Är det ok att ligga med fula killar?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Påtal om fula killar..

Varför har 10poängar brudar alltid en skitful kille?

Ge oss snyggingar en chans också :hihi

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tycker den här tråden e värdelös utan bilder på er som tycker ni e fula....

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Påtal om fula killar..

Varför har 10poängar brudar alltid en skitful kille?

Ge oss snyggingar en chans också :hihi

Det där är ju också en högaktuell fråga!! Jag tänker samma sak varenda gång man går där på ICA med kundvagnen och vips bakom pasta hyllan dyker "han" med stort H upp. Lättad över att man har en kundvagn att hålla sig i drömmer man sig bort en stund och pang som en knytnäve i magen dyker "hon" med litet h upp.. Ful som stryk, dryg och otrevlig o hyvlar av karlstackarn för att han valt pasta penne istället för pasta hjul. Vad i hela friden har hon som inte jag har????

Eller vill jag verkligen veta sanningen... :va

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Det där är ju också en högaktuell fråga!! Jag tänker samma sak varenda gång man går där på ICA med kundvagnen och vips bakom pasta hyllan dyker "han" med stort H upp. Lättad över att man har en kundvagn att hålla sig i drömmer man sig bort en stund och pang som en knytnäve i magen dyker "hon" med litet h upp.. Ful som stryk, dryg och otrevlig o hyvlar av karlstackarn för att han valt pasta penne istället för pasta hjul. Vad i hela friden har hon som inte jag har????

Det är nog mer mammasyndromet.

Pojkstackarn behöver en fast hand som talar om vad han vill :hihi

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
En riktigt fet plånbok skulle kunna uppväga det men det förutsättar att jag inte spyr vid blotta åsynen :zpy Sedan vill man inte bli fast och det tar sådan jäkla tid att fixa hemlig identitet så nä jag bangar detta.

Och välgörenhet idkar jag inte :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det hoppas jag verkligen!

Men jag sätter hoppet till välgörenhet, för jag är fattig också!

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Ful som stryk, dryg och otrevlig o hyvlar av karlstackarn för att han valt pasta penne istället för pasta hjul. Vad i hela friden har hon som inte jag har????

Klart han ska ha en avhyvling, han kunde ju med sitt utseende ha fått något mycket bättre men ändå så väljer han fel. Han kunde ju ha valt dig menar jag. Dessutom känns det bra för oss mindre snygga att se en snygg person lida:tungan

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Klart han ska ha en avhyvling, han kunde ju med sitt utseende ha fått något mycket bättre men ändå så väljer han fel. Han kunde ju ha valt dig menar jag. Dessutom känns det bra för oss mindre snygga att se en snygg person lida:tungan

Så du menar att snygga killar väljer fula tjejer enbart för att reta upp snygga tjejer på ICA... Ja, men det verkar ju väldigt logiskt.. Att använda skallen o fattar "rätt" beslut har ju aldrig varit killars starka sida så då förstår jag varför.. Tack för att du klargjorde detta... Nu kan jag sova lugnt...

Btw... Det är löningshelg och min kyl gapar väl lika tom som många andras.. Kan jag då få skicka ut en allmän bedjan till alla snygga killar att inte dra med er era åkerspöken till ICA i helgen.. Låt oss få gå o drömma o fantisera i fred... Utan att bli upprörda och därmed själva plocka hem fel varor o bli ännu mera arg när man kommer hem och upptäcker missen.. Deal?

Last edited:

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Nej jag tycker absolut inte att det är ok! Jag är helt klart emot sånt.. Tänk om alla tjejer skulle gå och ligga med fula killar hur fan ska då såna som mig kunna få sig nåt...? :va

Nej faktiskt så får man ju förfan tänka lite på dom som faktiskt är snygga.. PÅ RIKTIGT!!
Och inte tror att dom är det bara för att dom fått ligga... :fakta

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Det är faktiskt inte lätt alla gånger. Nåt krav får man alltid göra avkall på.

Bifogat

• 23432_355846784879_615654879_4848872_3960591_n.jpg
    23432_355846784879_615654879_4848872_3960591_n.jpg
    7.3 KB · Visningar: 166
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS