Liquid_shadow
100% Awesome!
En sak är säker 99/100 killar skulle göra avkall på intelligentDet är faktiskt inte lätt alla gånger. Nåt krav får man alltid göra avkall på.
En sak är säker 99/100 killar skulle göra avkall på intelligentDet är faktiskt inte lätt alla gånger. Nåt krav får man alltid göra avkall på.
Haha, jag inget av det där.
Äsch, sk snïgga killar är så sjukt överreklamerade.
Om man vill titta på något snïggt kan man ju lika gärna gå och glo på provdockan på H&M.
Blir dock en smula trist i längden...
Remember, allt är inte guld som gilmmar.
En sak är säker 99/100 killar skulle göra avkall på intelligent
Så du menar att snygga killar väljer fula tjejer enbart för att reta upp snygga tjejer på ICA... Ja, men det verkar ju väldigt logiskt.. Att använda skallen o fattar "rätt" beslut har ju aldrig varit killars starka sida så då förstår jag varför.. Tack för att du klargjorde detta... Nu kan jag sova lugnt...
Nä men så får du ju inte ligga heller.
Vad i hela friden har hon som inte jag har????
Jag kan säga att numera skulle jag nöja mig med emotionellt stabil, men det verkar vara ett omöjligt krav...
det finns en viss poäng med denna tråd, men egentligen angriper den 'problemet' från fel håll; killar är glada om de får ligga överhuvudtaget, oavsett om killen är snygg eller ful.
sålunda är denna tråd totalt värdelös eller så vet inte ts om att hon är en tjej.
Äsch, sk snïgga killar är så sjukt överreklamerade.
Remember, allt är inte guld som gilmmar.
Ja som trodde jag iaf var halvunik som SH-homo
På den punkten höll nog barnmorskan med när "hon" föddes.
Nää Sanna är nog en skitbra tjej om man kan tänka sig 24 cm kärlek på helt fel plats sett ur en killes perspektiv.
klart du är, sluta fåna dig.
Niiice!
Har du lika mycket hår på bröstet?
Brorsan säger att det är helt ok och att han ställer upp på lite sex om någon är sugen.
självklart, jag är ju ingen svenne. och utan mjällpopulation naturligtvis.
Den där kravmallen saknar de två trumfkorten: massor med stålars och ofantligt stor penis.Det är faktiskt inte lätt alla gånger. Nåt krav får man alltid göra avkall på.
För att han sitter inne med något av trumfkorten jag nämnde ovan. Eller så är hon ihop med honom för att hon vet att han vet att han aldrig kommer att träffa någon snyggare och dumpa henne. Med reservationen för att någon annan snygg tjej kommer och provkör honom för att hon tror att han måste vara innehavare av något av trumfkorten.Varför har 10poängar brudar alltid en skitful kille?
Du har inte hört om Jörgen är intresserad av en umeit i sina bästa år? Ni skulle kunna ligga och gosa i soffan på kvällarna och diskutera förkammadieslar från innan 1978.Det skulle vara om man började dejta pojkar då, men gaypojkar verkar vara lika ostabila i psyket som tjejer så det är ingen idé att konvertera heller...
Du har inte hört om Jörgen är intresserad av en umeit i sina bästa år? Ni skulle kunna ligga och gosa i soffan på kvällarna och diskutera förkammadieslar från innan 1978.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|