Zayn skrev:Huh? Han jag köpte min av sa att dom hade bänkat den till ca 28 hästar.
Och nu säger jag till dej att min är bänkad till 100hk.
28hk stämmer nog inte om det inte är i motorn. Folk snackar så mycket.
Zayn skrev:Huh? Han jag köpte min av sa att dom hade bänkat den till ca 28 hästar.
SkorvKalle skrev:
CayLe skrev:" " var riktat mot kommentaren att din skulle vara strypt.
Hmm, jaja jag får väl tro ercRoC skrev:Njae drygt 20 verkar rimligare på bakhjulet i orginalutförande
Zayn skrev:Hmm, jaja jag får väl tro er
Får väl vänta på att Fyxim kommer hit o läser, han brukar ha koll på det mesta när det gäller CRM.
Aha! Då har man ett mål alltså!Poffer skrev:Din får vara bra trimmad om den ska ha 28 hkr på bakhjulet. Gasgas är den värsta 125:an och den har 30 hkr på bakhjulet. Så det han sa stämmer inte.
frew skrev:om jag klarar uppkörningen ska jag åka och bänka skiten om någon vecka... någon som hänger på?
Dagens sanning.CayLe skrev:Och nu säger jag till dej att min är bänkad till 100hk.
28hk stämmer nog inte om det inte är i motorn. Folk snackar så mycket.
mcvaruhusetMac skrev:Var hade du tänkt att bänka den?
Poffer skrev:Din får vara bra trimmad om den ska ha 28 hkr på bakhjulet. Gasgas är den värsta 125:an och den har 30 hkr på bakhjulet. Så det han sa stämmer inte.
lindberg skrev:Är inte ktm´n värre?
Tänkte köpa en sån och dom söm jobbade i den affären sa att det var närmare 40 hästar i den, Fast den kanske va på veven?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |