Igelhammar har platser i gatgruppen, så får du köra Söndag åtminstone...eller du kanske inte kör reggat?
Hmm, nja tack, fast på söndag är jag inte där. Jo då, hojen är både godkänd för bana å för väg!!
Det handlar om försäkringar, när du betalt din licens ingår en näst intill värdelös försäkring.
Om du krokar ihop med någon och skadar dig så finns krav på licens hos vissa arrangörer.
Jag föstår att du reagerar då det går bra på LMS att köra med inte på geleråsen tex....
Hmm, jo jag misstänkte det. Men som sagt, den försäkringen som ingår i licensen är ju kass. Förmodar att dom som kör har en egen bra olycksfallsförsäkring?!? Man kör väl på egen risk eller? Det är ju bankörning. Man kör väl inte på folk eller så med flit?!
Måste ju vara lättare att ha EN regel som gäller för allt!? Vid rr-träning krävs inte utlöst licens, men vid tävling. Kan inte alla klubbar enas om nåt smart gemensamt?!
Men jaja, då antar jag att jag inte får köra på lördag då. Men hade så kul ni som kör. Hoppas vädret blir bra!
Last edited: