Gillar inte att ha folk bakom mig så det är bästa platsen.
jörgen står alltid längst bak
Gillar inte att ha folk bakom mig så det är bästa platsen.
Jag e så ful så FAN liipar åt mig.. får bara till det med hästbrudar!! oftast med dom som som håller på med dresyr som mitt förhållande för tillfället= skit spännande
Någon puma som vill bo i garaget istället??
Vet inte ens om jag vill veta hur du kollar en sådan sak innan
För att kvinnor attraheras mer av en mans beteende och sociala status än vad vi karlar gör hos en kvinna. Basic principles.
Min poäng är att jag hellre "är" med en 8a man kan prata med, än en 10a man vill nita så fort hon slutar suga!
Hahahaha, lite tunn skillnad mellan åtta och tio....fegis
Jag gör inte rivningsbyggen..
La ner det efter att jag nyktrade till där runt 24-årsåldern
Hur kan det va något dåligt? den fula killen behöver bara tacksamt ta emot
WellÄr det riktigt sant?
Well
och har ni någonsin tänkt tanken att "Men det är ju alltid så mycket bättre att ragga på hemmafester än på krogen, bla bla bla" så kanske det ändå ligger nått i det där med att tjejer ändå värderar social status rätt högt.
Tycker iaf denna tråden e värdelös utan bilder.
De flesta tjejer vågar visa hur dom ser ut antingen i sin avatar eller i sitt garage, killarna bara snackar massa gojja men vågar inte visa sig sjlva.
Va vill du se?
Intressant att denna tråden fortfarande lever, och att killarna kämpar så hårt för att det är ok. Undra om d e många fula killar här?
De flesta tjejer vågar visa hur dom ser ut antingen i sin avatar eller i sitt garage, killarna bara snackar massa gojja men vågar inte visa sig sjlva.
De flesta tjejer vågar visa hur dom ser ut antingen i sin avatar eller i sitt garage...
?
hur ser du ut?
bla bla bla
läs inlägg #172
Och jag har sett och pratat med Money live men det vet hon inte om! Men hennes kompis föll för mig... eller i alla fall föll på mig.
Intressant att denna tråden fortfarande lever, och att killarna kämpar så hårt för att det är ok. Undra om d e många fula killar här?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|