Är det slut nu....? *gråta*

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Vet inte om någon tänkt på detta(orka läsa 8sidor)

men om ni varigt tillsammans i ca1,5år ni är 17, så blev ni tillsammans när ni var 15(troligen) och innan det så var hon tillsammans med "exet" som då var 24år eller så blev de kanske tillsammans när hon var 14 och han 23, låter nästan som en peddo, säg åt han o hitta någon som iaf är myndig :finger

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
kajlyl skrev:
Vet inte om någon tänkt på detta men om ni varigt tillsammans i ca1,5år ni är 17, så blev ni tillsammans när ni var 15(troligen) och innan det så var hon tillsammans med "exet" som då var 24år eller så blev de kanske tillsammans när hon var 14 och han 23, låter nästan som en peddo, säg åt han o hitta någon som iaf är myndig :finger

:fakta Håller med. Det behöver inte vara fel men det blir nog oftast fel.

Pejo skrev:
Ace_Niki : Vad är bra / bättre / bäst?
Fråga 50 tjejer så får du antagligen lika många olika svar... som tur är, för annars skulle vi alla gilla samma kille juh...

Akrylamid skrev:
Jag har fortfarande inte fattat varför, hon var väldigt konflikträdd och vi talade sällan om vad som störde oss...jag tog henne för givet och det kändes som att det kan ju inte hända nåt, vi hade fan aldrig ens grälat seriöst....

Exakt det där hände mitt ex och mig. Jag är rätt dålig på att snacka men han var långt sämre än jag. Efter 10 år tröttnade jag på att mina signaler aldrig gick fram...det tog dock nästan 3 år till innan det var slut på riktigt eftersom jag visste att jag skulle förlora min allra bästa vän om jag gjorde slut. Är ledsen över det än idag och har svårt att tänka på detta utan det gör ordentligt ont i själen, men det var ändå rätt beslut jag fattade. Lärdomen jag har dragit är att PRATA OM ALLT, JÄMT. Minsta lilla problem skall redas ut (innan det blir för stort).

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Ace Niki skrev:

Fråga 50 tjejer så får du antagligen lika många olika svar... som tur är, för annars skulle vi alla gilla samma kille juh...

Problemet är att man vill passa för alla 50 :). Skämt åsido, vilken tur att det är så....

Ace Niki skrev:

Minsta lilla problem skall redas ut (innan det blir för stort).

Japp. Precis. Helt rätt. Hellre det än tvärtom.

//P

Last edited:

ConfuseD

Numera Körkortslös.
Gick med
6 Jun 2003
Hoj
R1 -01
Bikerbitch skrev:
När skall folk förstå att det inte sitter i åldern utan i hur man är som person. Jag var 15 när jag blev tillsammans med Oljekyld som var 21. Nu är jag tillsammans med jP som snart är 26.
Är dom loosers för att dom är/var tillsammans med en yngre tjej?
:va

Det är inget fel att va tillsammans med folk som är yngre el äldre, men att va över 20 och va tillsammans med nån som e 15 el yngre tycker jag är äckligt. Jag anser att som 20 är man vuxen men som 15 är man fortfarande ett barn. Tycker du det är ok om en 57åring e tillsammans med en 14åring??

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
stackare! svartsjuka är farligt.. själv hade jag tydligen bitit min karl i örat (har ni hört så mkt hemskt) igår eftersom jag tydligen hade tyckt att han hade pratat för länge med en kvinna, som dessutom är gift med min fd. klasskamrat, så jag menar jag behövde ju knappast oroa mej..

man gör så mkt idiotiska grejjer av tequila! :crash
i vilket fall så tycker jag att den där tjejen inte verkar vara mkt att lita på, men det kan ju inte jag som inte känner henne veta..
hoppas det ordnar sej, ta hand om dej nu.

