SuTen
Old dirtbag on two wheels!
Hojen på bilden i första inlägget är en MT-10.
Funderade när någon skulle reagera.......
Last edited:
Hojen på bilden i första inlägget är en MT-10.
Bra Elektra! Nu vet vi att du har koll på mycket och även på ekonomin. (Det har kanske inte ens dagens politiker...)
Och jag hajar att du behöver hojen relativt snart eftersom du tänkt övningsköra privat och ska använda den nya till detta. ABS lär tydligen bli krav på nya hojar från 2016 läste jag någonstans.
Lycka till med inköpet och med körkortet. Inte bara jag har ju sett annonser på Blocket där folk sålt hojar efter att ha lagt ned ambitionen att ta körkort, tror därför att många vill stötta dig med goda råd så att du inte skall gå i olika fällor som finns efter vägen!
Sen håller jag koll på blocket men har än så länge inte hittat nåt vettigt att köpa som första hojj.... vill främst ha en med ABS bromsar och dom flesta ligger nästan i pris som nya ju....
[
Det är dock väldigt lite schyssta Yamahahojar ute nu, de som lagt rabarber på en vägrar såklart att sälja. Fel säsong är det alltid när man jagar Yammor. jag letar också efter en YAMAHA....
Underbar läsning Murmeldjuret och en riktigt god jul på dig så ses vi nästa säsong
PS - Jag la till det du tänkte, men inte fick med
Underbar läsning Murmeldjuret och en riktigt god jul på dig så ses vi nästa säsong. Då har jag sålt min tråkiga jävla Yamaha och köpt en KTM Twin så jag också kan få ha lite skoj
Är inte det ett brott på något vis?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |