Är det ok att ligga med fula killar?

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Angriper problemet åt fel håll?? Tycker jag verkligen inte. Klart som fan en ful kille tycker det är okej att snygga tjejer ligger med dom. Men nu var frågeställningen om det var okej för tjejen samt nästa frågeställning om någon hade erfarenhet av detta.

Att fråga vad den fula killen tyckte känns inte så intressant, vem bryr sug lixom?

Jag kan bara tala utifrån mig själv men när jag tar ett fem-i-tre-ragg, du vet... nåt jävla stolpskott! så.... undviker jag först och främst kyssar. Skåpet man plockat upp vill man inte pussa på lixom :zpy ...och penetration känns alldeles för intimt.

Det jag gör är att jag tvingar ner tjejens huvud 'dit ner' och uträttar mitt behov i hennes mun bara.

Sen sticker jag till henne en femhunka till en brännare hem.

Jag vet inte hur du ser på saken, men det har funkat för mig.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Antar att du delar detta inlägg med frugan? :D

Jag kan bara tala utifrån mig själv men när jag tar ett fem-i-tre-ragg, du vet... nåt jävla stolpskott! så.... undviker jag först och främst kyssar. Skåpet man plockat upp vill man inte pussa på lixom :zpy ...och penetration känns alldeles för intimt.

Det jag gör är att jag tvingar ner tjejens huvud 'dit ner' och uträttar mitt behov i hennes mun bara.

Sen sticker jag till henne en femhunka till en brännare hem.

Jag vet inte hur du ser på saken, men det har funkat för mig.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Inte för att vara elak käre Roller,men jag tror att du har passerat bästföredatum i den klubben:tummenupp

Farmor... Skillnaden mellan oss män och ni kvinnor är att männen inte har ett bästföredatum som kvinnorna har. Gråa tinningarnas charm + den feta plånboken gör att vi kan välja och vraka genom hela registret när och hur vi vill. Vi blir bara mer attraktiva ju äldre vi blir.

Ni mammor däremot.., är passé efter 35. Tough luck, face it! Gå och vattna dina Pelargoner, Daddy RoLL är ute på marknaden igen! :cdevil

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Jörgen, :tuttar
jag är för stolt för att fråga min bror. Men det är inte det viktiga.
Jag kom just på att ligga med fula killar borde du ha så mycket bättre koll på än vi övriga boys som enbart har erfarenhet av kvinnor. Du om någon som har både killens och "tjejens" syn på det hela borde ju kunna komma med någon av de bästa visdommarna här. Så shhoot: :

Med en sån brolla fattar jag inte varför du ställer rudimentära frågor kring kompressibel strömning och stötvågsdissipation på SH :confused:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4942305#post4942305

Härlitt! :krama

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jörgen, :tuttar
jag är för stolt för att fråga min bror. Men det är inte det viktiga.
Jag kom just på att ligga med fula killar borde du ha så mycket bättre koll på än vi övriga boys som enbart har erfarenhet av kvinnor. Du om någon som har både killens och "tjejens" syn på det hela borde ju kunna komma med någon av de bästa visdommarna här. Så shhoot: :

Du röstade ju på SD
http://www.sporthoj.com/forum/poll.php?do=showresults&pollid=3290

Så det blir inget fraterniserande kring bögeriet här inte :ajjabajja

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
VARNING
VÄLDIGT OT!

Hehe, jag bara väntade på den dagen någon skulle kommentera detta.
För att göra dig besviken så gjorde jag det i proviceringssyfte.

Sedan att jag röstade på miljöpartiet kan vi ju alltid diskutera då de säkert skulle avskaffa motorcyklar om möjligt. Jag är dessutom för kärnkraft under viss... Och dessutom tycker jag inte bensinskatten skall höjas mycket till. Det finns däremot andra aspekter som tilltalar och jag har väldigt många vänner som blivit utförsäkrade av fel anledningar och de "blå" verkar inte riktigt ta detta på allvar eller komma med akut ändring trots vetskapen om att människor far rejält illa, de som redan mår dåligt. Därav var valet på någon rödgrön ett måste av mig då jag inte vill se fler "felaktiga" utförsäkringar. Sedan att de gröna anser att piratkopiering har funnits så länge videoband och kassettband har funnits och bara för att tekniken har ändras så skall inte straffena ändras är en åsikt som är helt i min linje. Like it or hate it.
Skulle jag varit helt egoistisk och samtidigt värnat om företagspolitiken tror jag säkert att moderaterna gör ett väldigt bra jobb.
Sedan kompenserade jag mitt val lite roligt med vägvalet till kommun då de är emot vägtullar och lite annat miljö är för.
Sedan syrrorna i Landstinget då sjukvården är katastrof. Jag hållar förövrigt inte med de blå om att deras ändringar har gjort sjukvården bättre. Får sällan samma läkare idag och man känner av pressen att varje läkare skall hinna med X antal besök per dag för att hålla vårdgarantin mm. Fine att väntetiderna minskat men man får inte vård idag. De chansar på ett läkemedel och skickar ut en igen på 10min.
Jag skulle uppskatta kvalite också. De hinns inte med idag. Har det blivit sämre? Nä, tiderna är som sagt kortare men kvaliten har minskat så det är ungefär detsamam i mina ögon. Så ni blå där ute klappa er inte för bröstet ;)

Så, nu åter till verkligheten.

Jögge, kan du vara så snäll klargöra detta dilemma för mig som du så vackert undviker... :p

Du röstade ju på SD
http://www.sporthoj.com/forum/poll.php?do=showresults&pollid=3290

Så det blir inget fraterniserande kring bögeriet här inte :ajjabajja

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Inte alls besviken över att du i själva verket inte röstade på SD. Tvärtom!

Ang din nyfikehet på fulkillsex måste jag dock göra dig besviken. Mitt kärleksliv är i det närmaste obefintligt, jag är en looner. Och de få herdestunder som inte varit av solitär natur har inte skett med i mina ögon fula killar.

VARNING
VÄLDIGT OT!

Hehe, jag bara väntade på den dagen någon skulle kommentera detta.
För att göra dig besviken så gjorde jag det i proviceringssyfte.

Sedan att jag röstade på miljöpartiet kan vi ju alltid diskutera då de säkert skulle avskaffa motorcyklar om möjligt. Jag är dessutom för kärnkraft under viss... Och dessutom tycker jag inte bensinskatten skall höjas mycket till. Det finns däremot andra aspekter som tilltalar och jag har väldigt många vänner som blivit utförsäkrade av fel anledningar och de "blå" verkar inte riktigt ta detta på allvar eller komma med akut ändring trots vetskapen om att människor far rejält illa, de som redan mår dåligt. Därav var valet på någon rödgrön ett måste av mig då jag inte vill se fler "felaktiga" utförsäkringar. Sedan att de gröna anser att piratkopiering har funnits så länge videoband och kassettband har funnits och bara för att tekniken har ändras så skall inte straffena ändras är en åsikt som är helt i min linje. Like it or hate it.
Skulle jag varit helt egoistisk och samtidigt värnat om företagspolitiken tror jag säkert att moderaterna gör ett väldigt bra jobb.
Sedan kompenserade jag mitt val lite roligt med vägvalet till kommun då de är emot vägtullar och lite annat miljö är för.
Sedan syrrorna i Landstinget då sjukvården är katastrof. Jag hållar förövrigt inte med de blå om att deras ändringar har gjort sjukvården bättre. Får sällan samma läkare idag och man känner av pressen att varje läkare skall hinna med X antal besök per dag för att hålla vårdgarantin mm. Fine att väntetiderna minskat men man får inte vård idag. De chansar på ett läkemedel och skickar ut en igen på 10min.
Jag skulle uppskatta kvalite också. De hinns inte med idag. Har det blivit sämre? Nä, tiderna är som sagt kortare men kvaliten har minskat så det är ungefär detsamam i mina ögon. Så ni blå där ute klappa er inte för bröstet ;)

Så, nu åter till verkligheten.

Jögge, kan du vara så snäll klargöra detta dilemma för mig som du så vackert undviker... :p

Last edited:

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Pallar inte läsa 6 sidor i detta ämne, men måste bara kommentera något som jag anser viktigt.

