Felix skrev:Det blev en blå/vit som en gsxr skall vara... dessutom den enda färgen på 750:in som tas in i sverige.
Annars kan du alltid lacka om den med hammarlack!
Felix skrev:Det blev en blå/vit som en gsxr skall vara... dessutom den enda färgen på 750:in som tas in i sverige.
Man kunde ju önska att man hade möjlighet att ha alla hojarna samtidigt, hade två falcos, den ena blev stulen. Sen sålde jag tusingen då jag fick ett bra erbjudande på 750:in... denna hojen skall jag ha ett tag har jag sagt... vi får se vad som dyker upp -05...hornet oskar skrev:grattis men fan bytrer du inte hoj typ jämt?
du hade la en falco förra våren och en gixxer 1000 i höstas och nu ny igen ??? eller är du en sammlare?
kör hårt!
Omväxling förnöjer sen har jag varit bra sugen på nya 750:in sen den kom ut. 05 kommer ju nästa tusing, skall bli väldigt spännande att se vad det är egentligen... men nu skall man inte tänka så långt, skall lära känna den här hojen utan och innan först!hornet oskar skrev:hehe gött e det omväxling förnöjer elleR?
ha det gött och kör föriktigt!
/oskar
Felix skrev:Omväxling förnöjer sen har jag varit bra sugen på nya 750:in sen den kom ut. 05 kommer ju nästa tusing, skall bli väldigt spännande att se vad det är egentligen... men nu skall man inte tänka så långt, skall lära känna den här hojen utan och innan först!
Att ta det lugnt är lättare sagt än gjort men jag skall snart bli farsa och det gör att man inte chansar, nöjd med R1:an?
/Felix
Men usch vad ful den är. BläFelix skrev:Det blev en blå/vit som en gsxr skall vara... dessutom den enda färgen på 750:in som tas in i sverige.
anar jag lite avundsjuka månntroBingo skrev:Men usch vad ful den är. Blä
Rush skrev:Grattis
Jag har också köpt ny hoj ju
Mille RSV R -03 helt ny, hämtar den på torsdag eller fredag
Eklund skrev:Grattis =)
Hämtade hem en jag också för några dagar sedan, ska hem å köra till helgen. Första stora hojen sen 125:a för min del.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|