Är det slut nu....? *gråta*

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Tyvärr inte...
Med risk för att låta som alla andra... Dumpa bruden! Jag önskar att jag hade hunnit före mitt ex... Det är alltid skönare att dumpa än bli dumpad... O.s.v...

Det styr upp sig! Jag lovar...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Det finns faktiskt bra tjejer. Riktigt bra tjejer.
Denna tjejen som beskrivs här är ingen bra tjej nu precis och bör bli dumpad för att man skall visa var gränsen går.

Var rädd om tjejen från början så gör hon väl inte så, fast det verkade på dig som att du var det.
Det finns egentligen inget bättre än just tjejer, för bakom varje framgångsrik man står det ju en kvinna....

Ni är bäst tjejer :rock

Mono

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS
Kan bara säga samma sak som alla andra. Dumpa henne så snabbt som möjligt. Försök inte vara vänner, det slutar alltid med hångel på fyllan. Träffar du henne på någon fest (för du hade väl inte åldern inne för krogen va) och hon säger att hon vill ha dig tillbaka så be henne vänligt men bestämt att dra åt helvete. Det kommer att kännas gött när du vaknar dagen efter. Tror att alla killar varit med om det här när vi var yngre, småbrudar vet inte vad de vill och det kvittar vad du gör så behöver hon ett gäng år till på sig att förstå sitt eget bästa.
Fokusera på polarna, hojen och porrfilm ett tag så ska du se att det ljusnar :tummenupp

Last edited:

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
maverick_750rr skrev:
Det finns egentligen inget bättre än just tjejer, för bakom varje framgångsrik man står det ju en kvinna....

Ni är bäst tjejer :rock

Det är därför du lägger din hoj hela tiden mavve??? Hur var det nu med peta förta helgen eller vad det var :D

Lyd ravis råd
och ge ingen nåd
:tummenupp

Kvinnor är ett underligt släkte men de kan vara alldeles alldeles underbara :fakta

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Jag tycker att Holy har tänjt på gränserna längre än vad många andra skulle gjort, han verkar verkligen bry sig och vara en bra kille. Men Holy, nu räcker det lixom, du har gjort allt och hon bryr sig inte och vill bara mer......dumpa nu o dumpa hårt. Det skall kännas för henne.
Att tjejer flänger runt så här i den åldern e ju lite förståeligt som nån sa, men genom att få Holy o dumpa henne så visar han att det hon gör inte är rätt, så kanske hon till nästa gång lär sig nåt av det.......

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En sak som Jonne sa kan jag inte hålla med om riktigt....Ultimatum. Det funkar fan inte med sånt tjafs, kanske till en början men sen e det tebax i samma spår. Tror att Holy helt enkelt skall ha en annan tjej, och det vill vi se på filmer/bilder på söndag morgon :)

Sampo Star

Halvknäpp bladeåkare
Gick med
5 May 2003
Hoj
Fireblade97
Re: Re: Är det slut nu....? *gråta*

Ace Niki skrev:
Tjejen är 17, det är helt sunt att hon både vill ha kakan (du) och prova andra kakor :cool: :p . Hon vill ju testa om hon kan få nån bättre än dig... det ligger i våra gener...synd bara för er killar men det är så släktet utvecklas... Det du kan göra är att försöka bevisa för henne att du ÄR bäst.

Inget personligt men det är tur för mig att jag aldrig träffat en som dig. Hoppas inte alla tjejer är så.
Om man ständigt måste tävla för att behålla det man har så är det något fel.

Dumpa bruden. Gör ont nu men du är ung och tiden läker alla sår. Det är inte bra att ha ont i hjärtat hela tiden. Det finns bättre brudar. Och någonstans finns en som gillar dig för den du är.

/Sam(en som vet)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Otee skrev:
Det är därför du lägger din hoj hela tiden mavve??? Hur var det nu med peta förta helgen eller vad det var :D

Lyd ravis råd
och ge ingen nåd
:tummenupp

Kvinnor är ett underligt släkte men de kan vara alldeles alldeles underbara :fakta

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Va? :va

Har du: :öl :öl

Du får peta på dem men inte jag? :va
Jag e trött och fattar inegnting....

750RR

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nisse Järnet skrev:
Mjo, men egentligen inte. Fast vad vet jag, ja e ju rätt glapp :p
menade inte så.....om nån brud nu e sån som flänger o inte vet vad hon vill riktigt och inte vet hur ett förhållande är menat att funka. Då ska man nog vara rätt hård mot en sån brud, för om man förlåter hela tiden så kan det lätt bli att hon aldrig lär sig och alltid kommer att vara en slampa......förstår du mig?

Rs_man

Si minor plus est ergo nihil sunt omnia.
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
CB 600 Hornet
hej
(ville börja litte glatt i sådant dystert ämne)

fy fan, vilken ******** (hittade inge ord för att biskriva henne) att först komma och vara otrogen med din bästa vän (borde veta bättre). okej om det skulle hända mig så kanske jag skulle förlåta beror på hur det gick till (och vad dom gjorde) men tofel som man brukar vara så ja visst.. men senare i förhållandet ta kontakt och åka hem ti sitt ex när dom är själva, där skulle mitt tokiga jag komma fram pga den insidenten med min bästa kompis :mad: men okej toflar mig igen, men sen komma och vräka ur sig att hon vill vara mer med sinna kompisar (och sitt ex). redan där skulle min elaka tvilling bror komma och ge henne ensådan läxa att hon inte skulle vilja vara tillsammans med mig om hon inte gillade mig (eller älskade som är ett ord som andvänds alldeläs för mycket)..

men nu har det ju gått aldeläs för långt i ditt fall så dumpa henne och gör det fort, du kommer må så jävla mycke bättre efter ett tag.. tro mig.

och ta vara på vad som har sagts i din tråd.

eller som man kan säga, missar du bussen springer du efter den då, det kommer ju fler...

Mono skrev:
Fokusera på polarna, hojen och porrfilm ett tag så ska du se att det ljusnar :tummenupp

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Ravetrancer skrev:
menade inte så.....om nån brud nu e sån som flänger o inte vet vad hon vill riktigt och inte vet hur ett förhållande är menat att funka. Då ska man nog vara rätt hård mot en sån brud, för om man förlåter hela tiden så kan det lätt bli att hon aldrig lär sig och alltid kommer att vara en slampa......förstår du mig?
Nu så klarnar det :) Holy, gör som Ravis mfl sagt! Du kan ju iof testa Jonnes idé också, vem vet hon kanske börjar fatta hur bra kille du är? :)

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Holy:
Fan, har vi samma brud?!

Jag gjorde slut med min tjej, av typ samma anledning(eller en av anledningarna), idag. Jag stog ut med skiten allt för länge. Hon snackade med sina "kompisar" i telefon på kvällarna och höll på och smsade. Har gjort slut med henne en gång tidigare just pga detta(och lite annat), men självklart är man en jävla mes och tar tillbaka henne.

Var stark och gör slut. Hon är inte värd ett ultimatum, kan hon inte hålla sig till dig när hon är ihop med dig så är hon inte värd mer än en bit papper på gatan i mina ögon. Det finns fan inget värre än otrohet!
Även om det är så att hon inte varit på honom och "bara" smsat och ringt. Hur som helst så har hon sidosatt dig ordentligt för nån annan kille.

Om det nu skulle va så att tjejer är så här så är det skönt för då slipper jag leta efter nån ny. Alla tjejer som är "otrogna" kan dra åt h*****e. Är man ihop med en person så är det den som gäller just då. Visst, man kan ju ha kompisar av det andra könet, men då ska det vara just KOMPISAR. Inget lite mittimellan.

Du kan ju ställa henne en fråga som jag ställde mitt ex. "Hur skulle du reagera om jag gjorde samma sak mot dig?". Jag fick svaret "Jag vet inte, jag har aldrig varit i den situationen".

Men gör slut med henne, hur mycket det än känns rätt när ni träffas så är det här bara början. Tro mig, jag vet. Du vill inte vara med om det som, troligtvis, kommer härnäst. Sen när då ändå håller på så kan du ju spöa hennes ex.

//Emil, som nu är jävligt ensam och ledsen....

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept