Nr:18
Snabbare än Don Queer
När stänger bokningen för heldag den 28:e & 29:e??
Förbokningen stänger den 26:e på kvällen, därefter drop in.
När stänger bokningen för heldag den 28:e & 29:e??
hur ligger det till.. hur många är anmälda till den 28e???
mvh robb
När kommer nästa kvällskörning? Ser tomt ut på fivers hemsida!
Om lördagen blir uppdelad i licens- och gatgrupp så känns det lite bättre.Update: 50 anmälda och betalda på lördagen, 25 anmälda och betalda på söndagen. Som läget är nu blir det öppen depå. Trist.
Om lördagen blir uppdelad i licens- och gatgrupp så känns det lite bättre.
Vet inte om vi ska ha fler kvällar, det går inte runt och jag vill inte betala så mycket för att andra ska få träna.
Update: 50 anmälda och betalda på lördagen, 25 anmälda och betalda på söndagen. Som läget är nu blir det öppen depå. Trist.
Får hoppas det dyker upp 5 till, så går det ju i alla fall jämnt ut. Jag är en av dom å det brukar väll komma några drop ins.
Vet inte om vi ska ha fler kvällar, det går inte runt och jag vill inte betala så mycket för att andra ska få träna.
Update: 50 anmälda och betalda på lördagen, 25 anmälda och betalda på söndagen. Som läget är nu blir det öppen depå. Trist.
Det krävs 70 pers för att det ska gå runt om det är 1 dag. Som det är nu blir det vatten och bröd i augusti
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|