här och tramsa:tummenupp
Jag jobbar på elbolag så det var inte din fikakassa jag främst syftade på ;)
Så ingen kritik mot er som arrangör, dock så får du gärna se till att det finns kaffe i massor till Lördagen. Brr
 
Last edited:

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Säljer min platser i licensgrupperna lördag (billig) och söndag (såld).
Ring mig 0707-148507
Först till kvarnen får mala :D

Söndagen är såld. lördagen är nu superbillig :D
 
Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Håll er långt borta från mig på lördag och söndag. Jag lär troligtvis köra som en kratta. Jag lär iallafall synas med mitt nya skinande skinnställ och min vit/grön lysande hoj =)
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Håll er långt borta från mig på lördag och söndag. Jag lär troligtvis köra som en kratta. Jag lär iallafall synas med mitt nya skinande skinnställ och min vit/grön lysande hoj =)

Var ska du åka någonstans hade du tänkt :rolleyes:
 

Gixer

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Braås
Hoj
Ducati 1199 Panigale Husaberg 650fs Gsx-R 1000 K5 Såld
Jag undrar om det finns platser kvar i gatgruppen på sön? och om det e finns möjlighet att få köra? Och lösa plats och all betalning på plats! Har inte kunnat anmäla mig då jag skulle jobbat men så blev det inte nu!
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Jag undrar om det finns platser kvar i gatgruppen på sön? och om det e finns möjlighet att få köra? Och lösa plats och all betalning på plats! Har inte kunnat anmäla mig då jag skulle jobbat men så blev det inte nu!


Jag har en plats i gatgrupp på söndagen om du vill vara säker.
Den är betald med 500kr, återstår 600kr att betala på plats.
Säljer platsen för 400kr.

Skicka PM om du är intresserad så skickar jag ett mail till fiver och dig med anmälningsnumret som du behöver uppge vid inskrivningen.

/Nitrous
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Det har snöat hela morgonen och det är blött o vitt o äckligt.

Kanske att det spricker upp sent i eftermiddag om man ser på radarbilderna.

Det är ingen som kör.
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Det har snöat hela morgonen och det är blött o vitt o äckligt.

Kanske att det spricker upp sent i eftermiddag om man ser på radarbilderna.

Det är ingen som kör.

Det blev så illa alltså, då tog jag nog rätt beslut å stanna hemma då. Hoppas det smälter undan så ni får kört nåt iallafall. Här i Göteborg har det slutat snöa/regna nu.

Imorrn ska det vara strålande väder annars jäklar :gnissla
 

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Go:teborg
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Det blev så illa alltså, då tog jag nog rätt beslut å stanna hemma då. Hoppas det smälter undan så ni får kört nåt iallafall. Här i Göteborg har det slutat snöa/regna nu.

Imorrn ska det vara strålande väder annars jäklar :gnissla

Jag sitter och jobbar i stället Kan man utan problem dra till karlsskoga på tisdag och titta på snö på den banan i stället.


MVH Oskar
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Det har snöat hela morgonen och det är blött o vitt o äckligt.

Kanske att det spricker upp sent i eftermiddag om man ser på radarbilderna.

Det är ingen som kör.

Skitsnack! Folk med hår i röva backar inte för lite fukt. Första tappra deltagaren lämnade depån kl 10.30.
 

Oopsjoppe

#28 R600
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Västerås
Hoj
ZX6R -07 banhoj
Tillbaka på hotellet. Snö, Snö, Snö, Snö > blask, blask, blask > regn, regn, regn.. det enda positiva är väl att det går åt rätt håll! Jag är helt imponerad av de 2st som vågade sig ut på banan. Hoppas att det spricker upp i eftermiddag och torkar upp lika snabbt!

Vad händer på gelleråsen på tisdag?
 

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
Skitsnack! Folk med hår i röva backar inte för lite fukt. Första tappra deltagaren lämnade depån kl 10.30.

om 2 av 60 på plats bara ger sig ut och kör i snöblask så betyder det inte tapper,det betyder korkad:tummenupp
kan du kolla det jag bad dig om i pm:et:)
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top