Är det slut nu....? *gråta*

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
HolyDriver, först vill jag säga att det verkligen är riktigt tråkigt det som har hänt med tjejen!

Tjejer, en del skall jag nog skriva är riktigt underliga och jag förstår att en del av er killar inte får grepp om dom.
Men det här med känslor är ju riktigt knökigt..
En del tror att gräset är grönare på andra sidan, stampar ner staketet och sticker..

Att hon är 17 år tycker jag inte är ett argument.
Jag är 18 och har varit singel 3 månader på snart 4 år. Det borde bevisa en aning att jag hittat rätt killar.
Även äldre tjejer vill nog prova andra gräs också..
Men visst, när man är ung kanske man inte riktigt vill binda sig..

Synd att ni skall hata tjejer. Bara hoppas att ni inte drar alla över en o samma kam. Vi kan också bli sårade utav killar..

Hursomhelst, känslor är riktigt svåra att kontrollera.
Hoppas att det löser sig för dig Holy!

Ey, alla tjejer är förresten inga lyckosökare eller vad det heter. Precis samma med er killar. Men vi är ju så förbaskat bortskämda och vill ha det bästa, jämt...

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Bikerbitch skrev:

Jag är 18 och har varit singel 3 månader på snart 4 år. Det borde bevisa en aning att jag hittat rätt killar.

Nej, det bevisar att du är en sån där 'jag kan inte vara utan förhållande'-flicka som vissa är.

Om det inte är samma pojke that is.

Nu får jag stryk, man ska inte skriva inklägg när man är trött och sånt. :p

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
sege skrev:
Nej, det bevisar att du är en sån där 'jag kan inte vara utan förhållande'-flicka som vissa är.

Om det inte är samma pojke that is.

Nu får jag stryk, man ska inte skriva inklägg när man är trött och sånt. :p

Äh. 2 pojkvänner på 2 år.
Jag kan vara utan förhållande om man bara köper lösnummer.
Men just nu är jag så underbart lycklig tillsammans med jP :kär

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Äh. 2 pojkvänner på 2 år.
Jag kan vara utan förhållande om man bara köper lösnummer.
Men just nu är jag så underbart lycklig tillsammans med jP :kär

Okejdå, du får väl godkänt då.

Annars vet jag för många såna där flicksaker som 'inte varit singel mer än nån vecka på en förjävla massa år' och bara bytt pojke mot pojke. Känns känslokallt och bjäfs.

Holy Diver-saken, flickor ska dumpas innan de hinner dumpa så dumpa den där till synes inte så bra saken och lär dig dumpa dem direkt. Helst innan frukost så du sparar på juicen, brödet och smöret.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
sege skrev:
Okejdå, du får väl godkänt då.

Annars vet jag för många såna där flicksaker som 'inte varit singel mer än nån vecka på en förjävla massa år' och bara bytt pojke mot pojke. Känns känslokallt och bjäfs.

Holy Diver-saken, flickor ska dumpas innan de hinner dumpa så dumpa den där till synes inte så bra saken och lär dig dumpa dem direkt. Helst innan frukost så du sparar på juicen, brödet och smöret.
Tjejor som försöker kombinera trygghet tillsammans med sex. Typ.
Jo, det finns ju en sort för alla. Även killar kan vara känslokalla svin.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
snälla BB, låt oss nu vara som vi är. Tjejer hit o dit, vi vet att alla brudar inte e såna, vi vet att killar kan vara likadana.......

Men fallet är annorlunda här, hon beter sig slampigt, sorry Holy att jag säger så, men så e det .......

Du kommer träffa många fler i ditt liv och hon du har nu är definitivt inte hon du kommer gifta dig med .......

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Tjejor som försöker kombinera trygghet tillsammans med sex. Typ.
Jo, det finns ju en sort för alla. Även killar kan vara känslokalla svin.

Klart vi blir känslokalla svin eftersom ni misshandlar oss gång på gång på gång. Sen går resten av vårt liv ut på att hämnas på kvinnosläktet. :D

JAg försöker kombinera sex med sex, fungerar ganska bra ibland fast för det mesta kombineras det med sprit. :p

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ravetrancer skrev:
snälla BB, låt oss nu vara som vi är. Tjejer hit o dit, vi vet att alla brudar inte e såna, vi vet att killar kan vara likadana.......

Men fallet är annorlunda här, hon beter sig slampigt, sorry Holy att jag säger så, men så e det .......

Du kommer träffa många fler i ditt liv och hon du har nu är definitivt inte hon du kommer gifta dig med .......

Kommer även jag träffa fler tjejr i mitt liv? :) *hoppas, hoppas*

750RR

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
sege skrev:
Klart vi blir känslokalla svin eftersom ni misshandlar oss gång på gång på gång. Sen går resten av vårt liv ut på att hämnas på kvinnosläktet. :D

JAg försöker kombinera sex med sex, fungerar ganska bra ibland fast för det mesta kombineras det med sprit. :p

Äh dra mig baklänges! Jag vet inte vad för tjejer ni dejtar...

Min klasskamrat tyckte förresten du var söt när jag spelade upp mitt repotage :whip
Så du hade rätt om det där med 14isar :brynad

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
sege skrev:

Ja så är de :p :D

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Jag har inte läst särskilt många inlägg i den här tråden, men tro mig när jag säger att du kommer över det. Troligen lättare än du tror! Som du säger, du är 17 år gammal - du har ju hela livet framför dig, med massvis av underbara tjejer att träffa. De finns därute, jag lovar!
Vid 17 års ålder känns det som om man upplevt ALLT - men du har mycket nya trevliga saker kvar att uppleva, det kan jag lova dig.

