Är det ok att ligga med fula killar?

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Äsch, sk snïgga killar är så sjukt överreklamerade.
Om man vill titta på något snïggt kan man ju lika gärna gå och glo på provdockan på H&M.
Blir dock en smula trist i längden... :3freak :D

Remember, allt är inte guld som gilmmar. :tuttar

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Brorsan säger att det är helt ok och att han ställer upp på lite sex om någon är sugen.

UglyNerd.jpg

Om man vill titta på något snïggt kan man ju lika gärna gå och glo på provdockan på H&M.
Blir dock en smula trist i längden... :3freak :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
En sak är säker 99/100 killar skulle göra avkall på intelligent :D

Been there done that! :tummenupp

Jag kan säga att numera skulle jag nöja mig med emotionellt stabil, men det verkar vara ett omöjligt krav...

Det skulle vara om man började dejta pojkar då, men gaypojkar verkar vara lika ostabila i psyket som tjejer så det är ingen idé att konvertera heller...

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Så du menar att snygga killar väljer fula tjejer enbart för att reta upp snygga tjejer på ICA... Ja, men det verkar ju väldigt logiskt.. Att använda skallen o fattar "rätt" beslut har ju aldrig varit killars starka sida så då förstår jag varför.. Tack för att du klargjorde detta... Nu kan jag sova lugnt...

Nä inte rikitgt så jag menade. Vet faktiskt inte vad jag menade, det var nog mest avundsjukan som talade.

Däremot så kan en orsak till att en snygg kille väljer en ful tjej, bla vara att snygga tjejer ska bli lite avundsjuka och tråna efter en. Det ger ju en självförtroendeboost och det är ju alltid trevligt.

Det kan också bero på något helt annat, som du nämnde så är ju inte tänkande killars starka sida så jag är antagligen helt fel ute:)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag kan säga att numera skulle jag nöja mig med emotionellt stabil, men det verkar vara ett omöjligt krav...

Ett evigt dilemma. Som tur är har man hyfsad koll på när det skall ta snurr. Då får man ducka alternativt se till att ha en massa att göra på kvällarna.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Sporthoj måste ju bestå av extremt fula snubbar eller så försöker de fiska till sig några poäng.

Nä ni brudar, vill ni åka riktig kärlekstunnel ska ni ge er i kast med någon av min kaliber.
Rätt snygg och en maddafakka i sängen, hånglar upp er i sådan brygga att efterföljande kiropraktorbesök rekommenderas.

Alltså sex går bara ut på en sak.....gör det skönt för kvinnan!!!

Känner mig lite som Don Juan de Marco......the world greatest lover!
För de kvinnor som vill provligga så har jag en lucka på måndag mellan kl 8.00 och 16.00 men hinner bara få in en till två personer för bra sex tar lång tid har jag lärt mig av min sexguru!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
det finns en viss poäng med denna tråd, men egentligen angriper den 'problemet' från fel håll; killar är glada om de får ligga överhuvudtaget, oavsett om killen är snygg eller ful.

sista ordet har, som bekant, alltid tjejen.

sålunda är denna tråd totalt värdelös eller så vet inte ts om att hon är en tjej.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
det finns en viss poäng med denna tråd, men egentligen angriper den 'problemet' från fel håll; killar är glada om de får ligga överhuvudtaget, oavsett om killen är snygg eller ful.

Ja som trodde jag iaf var halvunik som SH-homo :mad:

Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
sålunda är denna tråd totalt värdelös eller så vet inte ts om att hon är en tjej.

På den punkten höll nog barnmorskan med när "hon" föddes.
Nää Sanna är nog en skitbra tjej om man kan tänka sig 24 cm kärlek på helt fel plats sett ur en killes perspektiv.

Avseende det första påståendet.....Nej, inte i mitt fall!!!
Avseende det andra påståendet.....Jo, i mitt fall!!!!

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Det är faktiskt inte lätt alla gånger. Nåt krav får man alltid göra avkall på.
Den där kravmallen saknar de två trumfkorten: massor med stålars och ofantligt stor penis.

Varför har 10poängar brudar alltid en skitful kille?
För att han sitter inne med något av trumfkorten jag nämnde ovan. Eller så är hon ihop med honom för att hon vet att han vet att han aldrig kommer att träffa någon snyggare och dumpa henne. Med reservationen för att någon annan snygg tjej kommer och provkör honom för att hon tror att han måste vara innehavare av något av trumfkorten.

Det skulle vara om man började dejta pojkar då, men gaypojkar verkar vara lika ostabila i psyket som tjejer så det är ingen idé att konvertera heller...
Du har inte hört om Jörgen är intresserad av en umeit i sina bästa år? Ni skulle kunna ligga och gosa i soffan på kvällarna och diskutera förkammadieslar från innan 1978.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Du har inte hört om Jörgen är intresserad av en umeit i sina bästa år? Ni skulle kunna ligga och gosa i soffan på kvällarna och diskutera förkammadieslar från innan 1978.

Ja han tillhör definitivt undantagen från den stereotypa bild dom flesta försöker uppnå.

Tyvärr envisas han med felhjulsdrivna bilar, amerikanskt skrot och att sjösätta prima spisved varje år, så vi är inkompatibla ändå....

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år