Bikerbitch
Stolt mamma
HolyDriver, först vill jag säga att det verkligen är riktigt tråkigt det som har hänt med tjejen!
Tjejer, en del skall jag nog skriva är riktigt underliga och jag förstår att en del av er killar inte får grepp om dom.
Men det här med känslor är ju riktigt knökigt..
En del tror att gräset är grönare på andra sidan, stampar ner staketet och sticker..
Att hon är 17 år tycker jag inte är ett argument.
Jag är 18 och har varit singel 3 månader på snart 4 år. Det borde bevisa en aning att jag hittat rätt killar.
Även äldre tjejer vill nog prova andra gräs också..
Men visst, när man är ung kanske man inte riktigt vill binda sig..
Synd att ni skall hata tjejer. Bara hoppas att ni inte drar alla över en o samma kam. Vi kan också bli sårade utav killar..
Hursomhelst, känslor är riktigt svåra att kontrollera.
Hoppas att det löser sig för dig Holy!
Ey, alla tjejer är förresten inga lyckosökare eller vad det heter. Precis samma med er killar. Men vi är ju så förbaskat bortskämda och vill ha det bästa, jämt...
Tjejer, en del skall jag nog skriva är riktigt underliga och jag förstår att en del av er killar inte får grepp om dom.
Men det här med känslor är ju riktigt knökigt..
En del tror att gräset är grönare på andra sidan, stampar ner staketet och sticker..
Att hon är 17 år tycker jag inte är ett argument.
Jag är 18 och har varit singel 3 månader på snart 4 år. Det borde bevisa en aning att jag hittat rätt killar.
Även äldre tjejer vill nog prova andra gräs också..
Men visst, när man är ung kanske man inte riktigt vill binda sig..
Synd att ni skall hata tjejer. Bara hoppas att ni inte drar alla över en o samma kam. Vi kan också bli sårade utav killar..
Hursomhelst, känslor är riktigt svåra att kontrollera.
Hoppas att det löser sig för dig Holy!
Ey, alla tjejer är förresten inga lyckosökare eller vad det heter. Precis samma med er killar. Men vi är ju så förbaskat bortskämda och vill ha det bästa, jämt...