Sen, som någon sa, ofta hjälper det att leta fram hennes dåliga sidor (och kanske förstärka dem). Du bör också tänka på att du säkerligen är en helt underbar kille (det var ingen invit :p) och därmed är alldeles för bra för henne. Hon är inte värd dig!

Vad gäller själva otroheten, om det nu var det du åsyftade, så håller jag med om att det knappast finns något värre i ett förhållande. Men samtidigt är det mina erfarenheter att "en gång otrogen, alltid otrogen". Det stannar sällan vid mer än en gång. Detta gäller naturligtvis såväl tjejer/kvinnor som killar/män. Take my word for it, jag har en del erfarenheter på det planet....tyvärr.
Enligt mitt förmenande borde du med andra ord inte förlåtit henne. Dock förstår jag att du gjorde det, jag har själv varit lika naiv i den situationen.

Vad jag tycker du ska göra nu, är att leva livet med dina polare. Se till att engagera dem, gå ut och festa/dansa, spela spel, eller vadhelst som får dig att må bra. Se till så att de får dig att må bra.

Lycka till

"Farbror" Skalman

Edit: När jag skrev detta trodde jag att du redan var dumpad. Mitt omedelbara råd blir då att dumpa henne snabbt som attan. Bättre att föregå än att föregås.

Last edited:
Gick med
3 Oct 2003
Hoj
ZX9R -> R1 -> KTM 660 -> 900 SS + 701 SM
Låter inte som att det går att rädda. Det ÄR redan åt helvete.

Nu gäller att rädda den lilla självrespekt du har kvar. Sträck på ryggen och förstå att hon inte är värd dig. Mesa inte runt utan BRYT ordentligt med(på?? :)) henne.

Det ENDA som riktigt hjälper för att komma över det är att leka runt med andra damer. Ditt ego behöver det.

ConfuseD

Numera Körkortslös.
Gick med
6 Jun 2003
Hoj
R1 -01
Är det bara jag som reflekterar över att exet är 25 och hon 17, om ni har vart tillsammans i 1,5år så måste hon ha varit som äldst 15 och antagligen 14 när dom va tillsammans. Det säger ju ett och annat om killen. Vilken jäkla loser va över 20 och jaga fjortisar, känns som att det är en viss mental skillnad mellan dom åldrarna, eller borde va iaf.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nisse Järnet skrev:
Ska vi bilda klubb? :crash "Sadfuckers MC" :rock

Holy, EBS, Nisse med flera...jag tror jag får ta med er ut på en uppiggande hojtur. En tjej som leder dagens tur i högt tempo och med hyss. Kan inte det förbättra er dag ;)

P.S Säger det igen, ex är ex av en anledning och är ens respektive inte klar med sitt ex så skippa din respektive. För då är det inte över. Det är i alla fall min personliga åsikt och erfarenhet

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Liwa1 skrev:
Holy, EBS, Nisse med flera...jag tror jag får ta med er ut på en uppiggande hojtur. En tjej som leder dagens tur i högt tempo och med hyss. Kan inte det förbättra er dag ;)

P.S Säger det igen, ex är ex av en anledning och är ens respektive inte klar med sitt ex så skippa din respektive. För då är det inte över. Det är i alla fall min personliga åsikt och erfarenhet

WORD!

Sabina

student=inga pengar=ingen hoj...än
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
ingen med motor än...
Eftersom jag är tjej så kan jag kanske oxå kommentera..

Jag tycker det verkar helt klart att hon "utnyttja" dig och din genirositet... :( Om hon nu skulle ha lika starka känslor för dig som du har för henne så skulle hon aldrig ens komma på tanken att dra på bio med hennes ex och kompis, frågade hon om du ville hänga med? Jag tycker det finns en viss gräns med vad man "kan" göra med exet. (Det beror väl i viss mån på hur länge de var ihop men med tanke på att hon är 17 år så kan det inte varit ett för långt förhållande.)
Visst tror jag man kan umgås med sina ex men det finns en gräns till vad umgås är. Skicka mess och ringa varje dag gör inte ens jag med mina kompisar..

Det låter som hon inte riktigt älskar dig (sorry, men det är så jag uppfattar det) Förhållanden där den ena personen är mer intresserad av den andre slutar aldrig bra och blir inte heller långvariga!

Mitt råd är att lämna henne, hur jobbigt det än är just nu och gå vidare. Det finns fler tjejer som skulle behandla dig mycket bättre! När du hittat en sådan kommer du säkert fundera på vad du såg hos din nuvarande!

Som tröst kan jag berätta att de flesta har varit i din situation och vi har alla överlevt och blivit väldigt lyckliga ändå!

(P.S Vi tjejer är lite kenpiga ibland...jag vet )

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
ConfuseD skrev:
Är det bara jag som reflekterar över att exet är 25 och hon 17, om ni har vart tillsammans i 1,5år så måste hon ha varit som äldst 15 och antagligen 14 när dom va tillsammans. Det säger ju ett och annat om killen. Vilken jäkla loser va över 20 och jaga fjortisar, känns som att det är en viss mental skillnad mellan dom åldrarna, eller borde va iaf.

Där slog du spiken i huvvet!

Han ÄR en jävla looser..

HolyD nu vill jag veta hur det gick igår, hör av dej!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept