Ravetrancer skrev:Men e du frisk i huvet eller, hon verkar ju vara en ren slampa ...
//R
maverick_750rr skrev:Det finns egentligen inget bättre än just tjejer, för bakom varje framgångsrik man står det ju en kvinna....
Ni är bäst tjejer
Mjo, men egentligen inte. Fast vad vet jag, ja e ju rätt glappRavetrancer skrev:Att tjejer flänger runt så här i den åldern e ju lite förståeligt som nån sa
Ace Niki skrev:Tjejen är 17, det är helt sunt att hon både vill ha kakan (du) och prova andra kakor . Hon vill ju testa om hon kan få nån bättre än dig... det ligger i våra gener...synd bara för er killar men det är så släktet utvecklas... Det du kan göra är att försöka bevisa för henne att du ÄR bäst.
Otee skrev:Det är därför du lägger din hoj hela tiden mavve??? Hur var det nu med peta förta helgen eller vad det var
Lyd ravis råd
och ge ingen nåd
Kvinnor är ett underligt släkte men de kan vara alldeles alldeles underbara
menade inte så.....om nån brud nu e sån som flänger o inte vet vad hon vill riktigt och inte vet hur ett förhållande är menat att funka. Då ska man nog vara rätt hård mot en sån brud, för om man förlåter hela tiden så kan det lätt bli att hon aldrig lär sig och alltid kommer att vara en slampa......förstår du mig?Nisse Järnet skrev:Mjo, men egentligen inte. Fast vad vet jag, ja e ju rätt glapp
Mono skrev:Fokusera på polarna, hojen och porrfilm ett tag så ska du se att det ljusnar
Nu så klarnar det Holy, gör som Ravis mfl sagt! Du kan ju iof testa Jonnes idé också, vem vet hon kanske börjar fatta hur bra kille du är?Ravetrancer skrev:menade inte så.....om nån brud nu e sån som flänger o inte vet vad hon vill riktigt och inte vet hur ett förhållande är menat att funka. Då ska man nog vara rätt hård mot en sån brud, för om man förlåter hela tiden så kan det lätt bli att hon aldrig lär sig och alltid kommer att vara en slampa......förstår du mig?
Rs_man skrev:fy fan, vilken ********
Ska vi bilda klubb? "Sadfuckers MC"EBS skrev://Emil, som nu är jävligt ensam och ledsen....
Så lätt alltså? Fan kanske skulle testa ändå...hmmpansarvagnen skrev:1: dumpa ludret
2: sänk snubben
3: ta en bira
4: ut på krogen, fixa ny brud
5: scora
problemet löst!
pansarvagnen skrev:1: dumpa ludret
2: sänk snubben
3: ta en bira
4: ut på krogen, fixa ny brud
5: scora
problemet löst!
Nisse Järnet skrev:Ska vi bilda klubb? "Sadfuckers MC"