Är alla killar så konstiga?

• Thread starter californication
  • Start date

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
skit i han, gift dig me mig, jag e miljonär och kommer aldrig behöva jobba. sug å svälj, städa mitt hus, kyss

Wheelie_babe

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2287879 Nya Lunar vet du :hihi

Nej men seriöst, fan vad jag är trött på alla tuggummituggande småfi**or som börjat hänga här. Får de inte vara på fritidsgården när de blivit byxmyndiga eller vad fan är det frågan om :va

Men vafan nu får du ge dig!!! :argpådato vad vet du ifall tjejerna har hoj intresse eller inte!!?? :4skrika bara för att du kanske är betydligt mkt äldre så betyder det inte att du har större intresse än vad dom har! :hihi senast igår va cali ute o körde! så bullshit! :tummenupp

Kapten Blåskägg skrev:
2287900 :rofl
Nej det skiter jag i men tom för en 20-åring borde det vara relativt ointressant att läsa om högstadiebrudars kärleksproblem :hihi

Vart ser du kärleksproblem? :va

Henken

Guest
Moppefuckons inlägg blir ju raderade...fram med könskvotering! Även en tjej kan vara ett moppefucko, säger sig logiskt eftersom jag sett gamla gubbar med sådana tendenser.

Edit: Missade en bokstav, stora händelser inatt!

Last edited:

Wheelie_babe

Guest
Henken skrev:
2287977 Moppefuckon inlägg blir ju raderade...fram med könskvotering! Även en tjej kan vara ett moppefucko, säger sig logiskt eftersom jag sett gamla gubbar med sådana tendenser.

Va ?

?

Henken

Guest
Wheelie_babe skrev:

Precis!

Livet är en gåta & mitt inlägg passerade högt, högt över måltavlan. Missriktat & bortkastat...eventuellt. :)

Edit: Stavfel oväntat nog.

Last edited:

Wheelie_babe

Guest
Henken skrev:
2287982 Precis!

Livet är en gåta & mitt inlägget passerade högt, högt över måltavlan. Missriktat & bortkastat...eventuellt. :)
ja de låter ju..kanon :gnissla :rolleyes:

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Jag känner en tjej som är född 1991 jaa hon är 15 men hon har ett brinnande mc intresse. Senast idag var vi och kollade på hojjar hon och jag. FJR1300 var det som gällde för mig och aprilia 125 för henne

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Man behöver knappast vara en 16-åring tjej för att prestera helt meningslösa trådar här på SH! :7peta
Mina favoriter är typen "Jag ska köpa nya byxor och vet inte vilka jag vill ha och i brist på egen initiativförmåga så frågar jag folk jag aldrig har träffat vilken typ som passar min kropp och smak." eller "Jag pratade tio minuter med en tjej och hon ville inte knulla med mig. Jag som är så charmig! Tjejer är idioter!"
Standardsvaret på alla relationsproblem "Nonchalera henne så kommer hon krypande!" tycker jag oxå lite roande! :tungan

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Wheelie_babe skrev:
2287969 Men vafan nu får du ge dig!!! :argpådato vad vet du ifall tjejerna har hoj intresse eller inte!!?? :4skrika bara för att du kanske är betydligt mkt äldre så betyder det inte att du har större intresse än vad dom har! :hihi senast igår va cali ute o körde! så bullshit! :tummenupp

1. Möjligt att jag undervärderade hojintresset en smula, ber gärna om ursäkt i så fall.

2. Korrekt bedömning, jag ÄR nog lite gammal.

3. Bra där, ut och kör bara!

californication

Guest
Nursey skrev:
2293233 Har inte läst tråden men han låter som en tjej :va

Eller hur, haha. Det där är så typiskt tjejer, vägra säga rakt ut. Men, men. Han kanske är tjej innerst inne? :lol

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Överflödiga diskussioner hålls i det här forumet. Så då borde väll de flesta diskutioner vara godkännda att hållas.

Seså nu grabbar, vi ska inte skräma bort hoj åkande tjejer. Sammt se inte till att få tråden låst, den här tråden kan bli riktigt skoj :tummenupp har redan skrattat en hel del.

Californication: Din killkompis är från stockholm, han är född konstig det bara är så tyvär.

californication

Guest
enduroemil skrev:
2293250 Överflödiga diskussioner hålls i det här forumet. Så då borde väll de flesta diskutioner vara godkännda att hållas.

Seså nu grabbar, vi ska inte skräma bort hoj åkande tjejer. Sammt se inte till att få tråden låst, den här tråden kan bli riktigt skoj :tummenupp har redan skrattat en hel del.

Californication: Din killkompis är från stockholm, han är född konstig det bara är så tyvär.

Haha, vilka fördomar! :D :tummenupp
Fast ja, du är ju också från Sthlm ser jag. ;)

Jag kom på ytterligare anledningar till att han kanske egentligen är tjej;
* Han sminkar sig
* Han har långt hår
* Han sjunger

(Fördomar var det ja! :rolleyes: )

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
californication skrev:
2293272 Jag kom på ytterligare anledningar till att han kanske egentligen är tjej;
* Han sminkar sig
* Han har långt hår
* Han sjunger

(Fördomar var det ja! :rolleyes: )
Behöver du mer bevis? En tydligare PreOp får du nog leta efter. :gnissla

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
californication skrev:
2293272 Haha, vilka fördomar! :D :tummenupp
Fast ja, du är ju också från Sthlm ser jag. ;)

Jag har aldrig sagt att jag inte var konstig :crash
Kolla mina tidigare inlägg i andra trådar så märker du det...

Sen när vart Nynäshamn Stockholm? Det här är bara en sketen by som alla vill fly i från. Enligt mig :rolleyes:

californication

Guest
enduroemil skrev:
2293391 Jag har aldrig sagt att jag inte var konstig :crash
Kolla mina tidigare inlägg i andra trådar så märker du det...

Sen när vart Nynäshamn Stockholm? Det här är bara en sketen by som alla vill fly i från. Enligt mig :rolleyes:

Stockholms län då, petputte. ;)

Jotack, jag vet. Min 'kära' mormor bor där, vad finns det? Konsum och svandammen? Haha. :hihi

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
californication skrev:
2293395 Stockholms län då, petputte. ;)

Jotack, jag vet. Min 'kära' mormor bor där, vad finns det? Konsum och svandammen? Haha. :hihi

Banan Torget is the shit ju :banana det får man inte glöma :7peta
Sen har vi ju Kvantum och inget mer...Jävla skit stad, jag ska fly här i från så fort som möjligt.

californication

Guest
enduroemil skrev:
2293436 Banan Torget is the shit ju :banana det får man inte glöma :7peta
Sen har vi ju Kvantum och inget mer...Jävla skit stad, jag ska fly här i från så fort som möjligt.

Hahahaha.. 'stad'. Fly in till smeten istället, Stockholm! :banana :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...