ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

kraschandburn

www.varvstoppmc.se
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Gsx-r 750 -00 Gul/svart/skrapad
Får tacka Fivers för en kanonlyckad kvällskörning. Jätte kul med öppen depå och mycket tid att köra! Få avåkningar. 10poäng tveklöst.:tummenupp

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
måste säga att jag är ruggit nöjd med dagens körning..

har knappt suttit på sporthoj innan och var lite spänd på hur fan detta skulle gå..

åkte några varv och sedan kom första kraschen.. (inte jag)in o dricka vatten...

sen ut igen och efter några varv kom första knäskrapet någonsin... blev lite skraj o slog av ganska snabbt.. men kom på att.. vafaan.. detta va ju inte så farligt.. nästa varv i samma kurva, ner med knät och ner i backen med det... sen i nästa högerkurva oxå... helt jävla underbart kändes det.. kan inte själv fatta hur fan jag bar mej åt.. till slut var det både fotpinnar och stövlar i backen..

helt jävla underbart!! får tacka freestyle och johanG för att ni lurat in mej i helt jävla rätt träsk!!!

mvh robb

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Får tacka för ett helt lyckat arrangemang.
Massor av köra. Bara in och dricka och sen köra igen.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Ska se om det är möjligt att ordna mer kvällar, dock är det väldigt dålig uppslutning! Finns det intresse för fler kvällskörningar?

walle-racing

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2004
Hoj
gsxr 1000
vilken underbar eftermiddag/kväll! :tummenupp
det var den härligaste träningen på länge!

Tack humlan o skalman o stagh för en go kväll!

Tack oxå till skalman för att han hjälpte oss med ny kedja!

Tack oxå till min sambo johanna som fördärvar våra fina kåpor med att skrapa sönder dem vid nerlägg... men det är väl ett angenämt problem!:D

IceQueen

Medlem
Gick med
2 Jan 2005
Hoj
Yamaha
Jeg er interesseret - kunne ikke komme 2. juni alligevel, da jeg blev tvunget til at hente en R6'er i England :)

brutalissimo

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2006
Första till höger, sen vänster efter rondellen
Hoj
-10 Aprilia RSV4 Factory
Ska se om det är möjligt att ordna mer kvällar, dock är det väldigt dålig uppslutning! Finns det intresse för fler kvällskörningar?

Definitivt!

Kommer gärna på fler såna kvällar!!
Tips! Vecka 25, 28, och 29 är det ont om körningar, borde rimligtvis kunna vara tillfällen då det kunde komma fler.. Kanske heldagar rentav?

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA

Absolut! Jag kommer att fortsätta komma på era kvällskörningar om det blir fler. Konceptet är bra!

Vill även passa på att tacka för bra arrangemang under de kvällskörningarna jag varit på detta år, har varit klockrent och att det är öppendepå fifan! :yoparty Ni gör ett kalasbra jobb, glöm aldrig det :Bugar

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Slänger in 3 bilder från den varma fina kvällen den 2 juni:)

Jag ligger och fajtas med någon.

robb kör så de ryker, första dagen med sporthoj

jag å johan jag varandra

bikerr

Ny medlem
Gick med
27 May 2008
Hoj
07 YAMAHA R1
Va fan, det är ju jag på den nedre bilden på tredje plats. Det var det roligaste på länge. Har inte kört på bana på 5 år tror jag. Man blir ju helt cp, det är så jävla kul!! Jag och mina tre polare hänger på varenda gång det blir kvälls körningar i Anderstorp. Filmade lite med, onboard. Ska försöka lägga ut det på youtube så fort det blir redigerat. Soon..!

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Ja det var riktigt jekla skojj! synd bara att man inte fick håll i nån föråkare, men det gick rätt bra ändå...
Meckade som en galning för att få ihop hojen, å allt funkade kanon, tappade bara två skruvar:tummenupp
Tack även till en hyvens kille som lånade ut sin kontakt adapter till elskåpet och till "kawwa" grabbarna för tipsen:tummenupp

Tackar inte nej till några bilder om nån har, körde blå/röd R1 med #72:)

Jag är på vid fler kvällar

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...