Är det slut nu....? *gråta*

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
Hur går det för dig grabben?? har du snackat med henne och fet dumpat henne än då?? Gör det rätta och dumpa......
Och ägna mer dig åt det grabber ska göra i din ålder...dvs festa busa stöta på alla tjejer du ser ;-)

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZR 125cc årsmodell -90, Honda CB 125T årsmodell -81
Måste säga att jag blev förvånad när jag såg hur många som svarat... det trodde jag faktiskt inte.... måste medge att ni är ett underbart gäng alla ni!! Trist att man inte fått träffa så många av er... men det kan det ju bli ändrig på!

Var hos henne igår kväll å sov där till idag... jag misstog mig som trodde hon var hos exet igår...hon hade varit hos deras gemensamma kompis, hon berättade att de hade pratar om en massa saker, och att han är den enda som kan lyssna och förstå utan att sprida det vidare...

Nu är grejen sån, att igårkväll så plockade vi av ringarna och lade de åt sidan, alltså är förlovningen bruten..... vi pratade en hel del, och en sak som vi båda känner är att vi nu inte längre orkar kämpa för att det ska funka... men någon dumpning blev det inte av igår då hennes (förövrig underbara) mammaa var med oss istortsätt hela kvällen...

vill tacka er alla för erat stöd som har fått mig att inse att jag inte kan göra annat än att lämna henne...trots att tårarna kommer bli många när man tänker tillbaka på det som varit, dock är det som ni säger att tårarna är ganska många även nu....

Rejvis...du har en underbar inställning till livet!! Så klockren å rakt på sak!! Visst kan du verka lite...hur ska jag uttrycka mig...okänslig(?) ibland...men ack så rätt du har!!

Tack till er alla!! Hoppas att jag nu får chans at träffa lite fler av det underbara gäng som härjar här! Men tyvärr måste jag tacka nej till hoj-turen då min höger hand inte längre är vad den varit.... :gråta

Emil... nästan läskigt hur lika det är... men, men...face the facts!! Sånt e livet....

I helgen är det JAG som hånglar med JonneB!! :slicka

//En ledsen men på nått vis lättad Holy Diver

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
du ska se att de kommer lösa sig o att du senare kan se tibax o ändå må bra
men ett litet tips.. skaffa INGET förhållande på Xantal månader oavsett hur under bara flickan är.....

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
AleX skrev:
du ska se att de kommer lösa sig o att du senare kan se tibax o ändå må bra
men ett litet tips.. skaffa INGET förhållande på Xantal månader oavsett hur under bara flickan är.....

det e en sak som är säker.... inga frhållanden nu på ett tag... måste spara lite pengar oxå ju... :tummenupp

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
2 saker ska jag förtydliga här

1 det blir INGET HÅNGLANDE med dej eddie,
min flicka blir nog avis då =P

2 nu e det party som gäller!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Foggy skrev:
Jo, klart det beror på personen - man är ju ihop med en sån (person) och inte en ålder.

Däremot kan man ju fråga sig hur mycket, i "normala" fall en 15-åring har gemensamt med en 21-åring... men vem f*n är normal :confused: Större (ålders-)skillnader är ju inte heller ovanligt/omöjligt.

Klart de är lösare (eller förlorare (=losers)) om de är ihop med en yngre tjej - det är ju inte alls vanligt :rolleyes:

Sa F - som haft mest yngre tjejer :rodnar

I vårt fall så räckte det gott o väl med att vi tyckte om varandra för att det skulle hålla i 2år!
Många har fördomar om människor som är tillsammans med varann där det skiljer ett par år.
Det finns 16 åringar som är mognare än 25 åringar..
Allt hänger på hur man är som person och att man självklart ligger på samma nivå.

Varför tjejer nästan alltid är tillsammans med äldre är för att dessa killar är mer mogna. Och varför killar är tillsammans med yngre är väl helt enkelt för att dom är för barnsliga för äldre, mogna kvinnor :brynad

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Holy Diver skrev:

Rejvis...du har en underbar inställning till livet!! Så klockren å rakt på sak!! Visst kan du verka lite...hur ska jag uttrycka mig...okänslig(?) ibland...men ack så rätt du har!!

Tack till er alla!! Hoppas att jag nu får chans at träffa lite fler av det underbara gäng som härjar här! Men tyvärr måste jag tacka nej till hoj-turen då min höger hand inte längre är vad den varit.... :gråta

Emil... nästan läskigt hur lika det är... men, men...face the facts!! Sånt e livet....

I helgen är det JAG som hånglar med JonneB!! :slicka

Jag är inte okänslig.....:(

Tyckte bara att hon verkar ha gjort dig såpass illa att du definitivt inte behövde mer.........
Om han nu e den enda hon kan prata om så får hon hitta nån annan tycker jag, vad e du till för, gillar hon inte att prata med dig....
Tycker definitivt att hon åsidosatt dig för mycket, iaf enligt som du förklarat förhållandet. Visst skriver jag lite hårt o okänsligt, men det var mer som peppning för dig, och att du skulle känna dig starkare om du dumpa henne.......

Hoppas att du förstår vad jag menar........

Många tror att jag e okänslig, men dom känner inte mig, tyvärr......

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Holy Diver skrev:

Jo, det är precis det jag insett. Får hoppas att man träffar någon tillräckligt mogen nästa gång.

Du å Jonne får komma upp till staden på lördag så får vi sitta å snacka skit om alla brudar. ;)

//Emil

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
eddie och jonne här;;

Funderar på att svänga förbi staden på lördag,
men tågen går lite tråkigt,

måste åka innan 24,00 från det oljekylda hemmet

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Re: Re: Re: Är det slut nu....? *gråta*

LiCrO skrev:
:finger :finger

Är ni verkligen så j*vla duma?
hoppas du pratar för dig själv....

Jag repeterar: Hon är 17, det är helt sunt att hon (och nu pratar jag så du ska förstå) vill kolla in utbudet. :fakta
Jag utvecklar: Kvinnor föder i regel max ett barn per 2 år. Killar kan få barn precis hur ofta som helst. Av detta följer att tjejer måste välja partner med mer omsorg än killar. Nu säger du: "jamen vafan det handlar bara om ett förhållande, vi ska inte skaffa barn!" Men våra val av partners handlar nästan uteslutande om biologi (som har format oss i miljoner år). Vårt civiliserade jag har sällan nånting att säga till om här.
Jag rättar: dumma stavas med två m.
:fakta

Sorry att behöva krossa dina rosa drömmar om att vi kvinnor skulle vara på nåt sätt upphöjda över biologins lagar.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Kawa Tina skrev:
MC tur kanske :cool:

Funkade för mig :tummenupp

Jag har inte tur med min MC, folk försöker antingen stjäla den eller så trillar jag med den.
Finns ingen brud som vågade åka på min båge i år. Det blev bara en runda med en tjej och hon var mest rädd hela tiden. Har aldrig blivit så hårt åtkramad av en tjej tidigare....

Jag är ett hopplöst fall, jag kommer aldrig att träffa nån.

750RR

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bstrand skrev:
Ehh..en dag som singel och du har redan slitit ut fröken höger alltså? :tummenupp

Hmm....nog för att den KOMMER bli utsliten av den anledningen, men just nu är det skadan sedan senaste vurpan som förstör för mig.... har blitt av med gipset, men jag får inte köra hoj pga de klassiska 2-taktsvibrationerna.... det skulle bara ställa till det i handen som redan är illa åtgången... så tyvärr.... nu e det fru vänster som får arbeta ett tag!! :tummenupp

Rejvis: Det jag menade med det jag skrev var att jag helt ärligt uppskattade det du sa... ibland tröttnar man på allt fjanteri.... det du säger är rakt på sak, och för var tråd jag läser där du träder fram, så blir du mer, och mer känslig i mina ögon! Du har det många saknar... förmågan att inse fakta och säga som det är! Måste erkänna att jag själv är en av dom som saknar den förmågan.... :fakta

Kneedrag

Guest
maverick_750rr skrev:
Jag har inte tur med min MC, folk försöker antingen stjäla den eller så trillar jag med den.
Finns ingen brud som vågade åka på min båge i år. Det blev bara en runda med en tjej och hon var mest rädd hela tiden. Har aldrig blivit så hårt åtkramad av en tjej tidigare....

Jag är ett hopplöst fall, jag kommer aldrig att träffa nån.

750RR

Mavve det kommer när du minst anar det :)

Jag trodde själv i år att jag alldrig skulle träffa någon kille som gillar mig ,tycker att jag är snygg och gillar min stil.

Det var bara ren slump/tillfällighet att jag träffade en väldigt speciell person här på forumet som jag är ihop med nu .

FarstaStrandMannen

Back on track
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Honda CR 250
jag kan ju säga att jag oxå har haft bättre stunder med mitt kärleksliv. Jag var tillsammans med mitt ex i 1 år och 7 månader tills det sprack för 3 veckor sen. Jag har fortfarande inte fattat varför, hon var väldigt konflikträdd och vi talade sällan om vad som störde oss...

jag bönade för att hon skulle ge mig en chans till, för hon gjorde slut då jag verkligen började fatta vad det var jag höll på att tappa. jag tog henne för givet och det kändes som att det kan ju inte hända nåt, vi hade fan aldrig äns grälat seriöst. och jag tänkte mest att vårat förhållande kan väl inte spricka på grund av ett gräl???

Men så helt plötsligt så gjorde hon slut, och jag kände bara världens tomrum, för jag älskade verkligen henne och hon var typ den ända personen jag kunde tala ut med. har inte så många tjejkompisar och sitta och snacka känslor med grabbarna känns ju inte rätt heller. så vi bestämde att vi borde nog vara kompisar för hon kände att hon oxå behövde mig...

vi blev tillomed mer än kompisar och jag övertalade mig själv att det här var ju likadant som förut, jag förnekade att vi hade gjort slut helt enkelt. Men sen idag när jag glider förbi henne och går lite längre änn enbart kompisar gör, så vill hon inte. jag frågade vad det var för fel och hon sa att det inte kändes rätt, efter lite förundran kom hon fram till att hon gillade en annan person...

det kändes nog mest, värre änn när hon gjorde slut... jag blev verkligen helt förstummad, hon vägrade säga vem det var, men efter lite övertalande så fick jag reda på det oxå... jag blev minst sagt chockad, när det var en tystlåten, blyg och rätt spinkig kille i hennes klass... och nu sitter jag här och funderar hur och vad jag ska göra???

tack för de som orkade läsa allt detta, kanske känns skönare att höra att andra oxå har problem :rolleyes:

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Akrylamid skrev:
jag kan ju säga att jag oxå har haft bättre stunder med mitt kärleksliv. Jag var tillsammans med mitt ex i 1 år och 7 månader tills det sprack för 3 veckor sen. Jag har fortfarande inte fattat varför, hon var väldigt konflikträdd och vi talade sällan om vad som störde oss...

jag bönade för att hon skulle ge mig en chans till, för hon gjorde slut då jag verkligen började fatta vad det var jag höll på att tappa. jag tog henne för givet och det kändes som att det kan ju inte hända nåt, vi hade fan aldrig äns grälat seriöst. och jag tänkte mest att vårat förhållande kan väl inte spricka på grund av ett gräl???

Men så helt plötsligt så gjorde hon slut, och jag kände bara världens tomrum, för jag älskade verkligen henne och hon var typ den ända personen jag kunde tala ut med. har inte så många tjejkompisar och sitta och snacka känslor med grabbarna känns ju inte rätt heller. så vi bestämde att vi borde nog vara kompisar för hon kände att hon oxå behövde mig...

vi blev tillomed mer än kompisar och jag övertalade mig själv att det här var ju likadant som förut, jag förnekade att vi hade gjort slut helt enkelt. Men sen idag när jag glider förbi henne och går lite längre änn enbart kompisar gör, så vill hon inte. jag frågade vad det var för fel och hon sa att det inte kändes rätt, efter lite förundran kom hon fram till att hon gillade en annan person...

det kändes nog mest, värre änn när hon gjorde slut... jag blev verkligen helt förstummad, hon vägrade säga vem det var, men efter lite övertalande så fick jag reda på det oxå... jag blev minst sagt chockad, när det var en tystlåten, blyg och rätt spinkig kille i hennes klass... och nu sitter jag här och funderar hur och vad jag ska göra???

tack för de som orkade läsa allt detta, kanske känns skönare att höra att andra oxå har problem :rolleyes:

det e trist när det händer, men alla här och min underbar polare, allmänt känd som kung på 125-forumet har fått mig att inse att det blir bättre sen....har pratat med far min oxå.... å alla säger detsamma.... 17 år är inte den ultimata åldern för ett seriös förhållande.... nu vet jag ifs inte hur gammal du är, men så här är det tyvärr....

Jag vill oxå gärna vara kompis med min flikka... men har insett att det kommer vara svårt till en början, om man inte vill vara kkomisar vill säga, men då är man nog tillbaka på samma punkt igen...med svartsjuka å grejer när det kommer fram att den andra träffar andra killar/tjejer.... så jag ska försöka ta lite avstånd från det.... men tro mig, det kommer bli tugnt.....

sporthoj.com.... tackar gud för att det finns.... å vad vpre det utan alla underbara själar som håller till här!? Nada!

Tack till er alla!!

/Holy D - fortfarande ledsen... men ser ljuset lååååångt fram i tunneln.... :rolleyes:

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Re: Re: Är det slut nu....? *gråta*

HolyDiver : Det finns ett cyniskt uttryck : -"Don't get to attached to the dog - we're puttin' it to sleep." :crash

Alltså - dra inte ut på lidandet... du kanske gör det, och så blir det skit ändå. Eller - så blir det bra. Bestäm dig för om du tror det blir bra - annars ' put it to sleep'.

Ace_Niki : Vad är bra / bättre / bäst?

Ace Niki skrev:
Hon vill ju testa om hon kan få nån bättre än dig... det ligger i våra gener

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...