Det går ju köra iaf 0.5 sek snabbare per kurva än mig oxå.. då det går köra 1.33-tider som vi sett i Pro Superbike. Snabbare än det oxå går... Gäller bara att våga. Fast jag ville inte försöka sänka tiderna mer då det blev en hel del omkörningar varje varv som man oxå måste ta det lite lugnt vid iaf, blir inte alltid direkt optimala spår.ja försökte ta rygg på dig efter att du kört om mig men redan efter först kurvan märkte jag att du är fan 1 secund snabbare per kurva. hur du bär dig åt är ett mysterium.
hehe..
vet hur det känns.. man ligger o kör så hårt man bara kan så kommer det alltid någon som en dåre o kör om.. hehe.. men då vet man ju att det går o åka snabbare.. hehe..
mvh robb
Var kan man hitta bilder som fotograferna tog på anderstorp 27/6?
Det svåra är att komma över den gränsen. Eftersom man redan själv känner att nu jädrar går det fort. Hur ska man få sig själv att tänja gränserna ännu mer? Swedie kör 9 sekunder snabbare på min egen hoj jämfört med vad jag körde i lördags. 9 sekunder, det betyder att jag måste öka lite mer än 1 sekund per kurva. Ouch.
eller hur.. men när man kommit över den gränsen är det bara o gasa.. hehe..
vad kör du för hoj o för tider? du kör väl i licensgruppen antar jag?
mvh robb
Haha bara att gasa ja.. tänk om det vore så enkelt.
Jag kör en gammal zxr400 från 92. Har för mig att det är si sådär 62 hästkrafter. Allt hänger på farten i kurvorna. Jag körde som bäst 1.59 i lördags. Swedie har kört 1.50 med den hojen så jag har ett mål iallafall.
Licensgruppen, yes.
Ny dag idag, lite fuktigt men 50 tappra har checkat in. Drop in i eftermidag kostar 500 efter klockan 14.
IntämmerÖppen depå kicks ass!
Intämmer
Tack Fiver för en kul söndag.
Kommer att lägga upp en filmsnutt lite senare.
Öppen depå tar knäcken på mig, nu vet jag hur en maratonlöpare känner sig Det blev iaf till sist 101 varv runt torpet i söndags med en bästa tid på 1,46,83 så det gick inte speciellt snabbt men kul var det, det var länge sedan jag satt i sadlen nu med efter förra racets haveri.
Tnx Fiver för en bra dag
Ha inte för höga förväntningar, jag är långt ifrån snabbden filmen ser jag mer än fram emot..
du körde i snabba gatgruppen tror jag va??
Ha inte för höga förväntningar, jag är långt ifrån snabb
Filmade igår när det var öppen depå så det var nog en annan filmare du såg.
Tack för alla positiva kommentarer! Det värmer! Lite synd att man fick så lite körning själv, men det blev ju ett par timmar på söndagen iallafall
Glöm inte bort körningen den 4:e
Här kommer den utlovade filmen från i söndags: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=186386okej.. men ska ändå bli skoj o se filmen.. alltid skoj o se andra köra oxå..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|