Är alla killar så konstiga?

  • Thread starter californication
  • Start date

californication

Guest
Jag vet inte vad jag ska göra.. en kompis till mig har varit jättekort mot mig i ungefär en veckas tid nu. Så jag konfronterade honom, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Orkar inte med att folk inte kan vara ärliga och säga rakt ut vad problemet är. :mad:
Suck. Utdrag ur senaste msn-konversationen:

Jag: hur e läget?
Han: jorå, lugnt. själv då?
Jag: jofan, en höft som gått ur led men annars är det skitbra
Han: ojdå!
Jag: äsch, sånt får man ta rofl
alltså är du typ.. grinig på mig eller nått? :cool: Du har verkat så himla sur/deppig/grinig den senaste.. typ.. veckan *-)
Han: jaaa, jag har väl haft en dålig vecka eller nåt, jag vet inte.. tänkte lägga mig och sova skallen av mig nu i alla fall
Jag: grinig på mig? varför då? :S
vad har jag gjort?
Han: du är väl för ego för att insé. godnatt.

Sen så loggade han bara ut. Grejen är att jag tror att han är sur över att jag inte kan följa med på hans 18-års kryssning, men jag har verkligen inte råd! Resan går på 800:- + allt annat, och det måste jag betala själv. Och han tyckte att jag skulle välja det istället för en mobiltelefon i födelsedagspresent, men vadsjutton? En mobiltelefon har jag i iallafall 2år, kryssningen vara.. 2 dagar? Max?
Dessutom tror jag knappast att jag får för moder min (Jag är ju inte myndig och rätt hårt hållen). Kan han verkligen vara så jävla sur över det? :confused:

Vad ska jag göra? Försöka prata med honom imorrn igen eller bara blocka och skita i det? Jag orkar verkligen inte känner jag. Suck. Hur skulle ni gjort om det var en kompis till er? Vi är dessutom barndomskompisar, så det känns ju lite extra jobbigt att han är såhär nu, och utan att säga vad problemet är! Funderar på om han är sur över att jag inte har tid att träffa honom för att Cassi (Wheelie_babe) är här också, men det måste han väl förstå? Han bor ju 20min resa, Cassi bor ju i Nyköping. :huvet

Är ni alltid såhär omständiga, pojkar?
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Yepp.
ALLA killar är exakt sådära.
Vad vill du vi ska svara :va.

Tror nog du klarar att räkna ut det själv...
 

Catway

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
GSX-R 1000 -05
är nästan 100% säker på att det är den där resan är surar över...

Det går att lösa det hela, men det kan bara du göra då du vet lite mer hur han funkar osv... Mobil känns viktigare enl. mig :yoparty
 

Mickep66

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Fzr 1000
Han är säkert sur för att han vill vara mer än kompisar. Inte alltid lätt att säga det rakt ut om man inte känner att det är besvarat från motsatt kön.

Sorry...
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Jesseboy här på forumets signatur säger allt du behöver veta.
"Att bara köra sporthoj på gata är som att bara vara kompis med en snygg tjej" och av din profilbild att dömma :tummenupp
 

=Drex=

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2004
Ort
Ghettoborg
Hoj
ingen
"Han: du är väl för ego för att insé. godnatt."

Översatt till killspråk:

För fan bryden se nu till att hänga med på kryssningen så jag kan tafsa på dej på dansgolvet o hångla upp dej i brygga

Som 2fast sa, vi killar e rätt simpla :hihi
 

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Ort
Bushen
Hoj
Honda VTR1000F -06
Han är emo över något, du vet nog bättre än sporthoj över vad, och det har gått ut över dig. Låt det ligga på is och red upp det när du orkar.
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Vi kan även vända på steken å säga att mobilen har du bara i 2 år men minnena från kryssningen har du med dej resten av ditt liv. (på gott och ont..) :hihi
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
På tyska finns inget ord för "tjejkompis". En tjej kan kan ha en och då heter det Freundin. Om en kille har en Freundin så betyder det att han har en flickvän.

Men ord för tjejkompis finns som sagt inte. Kanske finns en anledning?

Fundera på det där.
 

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm/Vasastan
Hoj
Inga märkvärdiga saker
californication skrev:
2285371 /snip/

Är ni alltid såhär omständiga, pojkar?

Inte alltid men det händer.

Ofta klarar en tjej inte av sanningen, inte ens när de uttryckligen frågar, så då blir det ungefär så där när man är less på tjejen. (Tyvärr)

Skit i honom! Låt det bero tills han slutar tjura och kommer han inte över det så är han ändå inget att hålla kontakten med!

/UltraPhil
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
californication skrev:
2285371 ...
Är ni alltid såhär omständiga, pojkar?

Det enda jag kan komma på är att han vill ha sex med dig, om du är het vill säga. Annars har jag ingen annan förklaring...
 

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
californicationalltså är du typ.. grinig på mig eller nått? 8-) Du har verkat så himla sur/deppig/grinig den senaste.. typ.. veckan *-) [/QUOTE skrev:
Hade någon uttryckt sig så i en IM-konversation med mig så hade jag inte direkt blivit galadare.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top