exiteme skrev:Anmäler mig frivilligt som möghacka *räcker upp och viftar med handen*
Vem vill se ett gäng killar som sparkar på en boll, kör hoj istället.HAX skrev:Vem fan e de som inte kollar MFF´s spelschema innan man planerar en runda
Eller skall vi avsluta rundan med en middag i korvaludan på stadion
Hur kan rundan va för lång, vi har ju inte kört ännuT509 skrev:1.GSXR1100R med Milome på pallen
2.Gamle har en 28 åring
3.jh ( e på gång )
4.Mr K har fixat Möghacka de luxe
5. oscar är möghacka, eller så letar jag...
6. anol, tar med min flickvän, en möghacka
7. TheDude tar med tjejen, en fjollträskmöghacka
8. PuDDy har oxo skrapat fram en. om jag kan vara ledig från jobb på tisdag.
9. T509, om hon orkar sitta bak så länge (fick klagomol på att rundan är för lång)
10.
11.
Jag vågar inte ta med nån singeltjej, jag vill vara en fri man, du vet hur det slutar när Möghackorna börjar ställa krav.gamle skrev:Jag tycker det börjar lukta fusk . :kocko Att behöva ta med sig möghackor som redan har eget stall (förlåt ställ ) här kommer banne mig inte att bli några bytesaffärer .
GSXR1100R skrev:Jag vågar inte ta med nån singeltjej, jag vill vara en fri man, du vet hur det slutar när Möghackorna börjar ställa krav.
Härligt jobbat, en trebarnsmamma vet hur man kniper.exiteme skrev:Jag snackat med Cornfed. Åker med honom.
1.GSXR1100R med Milome på pallen
2.Gamle har en 28 åring
3.jh ( e på gång )
4.Mr K har fixat Möghacka de luxe
5. oscar är möghacka, eller så letar jag...
6. anol, tar med min flickvän, en möghacka
7. TheDude tar med tjejen, en fjollträskmöghacka
8. PuDDy har oxo skrapat fram en. om jag kan vara ledig från jobb på tisdag.
9. T509, om hon orkar sitta bak så länge (fick klagomol på att rundan är för lång)
10. Cornfed med Exiteme bakpå..
11.
Jag är oxå duktig på att skrämma bort MH, men denna runda på 10 mil ska gå i lugnt tempo och inget bus.Von Vettet skrev:ja då har man ringt runt och frågat ett antal "MH". Har försökt locka med att jag lovar att wheela med dem sittande bakpå i 150. men då backar de ur...
Så det blir väl att jag får fråga min förra pojkvän om han vill åka. Han är ju så ensam. Det är ju klart,...han kan ju inte hjälpa att hans föräldrar är syskon....
Så jag och Ken kanske dyker upp!!!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |