Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Ort
- Göteborg
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Alternativet är ju garage, egen luftkompressor i garaget, påfyllare, egen arbetsmanometer/tryckmätare och en referenstryckmätare för att kontrollera den egna arbetsmanometern/tryckmätaren.Men vad skall man göra? Man måste ju kunna fylla upp luft i däcken.
Minst en gång per år och vid misstanke om fel.
Och de kostar också.
Exempel Referenstryckmätare maxtryck 3 bar.
http://www.esska.se/esska_se_s/digital-manometer-leo-2-mikroprocessor-noggrannhet.html
OBS Fotot är av 300 bars manometern. Ytterligare 2 decimaler på 3 bars manometern
Fördelen är att med egen utrustning vet man vilket tryck man har i däcken.
Last edited: