Kapten Blåskägg skrev:2287879Nya Lunar vet du
Nej men seriöst, fan vad jag är trött på alla tuggummituggande småfi**or som börjat hänga här. Får de inte vara på fritidsgården när de blivit byxmyndiga eller vad fan är det frågan om
Kapten Blåskägg skrev:2287900
Nej det skiter jag i men tom för en 20-åring borde det vara relativt ointressant att läsa om högstadiebrudars kärleksproblem
Henken skrev:2287977Moppefuckon inlägg blir ju raderade...fram med könskvotering! Även en tjej kan vara ett moppefucko, säger sig logiskt eftersom jag sett gamla gubbar med sådana tendenser.
Wheelie_babe skrev:2287978Va ?
?
ja de låter ju..kanonHenken skrev:2287982Precis!
Livet är en gåta & mitt inlägget passerade högt, högt över måltavlan. Missriktat & bortkastat...eventuellt.
Wheelie_babe skrev:2287984ja de låter ju..kanon
Wheelie_babe skrev:2287969Men vafan nu får du ge dig!!! vad vet du ifall tjejerna har hoj intresse eller inte!!?? bara för att du kanske är betydligt mkt äldre så betyder det inte att du har större intresse än vad dom har! senast igår va cali ute o körde! så bullshit!
Nursey skrev:2293233Har inte läst tråden men han låter som en tjej
enduroemil skrev:2293250Överflödiga diskussioner hålls i det här forumet. Så då borde väll de flesta diskutioner vara godkännda att hållas.
Seså nu grabbar, vi ska inte skräma bort hoj åkande tjejer. Sammt se inte till att få tråden låst, den här tråden kan bli riktigt skoj har redan skrattat en hel del.
Californication: Din killkompis är från stockholm, han är född konstig det bara är så tyvär.
Behöver du mer bevis? En tydligare PreOp får du nog leta efter.californication skrev:2293272Jag kom på ytterligare anledningar till att han kanske egentligen är tjej;
* Han sminkar sig
* Han har långt hår
* Han sjunger
(Fördomar var det ja! )
Thermal skrev:2293278Behöver du mer bevis? En tydligare PreOp får du nog leta efter.
californication skrev:2293272Haha, vilka fördomar!
Fast ja, du är ju också från Sthlm ser jag.
enduroemil skrev:2293391Jag har aldrig sagt att jag inte var konstig
Kolla mina tidigare inlägg i andra trådar så märker du det...
Sen när vart Nynäshamn Stockholm? Det här är bara en sketen by som alla vill fly i från. Enligt mig
californication skrev:2293395Stockholms län då, petputte.
Jotack, jag vet. Min 'kära' mormor bor där, vad finns det? Konsum och svandammen? Haha.
enduroemil skrev:2293436Banan Torget is the shit ju det får man inte glöma
Sen har vi ju Kvantum och inget mer...Jävla skit stad, jag ska fly här i från så fort som möjligt.
californication skrev:2293447Hahahaha.. 'stad'. Fly in till smeten istället, Stockholm!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|