Mingves
Guest
Hoppas att du kommer över henne snabbt. Jag tycker du har gjort helt rätt.Man skall inte fortsätta ett sådant förhållande. Jag skulle gjort likadant.
///M
///M
Bikerbitch skrev:Gräns och gräns. En 11 åring har nog inte mycket gemensamt med en 23 åring.
Om den 15åriga tjejen tycker om den 57årige killen så är det väl bara så. Sen är det säkert så att samhället tittar jättesnett på dom eftersom sådant nu inte brukar förekomma.
Vad säger du då om tjejer som blir bortgifta när dom är 11 år tillsammans med någon äldre man som skall ta deras oskuld och saker? Det är ju sjukt.
Din arbetskamrat kanske tyckte om 14åringen. Det finns faktiskt mogna 14åringar också, trots att dom inte upplevt allt som folk över 20 har gjort. Men vissa tvingas också att bli vuxna väldigt fort pga hemförhållande och andra saker.
Smaken är ju som baken. Jag tycker inte som sagt att man skall se åldern som ett problem. Skulle jag nu [om jag var singel] träffa en kille som var 30 eller rentav 30 + som jag älskar över allt annat så ser jag inga hinder att bli tillsammans med honom.
Vad omvärlden säger skall man inte lyssna på, du har fått ett liv att fylla med saker som du själv tycker om. Sånt skall man inte förstöra genom att vara någon som andra vill.
Nu får du erkänna att du raggar på 18åringar Confused
har inte pengar till o köpa nåt för just nu..akora skrev:Köp!?!? eller så får du väl meka med bil i nödfall....
ConfuseD skrev:Ja det e klart att jag raggar på 18åringar ,, eller ni 18 åringar brukar va så lätta att få så det brukar inte krävas så mycke raggande Men jag raggar därimot inte på 15åringar
Bikerbitch skrev:Fast du brukar inte få så mycket napp har jag hört
Jag raggar inte heller på 15åringar, jag vill ha äldre grabbar
ConfuseD skrev:Jag hade flyt på mitt molnsnack
Bikerbitch skrev:Ghost- Asså jag svääär det är sanning. Man skall ba ha äldre grabbar med körkort o bil o pengar phett yao.
Ghost skrev:Hoj går bort mao? Vad gör du då HÄR?
Jag har bil, pengar, lägenhet, hoj vad hjälper det???
Bikerbitch skrev:Ey, jag bo i förorten. Här finns inga hojar. Alla snodda.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|