ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

FlyingPig

Micha #59
Gick med
27 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600 + Kawasaki ZXR 400 1997 (Till salu)
Är det någon mer junior som ska dit och köra?
Nu menar jag inte att jag har en 125 junior hoj.
Utan jag menar junior i åldern.

Mvh Micha

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
hur ligger det till.. hur många är anmälda till den 28e???

mvh robb

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
låter ju kalas..

hoppas att vädergudarna är med oss till helgen..

mvh robb

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
När kommer nästa kvällskörning? Ser tomt ut på fivers hemsida!

Vet inte om vi ska ha fler kvällar, det går inte runt och jag vill inte betala så mycket för att andra ska få träna.

Update: 50 anmälda och betalda på lördagen, 25 anmälda och betalda på söndagen. Som läget är nu blir det öppen depå. Trist.

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
tycker de verkar förbannat konstigt att inte de kommer mer folk till anderstorp. de är en förbannat rolig bana. ?

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Här har ni en som hade kommit om det inte var för att helgen redan var uppbokad med annat... Syns i Augusti!

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Vet inte om vi ska ha fler kvällar, det går inte runt och jag vill inte betala så mycket för att andra ska få träna.

Update: 50 anmälda och betalda på lördagen, 25 anmälda och betalda på söndagen. Som läget är nu blir det öppen depå. Trist.

Får hoppas det dyker upp 5 till, så går det ju i alla fall jämnt ut. Jag är en av dom:) å det brukar väll komma några drop ins.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Får hoppas det dyker upp 5 till, så går det ju i alla fall jämnt ut. Jag är en av dom:) å det brukar väll komma några drop ins.

Det krävs 70 pers för att det ska gå runt om det är 1 dag. Som det är nu blir det vatten och bröd i augusti:näsblod

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!

Jag har inte stålar så jag kan chansa på vädret i nuläget. Är det uppehåll, då kommer jag garanterat!!! Vet inte hur heldagar funkar, men det ger sig väl. Bara rulla in och tuta lite... så man får hojen besiktigad?! :va

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
det bästa vore väl om det kanske blev uppdelat i två grupper istället för öppen depå...

vet att det är några som inte åkt så mycket och känner sig stressade när licenssnubbar är ute på banan samtidigt..

mvh robb

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Oavsett väder kommer jag och polaren ner till torpet på söndag och gasar. Ska bli riktigt skoj :tummenupp
Se nu till att boka in er hos Nr:18 så vi får fler lekkamrater på banan :)

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
funderar starkt på den 4:e... vet dock inte om jag får ledigt då tyvärr..

bikerr

Ny medlem
Gick med
27 May 2008
Hoj
07 YAMAHA R1

Tja! Undrar om det i mån av plats finns nån chans att få droppa in på kvällsåkning på lördag eller söndag. Helst lördag. Isf kommer det två eller tre raketer. Vill också passa på att tacka alla för tipsen om däcken i övre inlägg. Har hittat lite beggade. Verkar dock finnas dåligt med 190 däck.. Och har någon tips om hur jag kan ställa in fjädringen så tackar och bugar jag. Är gatåkare men försöker åka på bana så ofta jag kan. Väger 77 och körde på ca: 1,49 på anderstorp sist. Vore jättesjysst om nån kunde ge mig en bra inställning. Kan ingenting om detta, men vill åka fortare!!!:yoparty

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA