Är det ok att ligga med fula killar?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det är därför du har med dig packningssats till tändkulan så du kan "sota ur" på björknäsfjärden när ingen ser på :brynad

Förstår att herrarna känner sig illa till mods när de har att tävla med en 4,4-liters dildokolv...

Sexmaskin!:Rockbanan

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Farmor... Skillnaden mellan oss män och ni kvinnor är att männen inte har ett bästföredatum som kvinnorna har. Gråa tinningarnas charm + den feta plånboken gör att vi kan välja och vraka genom hela registret när och hur vi vill. Vi blir bara mer attraktiva ju äldre vi blir.

Ni mammor däremot.., är passé efter 35. Tough luck, face it! Gå och vattna dina Pelargoner, Daddy RoLL är ute på marknaden igen! :cdevil

:D:D:D Du är för söt! Din gamla bock, vet du inte att en kvinna på +45 är som hetast på marknaden? Självständig, fullärd inom sexbiten, inget tjafs:tummenupp MILF-marknaden är oändlig!

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Idag är tjejer fullärda vid 20. Välkommen in i 2000-talet. :tummenupp[/QUOTE

Ok då beror det på nåt annat att MILF-marknaden är så stor då? Bara ren fakta.

Jag vill ställa en ny fråga, Är det ok att ligga med fulla killar?
Oavsett om de är fula eller ej?

Vid vilken åler går man över den marknaden :va Vid 25???:confused::rolleyes:

Jag vet inte vem "man" är, talar bara för mig själv. Dina erfarenheter vet jag inte ett skit om och vill inte veta heller!

Last edited:

j0hanna

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -01
Haha längden på den här tråden börjar påminna om en evighetsdiskussion om vilken olja som är att föredra :)

Jag har alltid trott att det fanns ett givet svar på frågan. I min värld får man ligga med vilken person som helst, när som helst och var som helst sålänge man följer vad som framgår i SFS (i tillräcklig utsträckning). Sedan är det väl upp till var och en att sätta upp sina kriterier?

Hmm, vi bor ett land som har en ganska stark berusningskultur och skulle vi då välja bort att ha sex med personer som druckit alkohol skulle det kanske resultera i en del demografiska förändringar :p Skämt åsido, min tanke är att det givetvis är okej.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Last edited:

Pizzabagarn

Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Jo, om jag inte vore ful som stryk varför skulle jag då försvara allas rätt till att ligga? :)

Vafan, du ser ju ut om en klyktattare och de får ju aldrig ligga.....har jag läst på en affish i Ånge :glömdet

jo, för om du e ful, kommer du få pizzabagarn på halsen. det vill du inte. han har både deg och mjäll i frippan.

Jo men det blir ju skön ligga i alla fall och inte som med dig när du ska försöka dig på sex med isnalg av grek-ungerska kryddor och olivolja!

Last edited:

j0hanna

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -01
jo, för om du e ful, kommer du få pizzabagarn på halsen. det vill du inte. han har både deg och mjäll i frippan.

Då blev jag plötsligt obeskrivligt vacker istället :p

Klyktattare får visst ligga, bara det att man måste vara generös och dela med sig med tanke på att det inte finns så stort utbud här uppe :)

Pizzabagarn

Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Du, du kan sitta tyst som ett ljus o bara le. Så lovar jag att jag skulle falla för dig ändå :krama

Jag tycker Linquist är en bra kille som till skillnad från alla andra här inte har koll på vad kvalitet innebär :yoparty

Ps. Cleringnumret till ditt bankkonto måste jag också få så kommer stålarna snart Ds.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Haha längden på den här tråden börjar påminna om en evighetsdiskussion om vilken olja som är att föredra :)

Jag har alltid trott att det fanns ett givet svar på frågan. I min värld får man ligga med vilken person som helst, när som helst och var som helst sålänge man följer vad som framgår i SFS (i tillräcklig utsträckning). Sedan är det väl upp till var och en att sätta upp sina kriterier?

Hmm, vi bor ett land som har en ganska stark berusningskultur och skulle vi då välja bort att ha sex med personer som druckit alkohol skulle det kanske resultera i en del demografiska förändringar :p Skämt åsido, min tanke är att det givetvis är okej.

Bébé, du verkar het! Jag skickar dig ett PM nästa ggn jag är i Sundsvall.

När det gäller berusningsmedel och hallucinogener så tycker iaf jag det e ok om en tjej klipper en flara rötjut, petar en syra, knaprar vaket eller skjuter horse men KÄKA FÖR FAAN INTE SPARRIS!!! Ni luktar fördjävla illa i hugget då, och jag gillar att muncha carpet.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år