Lite olika bud om vad som gäller när jag läser tråden...
Får man köra på lördag även om man inte löst ut licensen i år?
Godkänd licenskurs, körkort, trafikförsäkring och olycksfallsförsäkring finns
Lite olika bud om vad som gäller när jag läser tråden...
Får man köra på lördag även om man inte löst ut licensen i år?
Godkänd licenskurs, körkort, trafikförsäkring och olycksfallsförsäkring finns
läser man tidigare i tråden så står de som krav UTLÖST LICENS. så du måste nog punga ut stålar för licensen. Står även att kvitto för inbetald licens gäller. SÅ du behöver inte ha kortet i handen räcker med betald licens så länge.
Jo jag såg det men anledningen som stod var ju för försäkringens skull... Och den är ju ingen toppenförsäkring precis, vilken vanlig olycksfallförsäkring som helst är ju bättre så jag tänkte om det kanske gick bra med kursintyget..
Brukar räcka med det på de flesta bandagar.
Lösa ut licens hinns inte med nu... Men jag har plats om det kommer andra besked från arrangören.
någon fler som åxå har en plats ledig till på söndagen?
call me 0730301524
Senaste budet nu är ju sol o varmt på söndag Hurray... Och det verkar vara fler som sett det
Men engångslicens? Det är ju ingen tävling. Enligt svemo behöver du ju inte lösa ut licensen för att träna! Jag har ju gått kursen och löste ut licensen förra året på grund av missförstånd, men inte i år för att det inte behövs vid träningar.
Hemskt ledsen om jag är trög, men jag vet ju fortfarande inte om jag får köra i helgen eller inte?! Känns meningslöst att åka dit och sen inte få köra.
Men engångslicens? Det är ju ingen tävling. Enligt svemo behöver du ju inte lösa ut licensen för att träna! Jag har ju gått kursen och löste ut licensen förra året på grund av missförstånd, men inte i år för att det inte behövs vid träningar.
Hemskt ledsen om jag är trög, men jag vet ju fortfarande inte om jag får köra i helgen eller inte?! Känns meningslöst att åka dit och sen inte få köra.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|