Spoox skrev:2472708jobbar extra, skaffar ännu fler jobb å jobbar ytterligare lite extra. sne har man råd å så får man skita i allt annat, köpa en billig bil istället å hoppa festerna på onsdag/fredag/lördag å bara välja en av dem istället, sen kan man som sagt ha råd att köpa fin älskling!![]()
Freerider88 skrev:2472693Är inte hemligheten att istället för att ta ett fett lån på en villa så bor man i lägenhet (som inte ligger så centralt) och köper en hoj för "villapengarna"...
Det är alltid lika roligt att se folks profil där det står
Hoj: Retta '05, gammel-gixxer, 911
Vad fan har folk för jobb då?![]()
Jag bor hemma fortfarande det är så jag har råd...
Money skrev:2472730hmm festa? whats dat? bil? vaffå, bor i stan!
jobbar,jobbar, jobbar och jobbar lite till. men d känns som om d aldrig räcker till ändå!![]()
jobbar,jobbar, jobbar och jobbar lite till. men d känns som om d aldrig räcker till ändå!![]()
xyx skrev:2472727Du har svarat på din egen fråga.
Det där med kräsenheten; det funkar helt enkelt inte att du väljer en R1a som första hoj i din ålder om du vill betala rimliga pengar.
Det finns andra, och i min mening, bättre val.
Money skrev:2472738jag ser mina egna begränsningar och en r1 blir det inte, inte som första hoj i alla fall. är inne på r6 men det spelar ingen roll vad det blir, det är dyrt ändå!
wonderwizard skrev:2472735då får du helt enkelt se över dina andra utgifter.
billigare boende.. billigare mat... köp mindre kläder
Money skrev:2472754bor hemma, äter hemma, ok....mindre kläder men ja tror inte det hjälper mig att köpa en hoj om ja slutar köpa en tröja för 200 kr i månaden.
![]()
Oj, om du upplever att du inte har råd med hoj fast du bor hemma lär det svida ordentligt i plånboken den dag du flyttar ut.Money skrev:2472754bor hemma, äter hemma, ok....mindre kläder men ja tror inte det hjälper mig att köpa en hoj om ja slutar köpa en tröja för 200 kr i månaden.
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |