SkorvKalle skrev:Nu ska ni få se, här kommer lite bilder![]()
Aka "Hot paint" från biltema för 39krpaddesputnik skrev:Skit snygg, men fixa sån 600 grader värmetålig färg och slipa av rosten från avgasröret med stålborse först!
Btw. Kan du fixa en bild på Instrumentbrädan till mig?![]()
Nejvbie skrev:Aka "Hot paint" från biltema för 39kr
paddesputnik skrev:Skit snygg, men fixa sån 600 grader värmetålig färg och slipa av rosten från avgasröret med stålborse först!
Btw. Kan du fixa en bild på Instrumentbrädan till mig?![]()
fan vad krångligt det ser ut att få i nyckeln.. är det så pilligt som det ser ut?Bejiooorn skrev:Här är en bild på min instrumentpanel iallafall, och varför slipa och ha sig när man kan köpa nytt avgasrör istället? Orginal är så fult iallafall![]()
nicke skrev:fan vad krångligt det ser ut att få i nyckeln.. är det så pilligt som det ser ut?
Näedå, fungerar jädrigt bra faktiskt! Biltema är kvalité ;DcRoC skrev:Räkna med en burk i veckan om du vill hålla avgasystemet rostfritt![]()
SkorvKalle skrev:Slänger upp en effektkurva oxå.. 21.4 bhp
Bejiooorn skrev:vad är bhp (hp = horsepower)? crm:en ska ju ha 27hk ostrypt, din kanske fortfarande är strypt i insuget men ostrypt i kröken (eller tvärtom).
Bejiooorn skrev:vad är bhp (hp = horsepower)? crm:en ska ju ha 27hk ostrypt, din kanske fortfarande är strypt i insuget men ostrypt i kröken (eller tvärtom).
Huh? Han jag köpte min av sa att dom hade bänkat den till ca 28 hästar.SkorvKalle skrev:hästkrafter på bakhjulet! 27 hästar original är nog lite fantasisiffror plus att det är hästkrafter på veven, inte bakhjulet
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |