Nitrous
www.actionpics.se
Kanske skulle börja med el-uthyrning vid bandagar.?..
Haha.. den var kul. Köp några såna säkringar du, det blir nog en bra affär
För närvarande är det 16 platser lediga på lördagen, sam 5 i licensgrupp på söndagen. I gatgruppen finns det 18 platser lediga. Nu är det bara att be till vädergudarna.
Fikakassa? Välkommen till mej i helgen så ska vi ha en seriös diskussion IRL istället för att sitta här och tramsaTja ledningsnätet finns ju redan och är dimensionerat för högsta last. Dock så är säkerligen elbolagets elskåp det med 'rätt' avsäkring. Men man vet ju inte om ARC har avtal med att höja lasten till racehelger. Sådana avtal är inte ovanliga, då brukar t.o.m en ansvarig hos kunden vara betrodd med säkringar. Vilket fall så är säkerligen infrastrukturen för elen i Anderstorp avskriven och klar. Pengarna kommer gå till någon fikakassa.
Hur ser det ut att bli, 3 grupper per dag?
Japp. På lördagen 3 licensgrupper och söndagen 2 licens och en gatgrupp.
aftonbladet och tv4väder har ju en jävla tendens till att ändra väder under hela veckan. så mest intressant hur vädret blir är när vi är på plats på lördag morgon
bara dansa soldansen å hoppas på 15 plus uppehåll och sol!!
Ok!
Nu säger SMHI 3+ och snöblask
Ok!
Nu säger SMHI 3+ och snöblask
För närvarande är det 16 platser lediga på lördagen, sam 5 i licensgrupp på söndagen. I gatgruppen finns det 18 platser lediga. Nu är det bara att be till vädergudarna.
ännu roligar blir det om man räknar på stickan vad kostnaden för elen verkligen är.
1 kr ca för en kilowatttimme och har man värmarna på i fem timmar blir det då 5 kr.du kan om du överförbrukar alltså göra av med el för lätt 30 kr....
att hyra ett underskåp kostar 7 kr /dag och kabel 63 amp kostar 2 kr.men då kan man vara 13 hojar elle så på det skåpet.vad jag förstår så är det väl banuthyrningen som har detta krav och inte arrangören(fumlan) så vår kritik ska väl i så fall riktas till de egentligen eller har jag missuppfattat.
det stod att elen var sänkt med 200 kr för 2 dagar är det ett nytt pris eller?
Jag har gjort en bonnlösning vad gäller försök att sänka dB på mitt helsystem. Jag tar självklart med originalsystemet oxå, utifall. Men vill gärna ge det ett försök att få ner dB med det system som sitter på.
Snö eller regn, jag kommer... dock lär man väl inte köra alla timmar på dagen som man annars gör om det är "varmt".
Vad har du för avgassystem Johnny? Om du har ett system med tex kolfiber eller annat material längst bak, och du då har gjort en lösning som ska "bromsa"/hindra avgaserna så finns det en risk att du förstör det som inte är gjort i metall. Det hände mig när vi panikfixade på Falken, och det hände Niko och Watz när de fulmekade på Atorp. Byt till original när du ändå är hemma. Tar ju inte många minuter...
Om du har ett system med tex kolfiber eller annat material längst bak, och du då har gjort en lösning som ska "bromsa"/hindra avgaserna så finns det en risk att du förstör det som inte är gjort i metall. Det hände mig när vi panikfixade på Falken, och det hände Niko och Watz när de fulmekade på Atorp. Byt till original när du ändå är hemma. Tar ju inte många minuter...
Vi säljer våra bandagar då vädret ser för ostadigt ut för att åka ner från timrå för att köra.
Priset är diskutabelt och vi har tre platser per dag.
Tel 070 5822193
Äh, vädret på SMHI ser bättre o bättre ut. Nu 6 grader och uppehåll på söndag
Äh, vädret på SMHI ser bättre o bättre ut. Nu 6 grader och uppehåll på söndag
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|