Pm'a om du behöver prata!
eders/Linn. nu något bakis.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
ConfuseD skrev:
Det är inget fel att va tillsammans med folk som är yngre el äldre, men att va över 20 och va tillsammans med nån som e 15 el yngre tycker jag är äckligt. Jag anser att som 20 är man vuxen men som 15 är man fortfarande ett barn. Tycker du det är ok om en 57åring e tillsammans med en 14åring??

Man kan inte jämföra med en 57årig kille och en 14årig tjej.
Get real nu grabben.

Jag respekterar din åsikt. Det här med ålder är bra krångligt.
En tjej i min klass tyckte jag skulle umgås med mina jämnåriga istället för äldre, varför undrade jag då.
Därför att du nog kommer ångra dig när du blir äldre att du inte umgicks med dina jämnåriga och "kastade" bort ungdomen.

Folk reagerar till o med på att jag har äldre pojkvänner, men sånt är väl ändå upp till en själv? Hittils har jag inte hittat en enda jämnårig kille som intresserar mig. Det är ju ens eget liv.

Man är inte vuxen för att man är 20, åldern är bara en siffra.

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Bikerbitch skrev:

En tjej i min klass tyckte jag skulle umgås med mina jämnåriga istället för äldre, varför undrade jag då.
Därför att du nog kommer ångra dig när du blir äldre att du inte umgicks med dina jämnåriga och "kastade" bort ungdomen.

Folk reagerar till o med på att jag har äldre pojkvänner, men sånt är väl ändå upp till en själv? Hittils har jag inte hittat en enda jämnårig kille som intresserar mig. Det är ju ens eget liv.

SÅÅÅ KLOKT! karl'n som jag håller kär är född -71 och jag är född -84.
Har aldrig träffat en bättre karl, jag avgudar honom!:kär

Vi trivs bra tillsamans och han motsvarar alla mina förväntningar på en karl, trots att alla människor har negativa egenskaper så tror jag att jag kan leva med hans..det är värdefullt att inse att en människa inte är perfekt men att ändå kunna älska den!

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZR 125cc årsmodell -90, Honda CB 125T årsmodell -81
Nu har jag å flikkan haft en underbar helg... låter kanske konstigt, men så har det varit!

Igår gick vi en lång promenad i Nyköping å pratade om hur vi ska göra... vi är rusktig överrens om att vi nu bara är kompisar...

å efter att ha spelat bingo-lotto och sovit där inatt visade det sig imorse att vi är MYCKET bra kkompisar.... :notme

Men... det är slut... bara träffas som kompisar och göra vad kompisar gör! Det känns otroligt skönt! Trots att det var lite vemodigt att packa alla sina kläder å saker och åka därifrån, men fan så bra vi båda mår!! Och det tack vare att vi vet att vi kan träffas som kompisar istorsätt när som helst.

Till er alla... tack så jävla mycket för allt stöd jag har fått av er! Utan er hade jag aldrig klarat mig ur detta!!

Jag tycker egentligen vi borde göra denna tråd till en "Förhållande"-tråd.... en plats för alla att prata ut i.... några invändingar?

//Holy Diver - Singel *kom å ta mig*, men lycklig! :tummenupp

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Eddie:
Ett tips nu, träffa inte henne på typ 1 månad. Du MÅSTE komma över henne innan du börjar träffa henne igen. Annars kommer det sluta med nån av er blir sårade eller så blir ni ihop igen i ett förhållande som inte funkar.

//Been there, Done that.

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZR 125cc årsmodell -90, Honda CB 125T årsmodell -81
EBS skrev:
Eddie:
Ett tips nu, träffa inte henne på typ 1 månad. Du MÅSTE komma över henne innan du börjar träffa henne igen. Annars kommer det sluta med nån av er blir sårade eller så blir ni ihop igen i ett förhållande som inte funkar.

//Been there, Done that.

Jag är medveten om att det är bäst om det blir så ja... så vi ska försöka träffas så lite som mäjligt nu ett tag...

Men nu ska jag ner å stötta jonne när han dömer Hockey!!

