Nr:18
Snabbare än Don Queer
Gott om plats både heldagarna och kvällen den 2/6
Gott om plats både heldagarna och kvällen den 2/6
Jag skulle vilja ha mera kvällskörningar. Är nybörjare så vågar inte boka in mig på heldagar ännu.
Så du rekomenderar inte kvällskörning om man är nybörjare?Nubörjare?
Kör den 27:e Juni med SMC och sen 28: & 29:e Med Humlan efter det kan du torpet utan och innan =)
/Urban
Vad är planerna inför morgondagen? Kommer ni köra gatgrupp för sig o licens för sig. Eller kommer det blandas hej vilt?På fredag stänger vi anmälan till den 2/6, sedan är det drop-in som gäller
Det finns gott om plats, men vädret verkar bli bra så vill man vara säker bokar man i förväg.
Så du rekomenderar inte kvällskörning om man är nybörjare?
Vad är planerna inför morgondagen? Kommer ni köra gatgrupp för sig o licens för sig. Eller kommer det blandas hej vilt?
Kommer det finnas föråkare på plats eller får man leta spår själv?
//KaliZ
Om man betalar via it-bank, vad skriver man i ocr rutan eller meddelanderutan???
hur ser det ut med folk?? blir det öppen depå idag??
ser ju ut o bli kalasväder iaf!
mvh robb
edit:
just det.. pröjsade in via internetbank i freddas.. har det kommit in idag tro???
Ta med kvitto om du betalat de senaste dagarna.
Platstillgång? Tja, det är totalt 12 som anmält sej, så det ser ut att bli öppen depå.
Ta med kvitto om du betalat de senaste dagarna.
Platstillgång? Tja, det är totalt 12 som anmält sej, så det ser ut att bli öppen depå.
...sammanfattar mig just nu.
Kvällskörning kul kul tänkte jag. Ringer försäkringsbolaget allt verkar lugnt. Det är bara vid ett tillfälle och ingen tidtagning osv. Utbildningssyfte med andra ord. Gutt... anmäler mig till körningen.
Igår mekar man lite. Spänd inför morgondagen. Av med backspeglarna och på med org-systemet. Helt sjukt va tamt hojen låter, men vad gör väl det. Imorgon är det bankörning.
Idag kändes det lite olustigt i magen, personen jag talade med tidigare verkade ju trots allt inte så hemma på det hela... bäst att dubbelkolla om man kan få något skriftligt skickat till sig. Ringer först min privata olycksfallsförsäkring. Ingen vet något. Blir hänvisad till tre olika nummer innan man får till svar att "Trafikförsäkringen gäller eftersom det inte är tävling". Ringer IF... "Nepp, inte en chans. Våran försäkring gäller inte. Blir du invalid så får du inte en spänn (säger dem faktiskt rakt ut)."
Ringer tillbaka till min privata olycksfallsförsäkring. Eftersom jag är äldre än 25 så måste jag teckna en hög-risk försäkring som täcker ett sånt här tillfälle.
Min ekonomi tillåter inte det just nu. Så det blev till att skita i denna bankörningen. Finns inte ord som beskriver hur besviken och nere jag känner sig just nu!!!
I trafik har man bra försäkringar... så både min olycksfallsförsäkring och hoj-försäkring vill påskina att jag får "...utvecklas som förare i trafiken istället". Låter helt sjukt!!!
Hoppas ni andra får en toppenfin dag!
MVH
Wannabee-KaliZ
Vad är det som är fel? Öppen depå, 500 kr, 26 grader varmt och 25 hojar på bana?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|