ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Gott om plats både heldagarna och kvällen den 2/6:tummenupp

anmäler man sig här om man vill åka kvällen den 2/6??

mvh robb

edit:

hittade på fiver..

syns på måndag :)

Last edited:

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Jag skulle vilja ha mera kvällskörningar. :tummenupp Är nybörjare så vågar inte boka in mig på heldagar ännu.

Nubörjare?

Kör den 27:e Juni med SMC och sen 28: & 29:e Med Humlan efter det kan du torpet utan och innan =)

/Urban

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
På fredag stänger vi anmälan till den 2/6, sedan är det drop-in som gäller:tummenupp
Det finns gott om plats, men vädret verkar bli bra så vill man vara säker bokar man i förväg.

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Måste allt va najjat på kvällskörningen 2/6?
Och, måste man ha antingen licens eller trafikförsäkring? Har inget utav det...

Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Nubörjare?

Kör den 27:e Juni med SMC och sen 28: & 29:e Med Humlan efter det kan du torpet utan och innan =)

/Urban
Så du rekomenderar inte kvällskörning om man är nybörjare?

På fredag stänger vi anmälan till den 2/6, sedan är det drop-in som gäller:tummenupp
Det finns gott om plats, men vädret verkar bli bra så vill man vara säker bokar man i förväg.
Vad är planerna inför morgondagen? Kommer ni köra gatgrupp för sig o licens för sig. Eller kommer det blandas hej vilt?

Kommer det finnas föråkare på plats eller får man leta spår själv?

//KaliZ

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Så du rekomenderar inte kvällskörning om man är nybörjare?

Vad är planerna inför morgondagen? Kommer ni köra gatgrupp för sig o licens för sig. Eller kommer det blandas hej vilt?

Kommer det finnas föråkare på plats eller får man leta spår själv?

//KaliZ

Inga problem att vara nybörjare, han raggar bara kunder åt SMC i min tråd.
Planerna är att vi ska köra 2 grupper, men kommer det lite folk kör vi öppen depå. Föråkare finns naturligtvis.

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
hur ser det ut med folk?? blir det öppen depå idag??

ser ju ut o bli kalasväder iaf!

mvh robb

edit:

just det.. pröjsade in via internetbank i freddas.. har det kommit in idag tro???

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
hur ser det ut med folk?? blir det öppen depå idag??

ser ju ut o bli kalasväder iaf!

mvh robb

edit:

just det.. pröjsade in via internetbank i freddas.. har det kommit in idag tro???

Ta med kvitto om du betalat de senaste dagarna.
Platstillgång? Tja, det är totalt 12 som anmält sej, så det ser ut att bli öppen depå.

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Jag sitter här med myror i hela kroppen för att jag inte kan komma loss o köra med er ikväll :( Är dessutom bortlovad helgen 28-29/6 :( :( Kommer det bli några bankörningar i Juli och Augusti också månne?

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Platstillgång? Tja, det är totalt 12 som anmält sej, så det ser ut att bli öppen depå.

öppen depå:tummenupp
konstigt. i vintras verkade de som alla ville åka bana, men nu är de 3dje bandagen som de är under 50 pers på med öppen dåpå. ja klagar inte. Men de vore förjävla tråkigt om ni arrangörer blir tvunga å dra ner på tillfällena pga av för lite folk. vi som vill åka vill ju ha mer dagar:)

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Jag klarade inte att hålla emot. Nu har jag stökat runt på jobbet o tar bonn-permis i eftermiddag :) Ses ikväll bröder o systrar! :)

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj

vore ju nice med öppen depå..

du menar det pappret som står att man är "anmäld" på? med anmälningsnummer o grejjer?

mvh robb (som är laddad som fan...:yoparty )

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Arg, besviken, förtvivlad...

...sammanfattar mig just nu.

Kvällskörning kul kul tänkte jag. Ringer försäkringsbolaget allt verkar lugnt. Det är bara vid ett tillfälle och ingen tidtagning osv. Utbildningssyfte med andra ord. Gutt... anmäler mig till körningen.

Igår mekar man lite. Spänd inför morgondagen. Av med backspeglarna och på med org-systemet. Helt sjukt va tamt hojen låter, men vad gör väl det. Imorgon är det bankörning.

Idag kändes det lite olustigt i magen, personen jag talade med tidigare verkade ju trots allt inte så hemma på det hela... bäst att dubbelkolla om man kan få något skriftligt skickat till sig. Ringer först min privata olycksfallsförsäkring. Ingen vet något. Blir hänvisad till tre olika nummer innan man får till svar att "Trafikförsäkringen gäller eftersom det inte är tävling". Ringer IF... "Nepp, inte en chans. Våran försäkring gäller inte. Blir du invalid så får du inte en spänn (säger dem faktiskt rakt ut)."

Ringer tillbaka till min privata olycksfallsförsäkring. Eftersom jag är äldre än 25 så måste jag teckna en hög-risk försäkring som täcker ett sånt här tillfälle.

Min ekonomi tillåter inte det just nu. Så det blev till att skita i denna bankörningen. Finns inte ord som beskriver hur besviken och nere jag känner sig just nu!!! :(

I trafik har man bra försäkringar... så både min olycksfallsförsäkring och hoj-försäkring vill påskina att jag får "...utvecklas som förare i trafiken istället". Låter helt sjukt!!!

Hoppas ni andra får en toppenfin dag!

MVH
Wannabee-KaliZ

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
...sammanfattar mig just nu.

Kvällskörning kul kul tänkte jag. Ringer försäkringsbolaget allt verkar lugnt. Det är bara vid ett tillfälle och ingen tidtagning osv. Utbildningssyfte med andra ord. Gutt... anmäler mig till körningen.

Igår mekar man lite. Spänd inför morgondagen. Av med backspeglarna och på med org-systemet. Helt sjukt va tamt hojen låter, men vad gör väl det. Imorgon är det bankörning.

Idag kändes det lite olustigt i magen, personen jag talade med tidigare verkade ju trots allt inte så hemma på det hela... bäst att dubbelkolla om man kan få något skriftligt skickat till sig. Ringer först min privata olycksfallsförsäkring. Ingen vet något. Blir hänvisad till tre olika nummer innan man får till svar att "Trafikförsäkringen gäller eftersom det inte är tävling". Ringer IF... "Nepp, inte en chans. Våran försäkring gäller inte. Blir du invalid så får du inte en spänn (säger dem faktiskt rakt ut)."

Ringer tillbaka till min privata olycksfallsförsäkring. Eftersom jag är äldre än 25 så måste jag teckna en hög-risk försäkring som täcker ett sånt här tillfälle.

Min ekonomi tillåter inte det just nu. Så det blev till att skita i denna bankörningen. Finns inte ord som beskriver hur besviken och nere jag känner sig just nu!!! :(

I trafik har man bra försäkringar... så både min olycksfallsförsäkring och hoj-försäkring vill påskina att jag får "...utvecklas som förare i trafiken istället". Låter helt sjukt!!!

Hoppas ni andra får en toppenfin dag!

MVH
Wannabee-KaliZ

Säg upp försäkringen på IF då. Länsförsäkringar har jag och många andra som kör RR, deras olycksfallförsäkring täcker detta.

När det gäller hojen så är det väl folksam som gäller om trafikförsäkring ska gälla. Man får anpassa sig lite helt enkelt. Tråkigt med felaktiga besked från försäkringsbolaget dock.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Vad är det som är fel? Öppen depå, 500 kr, 26 grader varmt och 25 hojar på bana?:va :va

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0