Klart att det är OK för en tjej att ligga med en ful kille. Så länge hon gör det för att hon verkligen gillar honom och inte hoppar i säng med honom bara för att han är ful!
Det värsta som finns är tjejer som bara utnyttjar fula killar för att få ligga!!

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej

Roger Wilson, som är insiktsfull, har skrivit en krönika om detta. Klistrar in den här:

VAD HÄNDER EGENTLIGEN NÄR MAN SJÄLV BLIVIT TILL SIN EGEN VÅTASTE SEXFANTASI?

Man ska vara försiktig med vad man längtar efter. För om man jobbar
riktigt hårt för att uppnå sitt mål, så kanske man når det. Och då kanske man aldrig mer får ligga. Någonsin.

Jag har en kompis, vi kan kalla honom Kalle, som i åratal har jobbat efter
att få det där som många av oss går runt och längtar efter. En snyggare kropp. I alla fall trodde jag att det var det som han siktade efter när han för några år sedan plötsligt började leva efter en stenhård träningsregim. Och med stenhård menar jag i det närmaste munkartad.

Chattade man med Kalle så hamnade man oundvikligen i diskussioner om
vikten av crunch-situps. Och dricka eller festa - ja det var en ganska sällan förekommande lyx i det totala träningsfreakets liv.

Och efter några års träget arbetande så hade det också hänt en hel del. Kalle hade gått från piprensare till biff. Större muskler och ett sexpack på magen, och en hel sommar när Kalles t-shirt åkte av så fort solen tittade fram fem minuter.

Men vad jag inte visste var att musklerna bara var första steget.
För i höstas dök en tribaltatuering upp. Som bara visade sig bara vara den första i en rad av tribals, effektfullt utplacerade på armar och rygg. Sen började det dyka upp bilder på olika bikerjackor i min inkorg på qx. ”Vad tror du om den här då?”, frågade han, men skickade aldrig någon bild på någon mc.

Några stora burkar med proteinpulver senare, så var den nya Kalle här. Omstylad från topp till tå. Nu återstår bara ett problem. Kalle har blivit för snygg för sitt eget bästa. För vad händer egentligen när man förkroppsligat sin egen fetisch? Själv blivit till sin egen våtaste sexfantasi?

Svar: inte så mycket. Inte i sängkammaren i alla fall. Eller ens på videoklubbarna. För numera befinner sig Kalle i toppen av bögnäringskedjan, och som det brukar heta, det är ensamt på toppen. I alla fall på Kalles topplista.

”Jag tänder inte på någon längre”, messar Kalle gnälligt klockan två på natten på QX. Och jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Att han nått en helt ny nivå av narcissism? Att han blivit för snygg för sitt eget bästa? Att skälet till att raggandet blivit jobbigare är att han inte längre känner sig lika mycket som en vinnare om han lyckas dra hem en
hyfsat snygg kille. Om han nu inte skulle hitta en tvilling som gillade exakt samma saker som Kalle.

Och Kalle är inte ensam. Jag har läst artiklar i utländsk gaypress som gått ut på att man ska ”testa att gå hem med en ful kille”. ”Du kommer att få uppleva mer bekräftelse än någonsin tidigare. Att gå hem med en
mindre tränad kille betyder att du blir avgudad för en natt”.

Så blev Kalle som en posterboy för riskerna med att träna för mycket. En ursäkt för att inte utnyttja det där specialerbjudandet på gymmet. Med en begynnande kalaskula behöver man i alla fall inte ständigt gå runt och vara missnöjd med det begränsade utbudet, utan snarare lite tacksam varje gång man lyckas dra med sig någon hem.

Tacksam är överhuvudtaget en underskattad känsla. Jag gillar tacksamma människor. Tacksamhet ska bli min nya fetisch. Det är fan coolare än tribals.

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Så är det väl inte, det är ju han som måste röra sig när dom knullar :confused:

Det är därför du har med dig packningssats till tändkulan så du kan "sota ur" på björknäsfjärden när ingen ser på :brynad

Förstår att herrarna känner sig illa till mods när de har att tävla med en 4,4-liters dildokolv...

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Visst faen är det OKEY!!! Kom té mig (cheyer) så får ni reda på hur det är :tuttar:tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år