AleX skrev:du ska se att de kommer lösa sig o att du senare kan se tibax o ändå må bra
men ett litet tips.. skaffa INGET förhållande på Xantal månader oavsett hur under bara flickan är.....
Foggy skrev:Jo, klart det beror på personen - man är ju ihop med en sån (person) och inte en ålder.
Däremot kan man ju fråga sig hur mycket, i "normala" fall en 15-åring har gemensamt med en 21-åring... men vem f*n är normal Större (ålders-)skillnader är ju inte heller ovanligt/omöjligt.
Klart de är lösare (eller förlorare (=losers)) om de är ihop med en yngre tjej - det är ju inte alls vanligt
Sa F - som haft mest yngre tjejer
Men tyvärr måste jag tacka nej till hoj-turen då min höger hand inte längre är vad den varit....
Jag är inte okänslig.....Holy Diver skrev:
Rejvis...du har en underbar inställning till livet!! Så klockren å rakt på sak!! Visst kan du verka lite...hur ska jag uttrycka mig...okänslig(?) ibland...men ack så rätt du har!!
Tack till er alla!! Hoppas att jag nu får chans at träffa lite fler av det underbara gäng som härjar här! Men tyvärr måste jag tacka nej till hoj-turen då min höger hand inte längre är vad den varit....
Emil... nästan läskigt hur lika det är... men, men...face the facts!! Sånt e livet....
I helgen är det JAG som hånglar med JonneB!!
//En ledsen men på nått vis lättad Holy Diver
Holy Diver skrev:
Emil... nästan läskigt hur lika det är... men, men...face the facts!! Sånt e livet....
//En ledsen men på nått vis lättad Holy Diver
maverick_750rr skrev:Mmmm, du har rätt, men hur träffar man andra då?
LiCrO skrev:
Är ni verkligen så j*vla duma?
hoppas du pratar för dig själv....
Kawa Tina skrev:MC tur kanske
Funkade för mig
bstrand skrev:Ehh..en dag som singel och du har redan slitit ut fröken höger alltså?
maverick_750rr skrev:Jag har inte tur med min MC, folk försöker antingen stjäla den eller så trillar jag med den.
Finns ingen brud som vågade åka på min båge i år. Det blev bara en runda med en tjej och hon var mest rädd hela tiden. Har aldrig blivit så hårt åtkramad av en tjej tidigare....
Jag är ett hopplöst fall, jag kommer aldrig att träffa nån.
750RR
Akrylamid skrev:jag kan ju säga att jag oxå har haft bättre stunder med mitt kärleksliv. Jag var tillsammans med mitt ex i 1 år och 7 månader tills det sprack för 3 veckor sen. Jag har fortfarande inte fattat varför, hon var väldigt konflikträdd och vi talade sällan om vad som störde oss...
jag bönade för att hon skulle ge mig en chans till, för hon gjorde slut då jag verkligen började fatta vad det var jag höll på att tappa. jag tog henne för givet och det kändes som att det kan ju inte hända nåt, vi hade fan aldrig äns grälat seriöst. och jag tänkte mest att vårat förhållande kan väl inte spricka på grund av ett gräl???
Men så helt plötsligt så gjorde hon slut, och jag kände bara världens tomrum, för jag älskade verkligen henne och hon var typ den ända personen jag kunde tala ut med. har inte så många tjejkompisar och sitta och snacka känslor med grabbarna känns ju inte rätt heller. så vi bestämde att vi borde nog vara kompisar för hon kände att hon oxå behövde mig...
vi blev tillomed mer än kompisar och jag övertalade mig själv att det här var ju likadant som förut, jag förnekade att vi hade gjort slut helt enkelt. Men sen idag när jag glider förbi henne och går lite längre änn enbart kompisar gör, så vill hon inte. jag frågade vad det var för fel och hon sa att det inte kändes rätt, efter lite förundran kom hon fram till att hon gillade en annan person...
det kändes nog mest, värre änn när hon gjorde slut... jag blev verkligen helt förstummad, hon vägrade säga vem det var, men efter lite övertalande så fick jag reda på det oxå... jag blev minst sagt chockad, när det var en tystlåten, blyg och rätt spinkig kille i hennes klass... och nu sitter jag här och funderar hur och vad jag ska göra???
tack för de som orkade läsa allt detta, kanske känns skönare att höra att andra oxå har problem
Ace Niki skrev:Hon vill ju testa om hon kan få nån bättre än dig... det ligger i våra gener
Låter super!!Liwa1 skrev:Holy, EBS, Nisse med flera...jag tror jag får ta med er ut på en uppiggande hojtur. En tjej som leder dagens tur i högt tempo och med hyss. Kan inte det förbättra er dag
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|