Är det ok att ligga med fula tjejer?

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
En polare till mig gjorde en höjdare när vi var ute. Det kom fram en tjej som kanske inte platsade i Playboy direkt, strök sig mot honom, och sa -Hej snygging, vad bjuder du på?
Min polare synade henne överdrivet från topp till tå och svarade: -Ingenting just nu, men prova tricket senare när jag är full.
:D
Han gick hem med en semi-ödla när han väl blivit full.

Förståndig kompis du har. Jag har varit full, dum och bjudit sådana där tiggare på dricka och dom försvinner snabbare än en löning om man är dum nog att bjuda. Bjuder du så förlorar dom respekten för dig så numera lite äldre och visare brukar jag säga ett det är deras tur att bjuda. Eller att jag glömde platinakortet på... (välj själv)

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Fula människor får vackra barn har jag hört så vill man ha vacker avkomma får man väl göra det antar jag. :gnissla
Fula får bara vackra barn med andra fula, minus plus minus blir ju plus.. Snygga får också vackra barn med andra snygga, plus plus plus blir ju också plus.. Det är när man blandar fult och snyggt avkomman inte får ligga..

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En kompis brukade lämna ut mitt telefonnumer. Det kunde ju vara lite intressant

Har hänt mig med. :) Eller ja, ett dera det eller så har jag fullständigt förträngt att jag själv gett ut numret till någon brud, vilket låter bäst så säger vi att det var det? :va

Brukar iaf ha rätt roligt åt dem. :tummenupp

Blir lite förvirrad. :va

Är du snygg eller ful? Har spegeln någon "gör mig snyggare"-knapp?

I så fall, vad köpte du den då? Skulle gärna få lite mer hår på skallen. :)
Hört talas om fulsnygg? :näsblod

Förståndig kompis du har. Jag har varit full, dum och bjudit sådana där tiggare på dricka och dom försvinner snabbare än en löning om man är dum nog att bjuda. Bjuder du så förlorar dom respekten för dig så numera lite äldre och visare brukar jag säga ett det är deras tur att bjuda. Eller att jag glömde platinakortet på... (välj själv)

"Damerna först". :)

Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Jaha, flåt jag visste inte. :rodnar

Fula människor får vackra barn har jag hört så vill man ha vacker avkomma får man väl göra det antar jag. :gnissla

då måste ju din morsa vara ett troll om det stämmer:) ha ha du har ju redan fått en komplimang så du får väl en till...

mvh.T

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
För att göra en lång historia "kort" eller om möjligt ännu längre
Pizzabagaren: I LÖV U!!!!!!!!!!!!!!!! DU e så fakking bäst!!! :krama

:D:D:D:D

Thanks beyb!!!!

Äh, sånt smicker faller han inte för.

Jo det är precis vad jag gör :tuttar

D skiter jag i, ja e hans biggest fan. O inte kroppsligt biggest då. :D :D :D

Återigen, thanks beyb!!!!

Money smickrar inte, det behöver hon ej, för till helgen ska här mysas med lilla mig! :krama :tuttar

Om det inte är en tandemcykel ni ska cykla på så kanske det finns en liiiten liiiten plats för mig!!!!

Bjud in PB också. Han behöver komma bort från BusAnna o Sanna.

Precis, har blivit lite för mycket av det "goda" på sistone och du har uppfattat situationen helt rätt!!! :tummenupp

Inte en chans! Jag ska ha henne alldeles för mig själv! :D :tuttar

Jaha, så ni ska cykla på en tandemcykel alltså, trist för mig :gnissla

inte undra på att du bara får ligga med pizzabagarn...

Vadå bara....you backstabbing maddafakka!!!!! :mad:

Ja, jag har lite svårt att välja mellan honom o Pizzabagaren. Beslutsångest. Har ju inte fått se dig.....:D :D

Valet känns ganska enkelt, jag tror GuW är bög så du kan beställa en tågbiljett direkt till Vagnhärad så möter jag upp dig med häst och vagn!!!

Jag får faktiskt ligga med hans brorsor o kusiner med! :arsele

Yes! Anna loves to do it the Balkan Way.....Ohh yes indeed :yoparty

Satsa på bagarn!!! Dom bästa av 2 världar :tummenupp

Linkan är en av få hunks på det här forumet som har den goda smaken att erkänna mig som den alfahanne jag är....eller silverrygg kanske man ska säga! Linkan rockar hårt :yoparty

Du gjorde vadförnåge, sade du?

Han gav tjejen ett klockrent tips, håll inte på och inseminera massa saker här :D

Inte lika hårig som min irakiska kollega :glömdet

ÅHHH, DET VAR JOBBIGT....TACK FÖR MIG!!! :glömdet

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
...jag väntar fortfarande på svar från andra fula tjejer, det är lite trist att så många killar skriver ganska oseriösa svar.

av tusentals medlemmar här på sh, måste det finnas mer än 100 tjejer och av de säkert minst 35%-55% som är fula, som skulle kunna ge bra svar.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Om hon är ful får hon 1 chans, är hon då bra i sängen så får det lekas tills det roliga är slut, är hon kass så hann inte ens det roliga börja.

0scar

Guest
Klart som fan, annars blir jag forvisad till nunneklostret och baserat pa vad jag har hort, ar det ett valdigt knullfritt omrade. :rolleyes:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Klart som fan, annars blir jag forvisad till nunneklostret och baserat pa vad jag har hort, ar det ett valdigt knullfritt omrade. :rolleyes:

Det där är nog bara en klyscha, för jag har sett massvis med filmer från kloster där de sysslar med såna saker som inte ens en sjukligt pervers snubbe som jag själv ägnar mig åt en lördagkväll bakom neddragna gardiner :D

Imorgon är det lördag :banana

0scar

Guest
Det där är nog bara en klyscha, för jag har sett massvis med filmer från kloster där de sysslar med såna saker som inte ens en sjukligt pervers snubbe som jag själv ägnar mig åt en lördagkväll bakom neddragna gardiner :D

Imorgon är det lördag :banana

Tankte mer pa dom bristna minerna pa grahariga tanter som avslojar en hel del om sexlivet bakom dom murarna... Fast vad vet jag, minen kanske bara betyder hard koncentration for att geishakulorna inte ska halka ut:va

Ha en trevlig lordag, glom inte gardinerna da vissa aktiviteter kan orsaka att du "outraged somebodys modesty":tummenupp (ratt kul quote fran malaysisk dagstidning dar outraging peoples modesty genom att flasha dom verkar vara ett problem pa regeringsniva )

Back to topic...:glömdet

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Nej de e inte ok. Under vissa förutsättningar kan det dock vara OK, om du är:
1. född
2. har en dick
3. Ingen, en eller båda av ovanstående.

Last edited: