Är det slut nu....? *gråta*

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Panigale
Re: Re: Är det slut nu....? *gråta*

Ace Niki skrev:
... Hon vill ju testa om hon kan få nån bättre än dig... det ligger i våra gener...synd bara för er killar men det är så släktet utvecklas...

aha.. hehe men när vi skaffar en nyare årsmodell så är vi bara svin ? :p

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...

Ace Niki skrev:
Tjejen är 17, det är helt sunt att hon både vill ha kakan (du) och prova andra kakor :cool: :p . Hon vill ju testa om hon kan få nån bättre än dig... det ligger i våra gener...synd bara för er killar men det är så släktet utvecklas... Det du kan göra är att försöka bevisa för henne att du ÄR bäst.

*host*
Det är nog inte bara honor som prövar gräset på andra sidan, vad nu än din pojkvän har sagt...

Och dessutom är "den andra snubben" 25 så han är mycket häftigare i en lite tjejs ögon.

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Går en så står det fler och väntar!
Slicka såren ett tag, dra sedan ut och provkör nya tjejer :tummenupp

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Holy Diver skrev:
Jag HATAR honom....han HATAR mig...jag HATAR när hon är med honom.... även om jag är med så sitter dom å småflirtar........ JAG ORKAR INTE MER!!!! Men feg som man e så tar man sig aldrig mod att säga ifrån....å gör man det så blir hon bara tjurig å säger att hon aldrig för göra nånting...... orkar inte mer nu..... ska till henne snart.... får väl ställa ett ultimatum.... "va tillsammans med mig och dumpa honom totalt!! eller.... ta honom, men glöm då det vi har tillsammans"

Gör slut tycker jag. Fan du är ung. Som hon verkar bahandla dig,, förtjänar du en bättre tjej=). Var singel ett tag och ha kul med polarna, sånt hjälper.. Det finns fullt med söta tjejer som är mognare. Tror hon kommer få sig en tankeställare om du dumpar henne, så gör er båda en tjänst...

Tjejer kommer och går vänner består(så vida du inte träffar en pingla med en GP hoj :D )

Ryck upp dig det går över :tummenupp :hej

HanneZ

Guest
försök o sätt dig in i situationer som är värre än din. T.ex. när unga människor går bort. Då blir detta scenario en fjärt i rymden när du fått lite perspektiv på de hela!

Gå inte ner dig p.g.a. av nån tjej! Gör hon dig illa är hon inte värt de.

(Lätt o säga va man ska göra, inte lika lätt o genomföra =)) Lycka till! =P

Mvh. Hannes

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj

Ace Niki skrev:
Hon vill ju testa om hon kan få nån bättre än dig... det ligger i våra gener...synd bara för er killar men det är så släktet utvecklas...

Hårt men sant. Men Ace kom ihåg att det inte bara tjejer som vill ha bättre :fakta
Men är man ihop med någon ska man fan vara trogen, så är det bara :mad: .

Tycker att tjejer i allmänhet går efter pengar,bilar, egendom etc.
Vi killar går mer efter utseendet, kropp etc.
Dvs. Vi är bättre på att frambringa en genetisk bättre individ. :D :D

Lite of topic men, men...

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Re: Re: Re: Är det slut nu....? *gråta*

LiCrO skrev:
:finger :finger

Är ni verkligen så j*vla duma?
hoppas du pratar för dig själv....
Håller med! Och det går man och längtar efter...? :zpy Tur att jag fick veta det i tid iaf!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Men e du frisk i huvet eller, hon verkar ju vara en ren slampa juh, dumpa skiten o skaffa nytt som uppskattar dig och inte nåt jävla ex. Hon är i gnesta, hmmmm, hos honom, hmmm undrar vad dom gör, vad fan tror du att dom gör, dricker en kopp te eller????
Va inte så blåögd nu för fan......
Sms:a med din bästa polare, mer än utöver det vanliga???? Vad är mer utöver det vanliga????? Och vad har mer din bästa kompis gjort....hånglat med din brud????

Gör du inte slut så e du fan patetisk o dum o verkar gilla att bli utnyttjad!!!!

Hoppas du löser detta så du får må lite bättre.
//R

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Re: Re: Re: Är det slut nu....? *gråta*

Badkarma skrev:
Hårt men sant. Men Ace kom ihåg att det inte bara tjejer som vill ha bättre :fakta
Men är man ihop med någon ska man fan vara trogen, så är det bara :mad: .

Tycker att tjejer i allmänhet går efter pengar,bilar, egendom etc.
Vi killar går mer efter utseendet, kropp etc.
Dvs. Vi är bättre på att frambringa en genetisk bättre individ. :D :D

Lite of topic men, men...

Det är inte så märkligt egentligen. Det är inte bara fråga om att få fram ett friskt och starkt barn, det är också fråga om att barnet skall ha bra förutsättningar för sin existens. En fader med gott om makt (pengar, ställning, etc) har större möjligheter att garantera bra förutsättningar för en tryggad uppväxt.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:
Men e du frisk i huvet eller, hon verkar ju vara en ren slampa juh, dumpa skiten o skaffa nytt som uppskattar dig och inte nåt jävla ex. Hon är i gnesta, hmmmm, hos honom, hmmm undrar vad dom gör, vad fan tror du att dom gör, dricker en kopp te eller????
Va inte så blåögd nu för fan......
Sms:a med din bästa polare, mer än utöver det vanliga???? Vad är mer utöver det vanliga????? Och vad har mer din bästa kompis gjort....hånglat med din brud????

Gör du inte slut så e du fan patetisk o dum o verkar gilla att bli utnyttjad!!!!

Hoppas du löser detta så du får må lite bättre.
//R
Hård men rättvis, Ravis i ett nötskal :fakta :)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Nisse Järnet skrev:
Hård men rättvis, Ravis i ett nötskal :fakta :)
det är ju sant iaf.

Jag skrev det som peppning till våran Holy Diver, för jag tycker inte man skall krussidulla för mycket med detta, för i slutändan gör det bara mer ont.
Öppna ögonen o se på det som det är......hon vill ha kakan o några till...helt oacceptabelt.
Så var nu stark o gör som jag sagt o ut o festa järnet med polarna sen. Kanske får du hångla redan till helgen och förhoppningsvis inte med JonneB :)

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:
det är ju sant iaf.

Jag skrev det som peppning till våran Holy Diver, för jag tycker inte man skall krussidulla för mycket med detta, för i slutändan gör det bara mer ont.
Öppna ögonen o se på det som det är......hon vill ha kakan o några till...helt oacceptabelt.
Så var nu stark o gör som jag sagt o ut o festa järnet med polarna sen. Kanske får du hångla redan till helgen och förhoppningsvis inte med JonneB :)
Klart det är sant! Det va ju det jag skrev :) Jaha, och vad är de för fel på Jonne nu då?? ;) :p

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Är det slut nu....? *gråta*

Tom skrev:
En fader med gott om makt (pengar, ställning, etc) har större möjligheter att garantera bra förutsättningar för en tryggad uppväxt.

Visst är det så. Men fastslår att grabbarnas syn på maka ger bäst avkommar.

Alikzus

Twin Power Ranger
Gick med
21 Sep 2003
Hemma i Falkenberg efter 13 år i Stockholm
Hoj
Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
Jag säger bara det, girls...

Var med om något likartat förra våren. Var askär i en tjej och hon var intresserad utav mig (hur mkt vet jag inte, antagligen inte så mkt med tanke på vad som hände, det kommer). Vi hade träffats över internet fast på en lokal chat (first class) och hade träffats IRL och så. Så var vi på en fest och var hände inte då... hon strula med min bästa kompis. Jag var rätt knäckt sen (inte den kvällen, jag + berusad = glad + väldigt pratig (om jag inte är trött och somnar *ler* men det händer inte så ofta). Förlät båda två, henne eftersom jag gillade henne fortfarande och min bästa kompis pga att han var min bästa kompis (sen dryga tio år). Kanske inte för att det betyder nåt men han var aspackad och kom knappt ihåg det dan efter och ångrade det (han visste ju hur mkt jag gillade henne). De blev tillsammans sen iaf (efter att han hade kollat med mig om det var ok typ). Sen tog det slut mellan dem, ingen utav oss har någon kontakt med henne längre. Men vi är båda två bästa kompisar och umgås fortfarande. Jag skiter i det och är idag lika glad för det =)

Jag tycker så här: Gör hon så att du mår så illa, gör slut! Jag gjorde inte det i mitt förra, korta och stökiga förhållande vilket resulterade i att jag blev dumpad och anklagad för att ha varit otrogen (hur man nu kan vara det utan att ha tänkt på eller ens kramat en annan tjej?).

Edit: PS: Själv har jag inte erfarenhet av ett sånt långt förhållande som 1½ år, men min bästa kompis i fråga är uppe i ett år snart, med en trevlig flicka (som har en väldigt trevligt kompis *ler*) speciellt om man jämför med henne tidigare nämnd i mitt inlägg. Så jag kanske inte är bästa killen på att ge råd, men här verkar ju finns bättre lämpade hehe...

Last edited:

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
*vet inte om jag vågar skriva i denna tråden*

Hoppas verkligen inte eddie Hånglar med mig i heljen och dessutom så e det kamera förbud när jag e full!!!

Eddie, du vet vad du behöver göra,
hon e ju faktiskt ganska grinig ibland =P
ställ det ultimatum du kommit på,

Miss Ullis

Che Spettacolo
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
ingen....
Dumpa henne!!

Tänk lite på dig själv....
Vet att det är svårt men du mår säkerligen bättre än