Att reservdelsstrulet är fixat är jag väldigt skeptisk till. SPG/probike som håller i trådarna vill väl göra sken av att allt är frid o fröjd men tyvärr verkar det bara vara snack.
Har du tur, vilket dom flesta har så kommer det funka problemfritt, men jävlas det så är det inga konstigheter för SPG att komma med bortförklaring efter bortförklaring..
Ett lager till min kopplingskåpa tex hade skickats på måndagen, var felinventerad på torsdagen så det hade inte alls skickats, skickades med flyg från italien på fredagen o sen dök det upp en två tre veckor senare.. Inga konstigheter.
Senaste nu är att jag har på min nya hojj dammludd i lacken från fabrik, min leverantör har fått bekräftat att det finns en ny tank redo i Italien, men den skickas inte förrän dom får den defekta. Mitt svar blev att dom kan få den gamla i oktober.
Precis som Alatalo säger så har försäljningen gått neråt, så framtiden ser väl inte så ljus ut...
Till det positiva så finns det inget som matchar i ljud o utseende. Ingen annan streetfighter är lika kompromisslös heller. Vill man vara fin får man lida pin