Kör man 2.40 på Torpet med fungerande hoj i torrföre så ska man nog fundera på att träna mer innan man anmäler sig till nästa race, frågan är om man ens tycker att det är roligt att tävla om man kör så sakta.
ERF är ingen allmänhetens bandag, det är en tävling även om det är for fun.
Kör man SÅ j-a långsamt har man inte på en tävling å göra. Fattar man inte detta själv, så har TL som plikt att av säkerhetsskäl plocka vederbörande av banan.
Jag kanske har missat nån viktig del av informtion men när JAG tittar på MyLaps är bästa tid på rejset 1.40.377 och sämsta är 1.57.923. Vad missar jag![]()
F.ö hade vi en situation förra året på SuMo-SM i Linköping när en förare fick svarta flaggan pga "för många varvningar" eller hur man ska uttrycka sig. Det var nog smart.
Nu tänker du fel. Det sämsta lagets bästa tid var 1.57, inte deras sämsta tid.
Nån kanske hade en punktering?
![]()
Nån kanske hade en punktering?
![]()
Jag är en klant och har redan tillverkat en ny fin dumstrut som jag ska ha på mig hela kvällen![]()
Tack för infon![]()
Det skiljer inte mer än ett par sekunder mellan dig och Jimmy på Falken så det är nog ingen faraSamtidigt är jag medveten om att Jimmy & Co. säkert har samma syn på mig och min framfart på ex. Falken![]()
Vad jag som åskådare såg från A-torp så fick en förare nästan soppatorsk efter mållinjen och var därför tvungen att köra extrem snålt i ett varv.. kanske var detta som gjorde tiden??
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |