Är det ok att ligga med fula killar?

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Jag e så ful så FAN liipar åt mig.. får bara till det med hästbrudar!! oftast med dom som som håller på med dresyr som mitt förhållande för tillfället= skit spännande :huvet

Någon puma som vill bo i garaget istället??:rolleyes:

Hahahaha, fyfan vad keff....dressyrtjejer. "Älskar" deras tävlingar :tummenupp oj är det bara 4,5 timme kvar till nästa start. :gnissla

Nä du skaffa dig hopptjejer istället där är det mer pattar som far och flänger :tuttar

Vet inte ens om jag vill veta hur du kollar en sådan sak innan :p

Som Roller sa.....käka ingen sparris innan! Hur lätt som helst att ha koll på.

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
För att kvinnor attraheras mer av en mans beteende och sociala status än vad vi karlar gör hos en kvinna. Basic principles.

Är det riktigt sant?

Jag har träffat massa snygga tjejer sista året (som jag inte stoppat snoppen i eftersom jag är sambo yaddayadda..).

Däremot är det nog bara en som skulle va värd att ligga med mer än en gång. En assnygg blondin jag träffade genom hennes syster som jag kände lite svagt. Sen visar det sig att storasyster är ungefär 1000 ggr roligare att prata med, hon är snabb, elak (på ett bra sätt) och dessutom doktorand (intelligenskvitto).

Mao ett kap! Sen kan ju hon också va ett psykbryt när det kommer till kritan, men det är en annan sak.

Min poäng är att jag hellre "är" med en 8a man kan prata med, än en 10a man vill nita så fort hon slutar suga! :fakta

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hahahaha, lite tunn skillnad mellan åtta och tio....fegis :arsele

Jag gör inte rivningsbyggen..

La ner det efter att jag nyktrade till där runt 24-årsåldern :tummenupp

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Men ett edit då..

Jag gör hellre en "bra" 6a än en 10 som är dum i huvet. Dessutom gillar jag inte 10or generellt. Milf-tior är kung, men yngre förmågor är så jävla lata när de knullar! Nån idiot i historien har alltid tutat i dem att de är bra för att de är snygga så de tror att det per automatik gör dem bra i bingen.

Inget ONS är bättre än en 8a som vågar vara ful (Å andra sidan är nog det MIN definition av en 10a).

Last edited:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Är det riktigt sant?
Well

Anta att en random man går in i ett flygplan fullt med 100 st random tjejer mellan 20-30. Hans säte är längs bak i planet så han passerar och kollar på alla innan han sätter sig ner. Hur många av de 100 brudarna tror du att han skulle "kunna tänka sig att ha sex med"?

Anta att en random kvinna går in i ett flygplan fullt med 100 st random killar mellan 20-30. Hennes säte är längs bak i planet så hon passerar och kollar på alla innan hon sätter sig ner. Hur många av de 100 killarna tror du att hon skulle "kunna tänka sig att ha sex med"?

Promise att killarnas siffror är klart mycket högre på de frågorna.
Killen kan i mycket högre grag än tjejen tänka sig att ha sex på flygtoan, medan tjejen i mycket större grad än killen skulle vilja "lära känna" varandra först.

Eller för den delen, anta skillnaden mellan att ett gäng med 3 snygga killar och 3 snygga tjejer sitter på en krog. Det står också en snygg kille ensam i baren och en snygg tjej ensam i baren. Hur funkar vi? Jo

- Killar vill generellt ha den snygga tjejen som är ensam i baren och skiter i gruppen
- Tjejer skulle generellt vilja lära känna de snygga killarna i gruppen och undrar varför den snygga killen står själv, vad är det för fel på honom?

Ni kanske tycker jag är ute och cyklar, men tro mig att det är faktiskt inte så jäkla dumt att skaffa sig coola tjejpolare.

och har ni någonsin tänkt tanken att "Men det är ju alltid så mycket bättre att ragga på hemmafester än på krogen, bla bla bla" så kanske det ändå ligger nått i det där med att tjejer ändå värderar social status rätt högt.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Well

och har ni någonsin tänkt tanken att "Men det är ju alltid så mycket bättre att ragga på hemmafester än på krogen, bla bla bla" så kanske det ändå ligger nått i det där med att tjejer ändå värderar social status rätt högt.

Du har poänger, men jag tycker att du generaliserar för hårt.

Sen framgick det inte riktigt om du tyckte att hemma var bättre än krogen eller tvärtom?

Gällande social status så har du helt rätt. Däremot så skiljer det oerhört mkt i VAD som betraktas som hög social status beroende på vilken kultur som är gällande i just det sammanhanget och för tjejen/killen i fråga.

Att flasha sitt Black Amex framför en emo-brud lär ju knappast leda till ett direkt blowjob. Likaså att flexa sina gympumpade muskler inför en juridikstudent, eller hålla fram sina 340 högskolepoäng inför en aerobicsinstruktör.

Det viktigaste att lära sig om man vill få ligga med allt som är snyggt oavsett sammanhang är betingning. Att anpassa sin repertoar efter tjejens värdegrund och låta henne känna samhöriget och att i det sammanhanget ge henne plats att vara stor och viktig. Klarar man det lika bra med doktorander som med gymtjejer eller raggarbrudar så har man en huvudnyckel till mufflornas fantastiska värld!

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
men grabbar räcker det inte med att ha en skön k*k för att få tjejerna dit man vill???

det syns på en kille om han är skön eller inte....antingen pengar eller skön... that´s the way to do it.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Intressant att denna tråden fortfarande lever, och att killarna kämpar så hårt för att det är ok. :D :D Undra om d e många fula killar här? :tungan

Tycker iaf denna tråden e värdelös utan bilder. :rofl
De flesta tjejer vågar visa hur dom ser ut antingen i sin avatar eller i sitt garage, killarna bara snackar massa gojja men vågar inte visa sig sjlva. ;)

:banana

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Intressant att denna tråden fortfarande lever, och att killarna kämpar så hårt för att det är ok. :D :D Undra om d e många fula killar här? :tungan

De flesta tjejer vågar visa hur dom ser ut antingen i sin avatar eller i sitt garage, killarna bara snackar massa gojja men vågar inte visa sig sjlva. ;)

Voilá

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Ptjaa, t.o.m jag har ju lyckats bli fångad av en bättre hälft med allt vad det innebär.

Förutom liggande så är min strumplåda numera även färgsorterad :yoparty

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
?

hur ser du ut?

Lär dig sortera, spelar ingen roll hur hon ser ut. Funkar bara med forumraggning iaf. Man skulle ju inte kunna kommunicera iaf pga språkbarriären!

:arsele

malmöistiskaärheltjävlaoförståeligtförvanligasvenskar.net

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
läs inlägg #172

I did, poängen är att det i det specifika fallet spelaringenroll.. ;)

Pluggar med en sån utbytesstudent, "nejgörbulle", man upphör aldrig att förvånas!

Och jag har sett och pratat med Money live men det vet hon inte om! :banana Men hennes kompis föll för mig... eller i alla fall föll på mig. :D

Känns som en läskig fråga att ställa med hänsyn till att man kanske inte vill ha svaret. Men, varför vet hon inte om det?

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Jag känner iaf inte att jag behöver göra en massa reklam för mig själv. ;)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år