Är alla killar så konstiga?

  • Thread starter californication
  • Start date

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag: hur e läget?
Han: jorå, lugnt. själv då?
Jag: jofan, en höft som gått ur led men annars är det skitbra
Han: ojdå!
Jag: äsch, sånt får man ta rofl
alltså är du typ.. grinig på mig eller nått? :cool: Du har verkat så himla sur/deppig/grinig den senaste.. typ.. veckan *-)
Han: jaaa, jag har väl haft en dålig vecka eller nåt, jag vet inte.. tänkte lägga mig och sova skallen av mig nu i alla fall
Jag: grinig på mig? varför då? :S
vad har jag gjort?
Han: jag vill ligga med dig.
Jag: Jahaaa! Jag har inte fattat det.
Han: Men nu vet du.
Jag: Jaa, jag ska genast ligga med dig.
Han: Åh, vad jag är glad!
Jag: Vad lätt det var! Nu vet jag hur jag ska gå tillväga!

Så skulle det ha varit. Så enkelt.

För er som tror att tjejer och killar kan vara kompisar: http://www.laddertheory.com
 

Pawwe

SDK Socio#2533
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Järfälla/Viksjö
Hoj
Ducati 1000SS -06
Vad är det jag missat de senaste dagarna när jag inte varit på SH???
Är det ingen som 1.reflekterar över att hon är 16? 2. Inte har körkort? 3.Inte har motorcykel?

vad är det som händer på detta forum, nu har det ta mig fan spårat ur helt och hållet. Okey att detta är ett OT forum, men det e väl endå ett OT forum för fölk som KÖR motorcykel?


(inget ont mot dig som person, lill-tjejen)
 

Mickep66

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Fzr 1000
Pawwe skrev:
2286337 Vad är det jag missat de senaste dagarna när jag inte varit på SH???
Är det ingen som 1.reflekterar över att hon är 16? 2. Inte har körkort? 3.Inte har motorcykel?

vad är det som händer på detta forum, nu har det ta mig fan spårat ur helt och hållet. Okey att detta är ett OT forum, men det e väl endå ett OT forum för fölk som KÖR motorcykel?


(inget ont mot dig som person, lill-tjejen)


Markerade orsaken till att det inte spelar roll... + att hon har uringat på avataren :banana
 

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Ort
uume
Hoj
Honda VFR1200F -10
californication skrev:
2286234 Jag väljer någonting jag är beroende av ja. Jag är ledsen men jag är väldigt beroende av telefonen, och har inte möjlighet att prioritera bort den.
Dessutom.. jag är 16, vilket han vägrar inse. Han vägrar inse att mor inte släpper iväg mig, vad ska jag göra åt saken? Jag väljer inte en kryssning i födelsedagspresent, aldrig + att jag har havsfobi. Jättesvårt att åka båt och liknande, vilket han bara fiftar bort och inte accepterar alls. Jag vill inte sitta själv på en båt med panikångest, när han festar. Kan han inte acceptera att jag inte kan/klarar/har råd med det, så är han inte mkt att spara känns det som.

Problemet löst, du får inte åka på kryssning utan nån vuxen med dig. (om de nu inte ändrat reglerna på sista tiden..)

Hursomhelst dålig stil att lägga fram det åt killen att du väljer materiella saker framför honom, i och för sig är det dålig stil av honom att inte acceptera dina problem också.

Lycka till med ert förhållande i alla fall :)
 

californication

Guest
zoddri skrev:
2286522 Problemet löst, du får inte åka på kryssning utan nån vuxen med dig. (om de nu inte ändrat reglerna på sista tiden..)

Hursomhelst dålig stil att lägga fram det åt killen att du väljer materiella saker framför honom, i och för sig är det dålig stil av honom att inte acceptera dina problem också.

Lycka till med ert förhållande i alla fall :)

Han frågade faktiskt, och han fick ett ärligt svar.

