Har alltid tyckt att Rossi var kryptisk , men nu fattar jag ...Tack !
Tror nog de flesta började på trampcykel , så även du min Lame Kaka !
. O när du tog dina första stapplande steg , så hade jag redan kört en säsong på första hojen... Inget ont i det...Alla ska börja nån gång !
Verkar som du läser lite mellan raderna ? Jag ser ingenstans att ngn skriver att de ska burna , slanga eller penetrera den lokala korvmojen ???
Jag förstår killen fullkomligt ! Han köper drömhojen , en dyr sak men han har kämpat/kämpar för den o betalar dyra premier o kanske lån. Klart som fan han vill ha den helförsäkrad ! Man behöver inte brassa satan för att det ska kosta...räcker med att han tappar hojen , klantar sig på ena eller andra sättet o skrotar några kåpor , en clip-on halva med reglage , bula i tank o lite smått o gott så blir det inte så kul längre med halvförsäkring ?? Har du hel så är du skyddad o vet vad det kostar dig !
Jag har skrotat 2 hojar... (självklart behärskade jag dom inte !
) o hade båda helförsäkrade. Jag varken burnade eller slangade....en katt höll på att få sätta livet till första gången o andra gången hade jag en dust med vägverket efter en lagad väg utan skyltar. Då är det rätt bra med helförsäkrat !