SkorvKalle skrev:Nu ska ni få se, här kommer lite bilder
Aka "Hot paint" från biltema för 39krpaddesputnik skrev:Skit snygg, men fixa sån 600 grader värmetålig färg och slipa av rosten från avgasröret med stålborse först!
Btw. Kan du fixa en bild på Instrumentbrädan till mig?
Nejvbie skrev:Aka "Hot paint" från biltema för 39kr
paddesputnik skrev:Skit snygg, men fixa sån 600 grader värmetålig färg och slipa av rosten från avgasröret med stålborse först!
Btw. Kan du fixa en bild på Instrumentbrädan till mig?
fan vad krångligt det ser ut att få i nyckeln.. är det så pilligt som det ser ut?Bejiooorn skrev:Här är en bild på min instrumentpanel iallafall, och varför slipa och ha sig när man kan köpa nytt avgasrör istället? Orginal är så fult iallafall
nicke skrev:fan vad krångligt det ser ut att få i nyckeln.. är det så pilligt som det ser ut?
Näedå, fungerar jädrigt bra faktiskt! Biltema är kvalité ;DcRoC skrev:Räkna med en burk i veckan om du vill hålla avgasystemet rostfritt
SkorvKalle skrev:Slänger upp en effektkurva oxå.. 21.4 bhp
Bejiooorn skrev:vad är bhp (hp = horsepower)? crm:en ska ju ha 27hk ostrypt, din kanske fortfarande är strypt i insuget men ostrypt i kröken (eller tvärtom).
Bejiooorn skrev:vad är bhp (hp = horsepower)? crm:en ska ju ha 27hk ostrypt, din kanske fortfarande är strypt i insuget men ostrypt i kröken (eller tvärtom).
Huh? Han jag köpte min av sa att dom hade bänkat den till ca 28 hästar.SkorvKalle skrev:hästkrafter på bakhjulet! 27 hästar original är nog lite fantasisiffror plus att det är hästkrafter på veven, inte bakhjulet
CayLe skrev:BHP - Braked Horse Power
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |