Är det slut nu....? *gråta*

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Dom flesta har varit med om samma sak och jag kan faktiskt lova dig att du kommer komma över det och du kommer att träffa en ny tjej som du kommer gilla ännu mer!

En sak är viktig, stå upp för dig själv och säg ifrån, du kommer känna dig nöjd efteråt. Att sitta och knyta näven i fickan så att säga kommer bara göra att du känner dig mer utnyttjad.

Antingen får hon droppa sitt ex rakt av eller så dumpar du henne.

mina 2 cent.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Felix skrev:
Dom flesta har varit med om samma sak och jag kan faktiskt lova dig att du kommer komma över det och du kommer att träffa en ny tjej som du kommer gilla ännu mer!

En sak är viktig, stå upp för dig själv och säg ifrån, du kommer känna dig nöjd efteråt. Att sitta och knyta näven i fickan så att säga kommer bara göra att du känner dig mer utnyttjad.

Antingen får hon droppa sitt ex rakt av eller så dumpar du henne.

mina 2 cent.

Nu vill jag inte va sån men kunde inte låta bli att asg när jag läste de...
om man läser ditt inlägg sen kollar men den avatarinfo och sen kollar på "din" hoj så kan man dra en annan slutsats :rolleyes:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Liwa1 skrev:
Holy, EBS, Nisse med flera...jag tror jag får ta med er ut på en uppiggande hojtur. En tjej som leder dagens tur i högt tempo och med hyss. Kan inte det förbättra er dag ;)

P.S Säger det igen, ex är ex av en anledning och är ens respektive inte klar med sitt ex så skippa din respektive. För då är det inte över. Det är i alla fall min personliga åsikt och erfarenhet
^^^^^^^^^^
här uppe har du en bra tjej, som jag lärt mig att gilla, nästan så hon får en bamsekram nästa gång jag ser henne, med risk för smäll av hennes kille :)

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Bikerbitch skrev:

Min klasskamrat tyckte förresten du var söt när jag spelade upp mitt repotage :whip
Så du hade rätt om det där med 14isar :brynad

Du ser, vore ju helt livsfarligt om jag var med i din film, inte alls stabilt. :D

Men ge mig 10 bilder och telefonnummer nu. :tummenupp

Ska jag bjuda på lite :öl, ge henne lite :whip och kanske :slicka lite. :D :D

Kneedrag

Guest
Holy Diver
Om ni är ihop riktigt så ska hon sätta dig som no:1 . Hon ska inte strula runt med det gamla exet sätt ultimatum.

Jag vet att det är jobbigt när man verkligen är kär i personen.
Men gör slut är mitt råd DET FINNS ALLTID EN TJEJ SOM ÄR BÄTTRE. pricis som i idrott finns det alltid någon som kan hoppa längre.

Jag hoppas det går bra för dig

Kawa Tina

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Kawa Tina skrev:

Men gör slut är mitt råd DET FINNS ALLTID EN TJEJ SOM ÄR BÄTTRE. pricis som i idrott finns det alltid någon som kan hoppa längre.

Alltså ska man inte stanna hos samma utan alltid undersöka om nån annan är bättre? :1pajas

Kneedrag

Guest
sege skrev:
Alltså ska man inte stanna hos samma utan alltid undersöka om nån annan är bättre? :1pajas

Om personen ifråga strular runt med exet och förhållandet inte funkar .Ja jag tycker man ska bryta och träffa andra tjejer/killar.

:öl

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Kawa Tina skrev:
Om personen ifråga strular runt med exet och förhållandet inte funkar .Ja jag tycker man ska bryta och träffa andra tjejer/killar.

:öl

Mmmm, du har rätt, men hur träffar man andra då?

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Kawa Tina skrev:
Holy Diver
Om ni är ihop riktigt så ska hon sätta dig som no:1 . Hon ska inte strula runt med det gamla exet sätt ultimatum.

<snip>

Kawa Tina

Som jag skrev tidigare, varför ska han ställa ultimatum? Hon har ju bevisligen gjort sitt val. Även om hon kommer ångra sig så kan jag säga av erfarenhet att man är tillbaka på samma punkt efter några månader och Holy kommer gå runt och vara svartsjuk på henne för minsta grej.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. DUMPA HENNE!

//En som vet....

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
AleX skrev:
Nu vill jag inte va sån men kunde inte låta bli att asg när jag läste de...
om man läser ditt inlägg sen kollar men den avatarinfo och sen kollar på "din" hoj så kan man dra en annan slutsats :rolleyes:

hehe :D det bjuder jag på, hojfösäljningen hade faktikt inget med frugan att göra, hon håller på att ta hojkort själv, Ny hoj är snart på ingång!

Som sagt, man skall stå upp för sig själv oavsett det gäller intressen eller annat,

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
ConfuseD skrev:
Är det bara jag som reflekterar över att exet är 25 och hon 17, om ni har vart tillsammans i 1,5år så måste hon ha varit som äldst 15 och antagligen 14 när dom va tillsammans. Det säger ju ett och annat om killen. Vilken jäkla loser va över 20 och jaga fjortisar, känns som att det är en viss mental skillnad mellan dom åldrarna, eller borde va iaf.

När skall folk förstå att det inte sitter i åldern utan i hur man är som person. Jag var 15 när jag blev tillsammans med Oljekyld som var 21. Nu är jag tillsammans med jP som snart är 26.
Är dom loosers för att dom är/var tillsammans med en yngre tjej?
:va

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
sege skrev:
Du ser, vore ju helt livsfarligt om jag var med i din film, inte alls stabilt. :D

Men ge mig 10 bilder och telefonnummer nu. :tummenupp

Ska jag bjuda på lite :öl, ge henne lite :whip och kanske :slicka lite. :D :D

Hade hon varit singel så hade det säkert varit helt okej :whip

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Tyvärr inte...
Bikerbitch skrev:

Nej... Det är trevligt med tjejer vare sig de är yngre, jämngamla eller äldre... :fakta

Tjejer rockar, men inte Holy's (förhoppningsvis) ex...

Edit: Sorry Holy, men jag hoppas du har bett henne att fara...

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Bikerbitch skrev:
När skall folk förstå att det inte sitter i åldern utan i hur man är som person. Jag var 15 när jag blev tillsammans med Oljekyld som var 21. Nu är jag tillsammans med jP som snart är 26.

Jo, klart det beror på personen - man är ju ihop med en sån (person) och inte en ålder.

Däremot kan man ju fråga sig hur mycket, i "normala" fall en 15-åring har gemensamt med en 21-åring... men vem f*n är normal :confused: Större (ålders-)skillnader är ju inte heller ovanligt/omöjligt.

Klart de är lösare (eller förlorare (=losers)) om de är ihop med en yngre tjej - det är ju inte alls vanligt :rolleyes:

Sa F - som haft mest yngre tjejer :rodnar

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Felix skrev:
hehe :D det bjuder jag på, hojfösäljningen hade faktikt inget med frugan att göra, hon håller på att ta hojkort själv, Ny hoj är snart på ingång!

Som sagt, man skall stå upp för sig själv oavsett det gäller intressen eller annat,

:tummenupp

Chribba

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6
Nu är jag inte någon expert på förhålladen men något jag brukar tänka på när det knakar är om hon verkligen vet / förstår hur mycket jag älskar henne. Kommer jag fram till att hon med största säkerhet vet att jag inte kan tänka mig någon annan. Då ska jag också kunna begära av henne, att jag inte ska behöva fundera på om hon älskar mig. Det ska hon visa tydligt och för mig räcker det inte att hon gillar eller tycker om mig, utan hon ska älska mig.

Sen finns det ju alltid svackor i ett förhållade, tyvärr.

Jag är inne på samma spår som Rejvis. Sträck på dig, var stolt och tala om för henne att du hellre är helt utan henne, än att vara hennes lilla knähund som hon kan "leka" med när hon känner för det. Önska henne lycka till i livet och gå vidare... framåt...

edit: stavfel

//Chribba

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Ravetrancer skrev:
^^^^^^^^^^
här uppe har du en bra tjej, som jag lärt mig att gilla, nästan så hon får en bamsekram nästa gång jag ser henne, med risk för smäll av hennes kille :)

Ingen fara för smäll från grabben min. Han är av den typen som förstår att andra kan uppskattar en och är inte sotis, för jag skulle aldrig göra som tjejen i texten från Holy. Jag håller mig till den jag älskar och visar det stolt.

Kram till dig med Ravis :hej

Holy! Se till att du i första hand mår bra. Det är viktigt, mår inte du bra så kommer inte heller förhållandet må bra. Med andra ord, det blir inte bra i det här förhållandet när du pga henne går och mår dåligt, att det är hon som skapar det onda. Bryt du och jag lovar att du om ett tag kommer se klart på saken och se att du gjorde det rätta.

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Liwa1 skrev:
Holy, EBS, Nisse med flera...jag tror jag får ta med er ut på en uppiggande hojtur. En tjej som leder dagens tur i högt tempo och med hyss. Kan inte det förbättra er dag ;)

Jag följer också med.. kan behöva det! När EN tjej gör än nere så måste det till en annan för att man ska bli glad! :tummenupp

och det är fan så mycket roligare att köra hoj än att umgås med den där "du borde sälja hojen"-bruden! :zpy

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy