?
hur ser du ut?
Och jag har sett och pratat med Money live men det vet hon inte om! Men hennes kompis föll för mig... eller i alla fall föll på mig.
Nej, du var på puben med en prutfull blond tjej och två killar. Vi snackade inte många ord ändå.
jag finns på rätt många ställen på forumet, vad säger ni killar-tråden, bildtråden för forummedlemmar, visbytjej vill ligga-tråden osv. så det är fritt fram att leta. tråden handlar inte om fula tjejer så känner inte att ja behöver lägga ut här.
...tänkte mest på att matcha ihop dig med jerker, stans fulaste snubbe, tror det kan vara nåt...
Så du menar att snygga killar väljer fula tjejer enbart för att reta upp snygga tjejer på ICA... Ja, men det verkar ju väldigt logiskt.. Att använda skallen o fattar "rätt" beslut har ju aldrig varit killars starka sida så då förstår jag varför.. Tack för att du klargjorde detta... Nu kan jag sova lugnt...
Btw... Det är löningshelg och min kyl gapar väl lika tom som många andras.. Kan jag då få skicka ut en allmän bedjan till alla snygga killar att inte dra med er era åkerspöken till ICA i helgen.. Låt oss få gå o drömma o fantisera i fred... Utan att bli upprörda och därmed själva plocka hem fel varor o bli ännu mera arg när man kommer hem och upptäcker missen.. Deal?
Hahahahaha Sanna, du e ju fan störd haha. Du får väl ragga på macken istället , där sitter ju oftast alla dryga brudar kvar i bilarna!
Jag kollade av misstag några minuter på "Kungarna av Tylösand" härom dagen. Tydligen ska så man som kille vara en kombination av ful, osmart så att det nästan gör ont och drängfull för att maximera sina liggchanser.
Så länge det finns en massa pengar så spelar det tydligen ingen roll om killen är ett rent grottmongo.Jag kollade av misstag några minuter på "Kungarna av Tylösand" härom dagen. Tydligen ska så man som kille vara en kombination av ful, osmart så att det nästan gör ont och drängfull för att maximera sina liggchanser.
jag har mitt på det torra, men tack för omtanken.
Hahahaha....focking respect man... Lukt och smak är såååå VIKTIGT i frågan!
Jag checkade upp Lackmuspapper på Wikipedia nu, och fattar precis varför det heter som det heter!
Man blir ju Lack om Pappret visar att Musen inte smakar gott! LACKMUSPAPPER!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lackmuspapper
Jefflar..... PM'en bara rasslar in..... hold on, jag svarar i tur och ordning!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|