Ha D!!

//Holy Diver :slicka

ConfuseD

Numera Körkortslös.
Gick med
6 Jun 2003
Hoj
R1 -01
Bikerbitch skrev:
Man kan inte jämföra med en 57årig kille och en 14årig tjej.
Get real nu grabben.

Jag respekterar din åsikt. Det här med ålder är bra krångligt.

Ok men var tycker du gränsen är då?? Är det ok för en 23åring att va tillsammans med en 13åring, eller kanske en 11åring. Den 11 åriga tjejen kanske är helnöjd med det. Och var e gränsen uppåt 30?? 40?? den 15åriga tjejen kanske tycker jätte mycke om 57åringen är det ok då?? Jag hade en 26årig arbetskamrat som vart tillsammans med en 14åring, mycket äckligt enligt mig.

Bingo

&#34892;&#39387;&#21644;&#26159;&#23433;&#38748;&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ace Niki skrev:
[B...PRATA OM ALLT, JÄMT. Minsta lilla problem skall redas ut (innan det blir för stort). [/B]
:skrämd :skrämd :skrämd Ett bra sätt att skrämma bort en man...

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
jag förlovade mig med min tjej innan jag var 18 nu är jag 22år och vi är lika kär fortfarande så ålder har inget med saken att gör!

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Vill inte låta negativ nu när ni har det bra.. Men det jobbiga är inte att göra slut och packa ihop sina saker, det jobbiga är när hon blir ihop med någon annan och börjar göra samma saker med honom som hon gjort med dig... Hoppas att du reder dig, när det känns som värst så är det bara att gå ner och skruva med hojen så kommer det garanterat att kännas bättre :tummenupp

sner0

pytt i pannan!
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Hyosung GT650R
akora skrev:
Vill inte låta negativ nu när ni har det bra.. Men det jobbiga är inte att göra slut och packa ihop sina saker, det jobbiga är när hon blir ihop med någon annan och börjar göra samma saker med honom som hon gjort med dig... Hoppas att du reder dig, när det känns som värst så är det bara att gå ner och skruva med hojen så kommer det garanterat att kännas bättre :tummenupp

o ja som också e nybliven singel, men har ingen hoj o skruva me..
:(

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
ConfuseD skrev:
Ok men var tycker du gränsen är då?? Är det ok för en 23åring att va tillsammans med en 13åring, eller kanske en 11åring. Den 11 åriga tjejen kanske är helnöjd med det. Och var e gränsen uppåt 30?? 40?? den 15åriga tjejen kanske tycker jätte mycke om 57åringen är det ok då?? Jag hade en 26årig arbetskamrat som vart tillsammans med en 14åring, mycket äckligt enligt mig.

Gräns och gräns. En 11 åring har nog inte mycket gemensamt med en 23 åring.
Om den 15åriga tjejen tycker om den 57årige killen så är det väl bara så. Sen är det säkert så att samhället tittar jättesnett på dom eftersom sådant nu inte brukar förekomma.
Vad säger du då om tjejer som blir bortgifta när dom är 11 år tillsammans med någon äldre man som skall ta deras oskuld och saker? Det är ju sjukt.

Din arbetskamrat kanske tyckte om 14åringen. Det finns faktiskt mogna 14åringar också, trots att dom inte upplevt allt som folk över 20 har gjort. Men vissa tvingas också att bli vuxna väldigt fort pga hemförhållande och andra saker.

Smaken är ju som baken. Jag tycker inte som sagt att man skall se åldern som ett problem. Skulle jag nu [om jag var singel] träffa en kille som var 30 eller rentav 30 + som jag älskar över allt annat så ser jag inga hinder att bli tillsammans med honom.
Vad omvärlden säger skall man inte lyssna på, du har fått ett liv att fylla med saker som du själv tycker om. Sånt skall man inte förstöra genom att vara någon som andra vill.

Nu får du erkänna att du raggar på 18åringar Confused :slicka

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...