Nu har jag fått reda på vad han är sur över. Inte kryssningen, utan han är sur över att jag inte ville möta honom för några dagar sen halv 3 på natten vid Trollis C. För att ta mig dit så måste jag först åka till Sergels Torg och sen byta buss för att komma dit. Och sen ska man ju hem igen. Tar väl 3 timmar sammanlagt, om man har tur med bussarna. Han är alltså sur över att jag inte ville åka 1½ timme för att han skulle få sällskap i 15min på bussen hem. :huvet :confused:
 

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Lomma, född i Sthlm
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
californication skrev:
2286543 Han frågade faktiskt, och han fick ett ärligt svar.

Nu har jag fått reda på vad han är sur över. Inte kryssningen, utan han är sur över att jag inte ville möta honom för några dagar sen halv 3 på natten vid Trollis C. För att ta mig dit så måste jag först åka till Sergels Torg och sen byta buss för att komma dit. Och sen ska man ju hem igen. Tar väl 3 timmar sammanlagt, om man har tur med bussarna. Han är alltså sur över att jag inte ville åka 1½ timme för att han skulle få sällskap i 15min på bussen hem. :huvet :confused:

amendåså
 

californication

Guest
Mattias skrev:
2286253 Jag tycker att du ska visa brösten på din profilbild. Då behöver du inte bekymra dig om bara EN kille som är konstig. Varsågod.

Haha du tycker det?
Sorry, dom är paxade av Wheelie_babe och Jimpa. ;) :lol
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
californication skrev:
2286543 Han är alltså sur över att jag inte ville åka 1½ timme för att han skulle få sällskap i 15min på bussen hem. :huvet :confused:

Vilken knasboll.
2xGay.gif
 

Mickep66

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Fzr 1000
californication skrev:
2286543 Han är alltså sur över att jag inte ville åka 1½ timme för att han skulle få sällskap i 15min på bussen hem. :huvet :confused:

Nej han är sur över dom 4 sec han ville ha när ni kom hem! Bussresan skiter väl han i...
 

californication

Guest
Mickep66 skrev:
2286596 Nej han är sur över dom 4 sec han ville ha när ni kom hem! Bussresan skiter väl han i...

Vi skulle inte åkt hem tillsammans. Han ville bara ha sällskap till Gullmarsplan. :huvet
 

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ort
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
WestW skrev:
2285719 Tänker på citatet från http://www.tjuvlyssnat.se/
i stil med.

- "Min kille är typ aldrig online på MSN så jag kan inte berätta för honom att jag är gravid"

Ring eller träffa människan istället. Allt går inte att lösa på MSN

Jag är så jävla less på det citatet!! Dyker upp överallt!!! Hon säger inte "Min kille" hon säger "Han"!

Det kan vara vilken jävla nisse som helst och absolut MINST troligt hennes pojkvän!!!!

Så nu e jag glad igen :banana

:fyllisar
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
californication skrev:
2286543 Han frågade faktiskt, och han fick ett ärligt svar.

Nu har jag fått reda på vad han är sur över. Inte kryssningen, utan han är sur över att jag inte ville möta honom för några dagar sen halv 3 på natten vid Trollis C. För att ta mig dit så måste jag först åka till Sergels Torg och sen byta buss för att komma dit. Och sen ska man ju hem igen. Tar väl 3 timmar sammanlagt, om man har tur med bussarna. Han är alltså sur över att jag inte ville åka 1½ timme för att han skulle få sällskap i 15min på bussen hem. :huvet :confused:


qe!
e han bög eller tjej :rolleyes: :hihi
 

Henken

Guest
Hahaha!!

Sporthoj goes lunarstorm :D

Hej Buellen

Idag åkte jag förbi några tjejjer, de hade kort kjol & vinkade glatt, då blev mitt skinnställ liksom uttöjt där "nere", och jag fick ångest.

Ärt jag normal?
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
californication skrev:
2285371 Jag vet inte vad jag ska göra.. en kompis till mig har varit jättekort mot mig i ungefär en veckas tid nu. Så jag konfronterade honom, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Orkar inte med att folk inte kan vara ärliga och säga rakt ut vad problemet är. :mad:
Suck. Utdrag ur senaste msn-konversationen:

Jag: hur e läget?
Han: jorå, lugnt. själv då?
Jag: jofan, en höft som gått ur led men annars är det skitbra
Han: ojdå!
Jag: äsch, sånt får man ta rofl
alltså är du typ.. grinig på mig eller nått? :cool: Du har verkat så himla sur/deppig/grinig den senaste.. typ.. veckan *-)
Han: jaaa, jag har väl haft en dålig vecka eller nåt, jag vet inte.. tänkte lägga mig och sova skallen av mig nu i alla fall
Jag: grinig på mig? varför då? :S
vad har jag gjort?
Han: du är väl för ego för att insé. godnatt.

Sen så loggade han bara ut. Grejen är att jag tror att han är sur över att jag inte kan följa med på hans 18-års kryssning, men jag har verkligen inte råd! Resan går på 800:- + allt annat, och det måste jag betala själv. Och han tyckte att jag skulle välja det istället för en mobiltelefon i födelsedagspresent, men vadsjutton? En mobiltelefon har jag i iallafall 2år, kryssningen vara.. 2 dagar? Max?
Dessutom tror jag knappast att jag får för moder min (Jag är ju inte myndig och rätt hårt hållen). Kan han verkligen vara så jävla sur över det? :confused:

Vad ska jag göra? Försöka prata med honom imorrn igen eller bara blocka och skita i det? Jag orkar verkligen inte känner jag. Suck. Hur skulle ni gjort om det var en kompis till er? Vi är dessutom barndomskompisar, så det känns ju lite extra jobbigt att han är såhär nu, och utan att säga vad problemet är! Funderar på om han är sur över att jag inte har tid att träffa honom för att Cassi (Wheelie_babe) är här också, men det måste han väl förstå? Han bor ju 20min resa, Cassi bor ju i Nyköping. :huvet

Är ni alltid såhär omständiga, pojkar?


Hoppas inte alla tjejer är så konstiga...
 

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Ort
södertälje
Hoj
Super Ténéré
Pawwe skrev:
2286337 Vad är det jag missat de senaste dagarna när jag inte varit på SH???
Är det ingen som 1.reflekterar över att hon är 16? 2. Inte har körkort? 3.Inte har motorcykel?

vad är det som händer på detta forum, nu har det ta mig fan spårat ur helt och hållet. Okey att detta är ett OT forum, men det e väl endå ett OT forum för fölk som KÖR motorcykel?


(inget ont mot dig som person, lill-tjejen)
men hon är ju tjej ju :fatta!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Markus skrev:
2286099 Hur fan överlevde vi evolutionen så här länge?
"Åh nej, ett vulkanutbrott igen. 400 triljoner kubik med 40.000-gradig lava är på väg mot vår by, alle man in i hyddorna och se sura ut! "
Haha bra exempel. Men om jag är sur på dig och du inte fattar varför och jag inte kan riktigt säga varför för det är antingen känsligt eller fånigt, och sen är allmänt dryg och pressar mig på det. Då blir iallafall jag tvär.

Mickep66 skrev:
2286353 Markerade orsaken till att det inte spelar roll... + att hon har uringat på avataren :banana
:rofl Ja men enligt svenska seder får inte gammla gubbar titta på små tjejer. Jag får men de va inte mycket att titta på, nej men vad sa jag hoppsan. :tungan
 

Fixx_

Way beyond the line
Gick med
27 Oct 2005
Ort
Närke
Hoj
Aprulla rs250
prulle skrev:
2286089

Tjejer är mer mysko.. Bjuda hem en efter en fest och låta en sova på soffan... :va


:hihi
Du var väl inte tillräckligt övertygande.
Du får öva lite på Casanovatekniken. :7peta
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top