Är denna banhoj något att ha.

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Nja, hojen är ganska extrem!
Du har en bra hoj redan idag. Lite racepinnar och QS på den skulle vara finemang! :tummenupp

Om inte annat så kan jag ta Gopro kameran riktad bakåt på min hoj, så lovar jag att köra lugnt så du hinner med!:arsele
Blås på du bara.
Du kommer att se mej vart femte varv när jag kör om dej:banana

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Hoj
675 -06, R1 -15
Kanske skulle köpa din 600:a, men tror/vet du om man blir snabbare med en sådan på Anderstorp.
Har du inte sålt den till sommaren så får jag provköra, lr?

Jag bytte "ner" mig från r1-08 till 600rr-08 och kapade direkt 2 sek på Knutstorp och lite drygt en sekund på Anderstorp...och jag vet var det finns mer att hämta. Köpte R1an för att jag blev frånåkt på Torpet när det i självaste verket handlade om att gå in snabbare ffa i Karusellen.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag bytte "ner" mig från r1-08 till 600rr-08 och kapade direkt 2 sek på Knutstorp och lite drygt en sekund på Anderstorp...och jag vet var det finns mer att hämta. Köpte R1an för att jag blev frånåkt på Torpet när det i självaste verket handlade om att gå in snabbare ffa i Karusellen.

Jag är övertygad om att fler som kör 1000 skulle kapa tider på en 600!

Om man leker med tanken att gatåkaren NISSE vill bli snabb på en 1000 cc hoj till säsongen 2016, så är jag övertygad om att det är väl använd tid att köra 600 säsongerna 2014 och 2015; man vågar hålla fullt längre in mot kurvan, blir bättre på att bromsa och framför allt, blir bättre på att slå på HÅRT ut ur krök.
En tusing är leskigt snabb, highsidar leskigt lätt, och går leskigt fort. Om man är nybörjare.

Joeyy

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
Letar ny räser
Denna hojen ägs av en av mekanikerna på bikeman Helsingborg så den är i precis lika fint skick som när han köpte den för ett år sedan, tror detta mest va en intressekoll från hans sida men att han behåller den och kör denna säsongen me, den har som sagt allt + att det är en snabb jävla hoj :rock

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Jag tror bestämt det finns en fin 675:a till salu nu också ;-)
Perfekt kompromiss mellan 600-1000cc :tummenupp

PM:a vid intresse :)

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten