Är det ok att ligga med fula killar?

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Om behovet att testa finns så kan jag dricka och så får vi se om det är ok sedan!! :krama

miniräknare

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2008
Hoj
Suzuki gsxr 750/Suzuki Rmz 250/Husaberg 501
är det ok för fula killar att ligga med snygga tjejer?:näsblod
eller hur var det nu?:confused:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
?

hur ser du ut?

jag finns på rätt många ställen på forumet, vad säger ni killar-tråden, bildtråden för forummedlemmar, visbytjej vill ligga-tråden osv. så det är fritt fram att leta. tråden handlar inte om fula tjejer så känner inte att ja behöver lägga ut här. ;)

Two stroke man har tydligen sett mig så han kan ju säga vad han tycker. :)

Och jag har sett och pratat med Money live men det vet hon inte om! :banana Men hennes kompis föll för mig... eller i alla fall föll på mig. :D

va d där är fuskigt! hahhaha så e d när d e körningar o folk poppar upp utan att presentera sig. ALLA vet vem ja e, menar inte låta muppsig, men d e svårt att veta vem alla andra är. speciellt om dom inte presenterar sig med nicket. :tungan vem va min kompis? fan, störigt, vill ju veta vem ja pratat med! :D

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nej, du var på puben med en prutfull blond tjej och två killar. Vi snackade inte många ord ändå.

Va d när micke hade avslutning för RoadRacingen? Shit vilket guldfisk minne jag har! :gnissla Då såg man presentabel ut iaf eller? hahhaha......:tungan

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
jag finns på rätt många ställen på forumet, vad säger ni killar-tråden, bildtråden för forummedlemmar, visbytjej vill ligga-tråden osv. så det är fritt fram att leta. tråden handlar inte om fula tjejer så känner inte att ja behöver lägga ut här. ;)

...tänkte mest på att matcha ihop dig med jerker, stans fulaste snubbe, tror det kan vara nåt...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Gingan

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -10
Så du menar att snygga killar väljer fula tjejer enbart för att reta upp snygga tjejer på ICA... Ja, men det verkar ju väldigt logiskt.. Att använda skallen o fattar "rätt" beslut har ju aldrig varit killars starka sida så då förstår jag varför.. Tack för att du klargjorde detta... Nu kan jag sova lugnt...

Btw... Det är löningshelg och min kyl gapar väl lika tom som många andras.. Kan jag då få skicka ut en allmän bedjan till alla snygga killar att inte dra med er era åkerspöken till ICA i helgen.. Låt oss få gå o drömma o fantisera i fred... Utan att bli upprörda och därmed själva plocka hem fel varor o bli ännu mera arg när man kommer hem och upptäcker missen.. Deal?

Hahahahaha Sanna, du e ju fan störd haha. Du får väl ragga på macken istället ;), där sitter ju oftast alla dryga brudar kvar i bilarna! :)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag kollade av misstag några minuter på "Kungarna av Tylösand" härom dagen. Tydligen ska så man som kille vara en kombination av ful, osmart så att det nästan gör ont och drängfull för att maximera sina liggchanser.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jag är snygg som helvete och får ändå inte ligga.

Får inte jag är det inte ok att ligga med fula killar heller. :mad:

[EDIT] :mad::mad::mad:

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
Jag kollade av misstag några minuter på "Kungarna av Tylösand" härom dagen. Tydligen ska så man som kille vara en kombination av ful, osmart så att det nästan gör ont och drängfull för att maximera sina liggchanser.

Det är nog mest deras sällskap TV-kameran med tillhörande Kanal5-loggan tjejerna vill åt.
Du kan ju kanske bli känd.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Så länge det finns en massa pengar så spelar det tydligen ingen roll om killen är ett rent grottmongo.
Minns Anna-Nicole :rolleyes:

Jag har bild i min profil men inte f-n är det reklam. Det är valfritt att surfa dit.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
jag har mitt på det torra, men tack för omtanken. :D

Om du hänger med någon som gör att du har ditt på det torra (i trosan alltså) då skulle jag byta ut besättningen så att det hellre blev ett regelrätt sjöslag mellan spirorna :arsele
Jerker kräver för övrigt en rätt insmord dam för att kunna få till det som den jävla välhängda oxfilé han är....har jag hört av Anna och Sanna som satt på honom flera gånger.
Jag har dessutom hört att de har tröttnat lite på honom för han vill bara köra missionären hela tiden och de föredrar Doggy Style och den Ungerska Totempålen.

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Hahahaha....focking respect man...:Bugar Lukt och smak är såååå VIKTIGT i frågan!

Av ditt svar att döma så förstår jag att du, precis som jag, är "experienced" i frågan.

Man kan allt om flickors kissemissar, hur olika maträtter påverkar PH-värdet i mouse, som i sin tur bestämmer lukt och smak.

Edit: Jag brukar alltid checka av med ett Lackmuspapper innan jag går ner! :tummenupp

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Lite Convict Musac.

Den här går ner till alla tjejer som är:

RoLLERs ålder / 2 + 7 samt (Er vikt = Din längd - 110).

Send me a fucking P to the M!

[YOUTUBE-ID]GhRR2l6AzOM[/YOUTUBE-ID]

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jefflar..... PM'en bara rasslar in..... hold on, jag svarar i tur och ordning! :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år