Var kan man hitta bilder som fotograferna tog på anderstorp 27/6?
Första bandagen jag var på. Hade skitkul!
La mig astrött på fredagen och trodde jag skulle somna direkt. Men icke. Shit va det gungade. Åt höger... sen vänster... full rulle... sen höger... sen vänster... och så höll det på. hehe. Kunde inte sluta tänka på körningarna.
Finns det möjlighet att bara komma och kika?
Heheh, kul om det ser snabbt ut och jag hoppas jag inte körde för hårt mot någon. Jag kanske ruskade huvet för någon som kanske det gick lite väl sakta för ibland... men tror det bara var förstapasset som var värst.Första gången för mig med på bana! skitskoj! fick massa bra tips från instruktörer som gjorde min dag samt körning mkt snabbare! tackar för detta!
Hoppas att dom som klotade klarade sig bra.
En liten iaktagelse bara..fasen va Swedie körde fort! man fick helt klart en nyvunnen respekt för killar som kör under 1.50 på banan! all respekt!
Syns nästa gång!
/Martin
Det jobbigaste var när jag tyckte att jag kom fort in i Opeln (den långa bankade vänstern) så kommer Swedie som en raket på innern. Jag hinner knappt se honom innan han är borta igen. Det känns hårt
Heheh, kul om det ser snabbt ut och jag hoppas jag inte körde för hårt mot någon. Jag kanske ruskade huvet för någon som kanske det gick lite väl sakta för ibland... men tror det bara var förstapasset som var värst.
Btw, så gick det på 1.37-tid(er). Svårt att köra mycket fortfare med den trafik det var.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|