FarstaStrandMannen
Back on track
vill oxå kröka
kajlyl skrev:Vet inte om någon tänkt på detta men om ni varigt tillsammans i ca1,5år ni är 17, så blev ni tillsammans när ni var 15(troligen) och innan det så var hon tillsammans med "exet" som då var 24år eller så blev de kanske tillsammans när hon var 14 och han 23, låter nästan som en peddo, säg åt han o hitta någon som iaf är myndig
Fråga 50 tjejer så får du antagligen lika många olika svar... som tur är, för annars skulle vi alla gilla samma kille juh...Pejo skrev:Ace_Niki : Vad är bra / bättre / bäst?
Akrylamid skrev:Jag har fortfarande inte fattat varför, hon var väldigt konflikträdd och vi talade sällan om vad som störde oss...jag tog henne för givet och det kändes som att det kan ju inte hända nåt, vi hade fan aldrig ens grälat seriöst....
Ace Niki skrev:
Fråga 50 tjejer så får du antagligen lika många olika svar... som tur är, för annars skulle vi alla gilla samma kille juh...
Ace Niki skrev:
Minsta lilla problem skall redas ut (innan det blir för stort).
Bikerbitch skrev:När skall folk förstå att det inte sitter i åldern utan i hur man är som person. Jag var 15 när jag blev tillsammans med Oljekyld som var 21. Nu är jag tillsammans med jP som snart är 26.
Är dom loosers för att dom är/var tillsammans med en yngre tjej?
ConfuseD skrev:Det är inget fel att va tillsammans med folk som är yngre el äldre, men att va över 20 och va tillsammans med nån som e 15 el yngre tycker jag är äckligt. Jag anser att som 20 är man vuxen men som 15 är man fortfarande ett barn. Tycker du det är ok om en 57åring e tillsammans med en 14åring??
Bikerbitch skrev:
En tjej i min klass tyckte jag skulle umgås med mina jämnåriga istället för äldre, varför undrade jag då.
Därför att du nog kommer ångra dig när du blir äldre att du inte umgicks med dina jämnåriga och "kastade" bort ungdomen.
Folk reagerar till o med på att jag har äldre pojkvänner, men sånt är väl ändå upp till en själv? Hittils har jag inte hittat en enda jämnårig kille som intresserar mig. Det är ju ens eget liv.
Man är inte vuxen för att man är 20, åldern är bara en siffra.
EBS skrev:Eddie:
Ett tips nu, träffa inte henne på typ 1 månad. Du MÅSTE komma över henne innan du börjar träffa henne igen. Annars kommer det sluta med nån av er blir sårade eller så blir ni ihop igen i ett förhållande som inte funkar.
//Been there, Done that.
Bikerbitch skrev:Man kan inte jämföra med en 57årig kille och en 14årig tjej.
Get real nu grabben.
Jag respekterar din åsikt. Det här med ålder är bra krångligt.
En tjej i min klass tyckte jag skulle umgås med mina jämnåriga istället för äldre, varför undrade jag då.
Därför att du nog kommer ångra dig när du blir äldre att du inte umgicks med dina jämnåriga och "kastade" bort ungdomen.
Folk reagerar till o med på att jag har äldre pojkvänner, men sånt är väl ändå upp till en själv? Hittils har jag inte hittat en enda jämnårig kille som intresserar mig. Det är ju ens eget liv.
Man är inte vuxen för att man är 20, åldern är bara en siffra.
Holy Diver skrev:... så vi ska försöka träffas så lite som mäjligt nu ett tag...
Ett bra sätt att skrämma bort en man...Ace Niki skrev:[B...PRATA OM ALLT, JÄMT. Minsta lilla problem skall redas ut (innan det blir för stort). [/B]
akora skrev:Vill inte låta negativ nu när ni har det bra.. Men det jobbiga är inte att göra slut och packa ihop sina saker, det jobbiga är när hon blir ihop med någon annan och börjar göra samma saker med honom som hon gjort med dig... Hoppas att du reder dig, när det känns som värst så är det bara att gå ner och skruva med hojen så kommer det garanterat att kännas bättre
sner0 skrev:o ja som också e nybliven singel, men har ingen hoj o skruva me..
ConfuseD skrev:Ok men var tycker du gränsen är då?? Är det ok för en 23åring att va tillsammans med en 13åring, eller kanske en 11åring. Den 11 åriga tjejen kanske är helnöjd med det. Och var e gränsen uppåt 30?? 40?? den 15åriga tjejen kanske tycker jätte mycke om 57åringen är det ok då?? Jag hade en 26årig arbetskamrat som vart tillsammans med en 14åring, mycket äckligt enligt mig.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|