ÄNTLIGEN! Banåka på Anderstorp!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Toppenväder att köra hoj i!!!
Tack FIVER...

//I'm so far behind I think I'm first :näsblod

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vilken rolig bana! :D Och tack snälla Fiver-gängets föråkare för lotsningen runt banan, liten svart Gixxer behövde lite extra hjälp med spårvalstips. Tackar och bugar många ggr. :krama

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Perfekt väder, lagom varmt, hel hoj och hel kropp och det bästa av allt personbästa på Anderstorp :D

Att köra om någon på yttern i Karusellen kan få en att gå på moln i en vecka. Underbar känsla att när man upptäcker hur fort man faktiskt kan köra där. Och fortfarare ska det gå.

9 sekunder kvar till samma varvtider som Swedie kör med min hoj, hur det nu ska gå till :va

FANTEN

Cool
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
Busa
Första bandagen jag var på. Hade skitkul!

La mig astrött på fredagen och trodde jag skulle somna direkt. Men icke. Shit va det gungade. Åt höger... sen vänster... full rulle... sen höger... sen vänster... och så höll det på. hehe. Kunde inte sluta tänka på körningarna. :D

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
Ingen just nu..
Första gången för mig med på bana! skitskoj! fick massa bra tips från instruktörer som gjorde min dag samt körning mkt snabbare! tackar för detta!
Hoppas att dom som klotade klarade sig bra.

En liten iaktagelse bara..fasen va Swedie körde fort! man fick helt klart en nyvunnen respekt för killar som kör under 1.50 på banan! all respekt!

Syns nästa gång!
/Martin

BrutalMC

Gamling
Gick med
9 Aug 2007
Hoj
Ett par udda V-twin streetfighters... Å mer blir det!
Hur malligt som helst

Gamla gubbar kan ha kul också... För första gången har man åkt så hårt så att utstickande kroppsdelar släpade i backen. Är det som att typ förlora oskulden? :D Hann iaf innan jag fyllde 50... :yoparty Och mer blir det! Men då på nya däck... Eller kanske en hoj för bana?

Tack för en kanondag på banan!!!

Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Ny dag idag, lite fuktigt men 50 tappra har checkat in. Drop in i eftermidag kostar 500 efter klockan 14.

Julleruff

EX-Racingwannabe!!
Gick med
1 Aug 2007
Hoj
ECX125
Första bandagen jag var på. Hade skitkul!

La mig astrött på fredagen och trodde jag skulle somna direkt. Men icke. Shit va det gungade. Åt höger... sen vänster... full rulle... sen höger... sen vänster... och så höll det på. hehe. Kunde inte sluta tänka på körningarna. :D

FANTEN och jiim:va ,
tror ni blandar ihop SMCs körning på fredagen (den 27:e) och Fivers körningar lördag-söndag (28:e-29:e).:tummenupp

Jag vill också passa på att tacka för en kanon-lördag!!:tummenupp :tuttar
Gick lite trögt till att börja med för min del med en hoj som inte vill starta, missat första pass och ny bana men mot slutet på dagen snurrade det på bra trots att jag är för feg för att hålla stumt ända till inbromsningen på flygrakan.....

Tack du i blå-vitt swift\sweep-ställ och döskalle-lack på hjälm på svart hoj för draghjälpen sista passet!!:tummenupp Blev en perfekt avslutning på en grym dag. Och tack till herrn på vit R1 och PSI-ställ som visade vägen runt första passen!

Thanks FIVER!!

Last edited:

hjälte

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2007
Hoj
Triumph sprint st 06, Suzuki Rmz 450 06
Var kan man hitta bilder som fotograferna tog på anderstorp 27/6? :)
Kolla på smc-blekinge sida där kommer det nog upp jag kunde bara ta på en grupp och jag är ganska (kass nybörjare) på att ta kort men träning ger färdighet.IMG_2502-1.jpg

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
självklart måste jag oxå tacka för en superdag!

helt otroligt jävla skoj.. borde fan vara böter på o ha så jävla roligt..

såå tack fiver för en kalasdag!!

mvh robb

någon som tog några kort förresten??

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Första gången för mig med på bana! skitskoj! fick massa bra tips från instruktörer som gjorde min dag samt körning mkt snabbare! tackar för detta!
Hoppas att dom som klotade klarade sig bra.

En liten iaktagelse bara..fasen va Swedie körde fort! man fick helt klart en nyvunnen respekt för killar som kör under 1.50 på banan! all respekt!

Syns nästa gång!
/Martin
Heheh, kul om det ser snabbt ut och jag hoppas jag inte körde för hårt mot någon. Jag kanske ruskade huvet för någon som kanske det gick lite väl sakta för ibland... men tror det bara var förstapasset som var värst.

Btw, så gick det på 1.37-tid(er). :) Svårt att köra mycket fortfare med den trafik det var.

Galen

Avancerad novis
Gick med
16 Oct 2006
Hoj
zx9r
Trevligt, då kanske jag och en polare kommer förbi och kikar om vädret blir lite bättre.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Det jobbigaste var när jag tyckte att jag kom fort in i Opeln (den långa bankade vänstern) så kommer Swedie som en raket på innern. Jag hinner knappt se honom innan han är borta igen. Det känns hårt :gnissla

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Det jobbigaste var när jag tyckte att jag kom fort in i Opeln (den långa bankade vänstern) så kommer Swedie som en raket på innern. Jag hinner knappt se honom innan han är borta igen. Det känns hårt :gnissla

hehe..

vet hur det känns.. man ligger o kör så hårt man bara kan så kommer det alltid någon som en dåre o kör om.. hehe.. men då vet man ju att det går o åka snabbare.. hehe..

mvh robb

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Heheh, kul om det ser snabbt ut och jag hoppas jag inte körde för hårt mot någon. Jag kanske ruskade huvet för någon som kanske det gick lite väl sakta för ibland... men tror det bara var förstapasset som var värst.

Btw, så gick det på 1.37-tid(er). :) Svårt att köra mycket fortfare med den trafik det var.

ja försökte ta rygg på dig efter att du kört om mig men redan efter först kurvan märkte jag att du är fan 1 secund snabbare per kurva. hur du bär dig åt är ett mysterium.:D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA