wonderwizard skrev:
ser lite bättre ut, utomhusbilden ser också ok ut.
men fälgarna måste du göra något åt. har man vita fälgar så ska dom inte se ut o vara grå. (iaf inte vid försäljning) på bilderna ser det även ut som om dom e kantstötta ev. buliga. kan vara skit som ger det intrycket... inte alls bra.
kolla in bakfälgen på denna bilden
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=60535
(hoppas du inte tar detta på fel sätt, jag försöker bara ge dig tips om hur du ska kunna få den såld snabbare)
Då jag tog bilderna inne i garaget så var det första gången jag gjorde ett försök till att få fälgarna rena, måste gå några rundor till innan dom blir fina, var sjukt mycket bromsdamm. Vi har nå superconcentrerad avfettning, tror ni det kan hjälpa?
Angående de beryktade oljefläckarna så är det vattenfläckar, nytvättad som sagt. Det jobbiga är att om jag ska ta nya bilder så måste jag ju tvätta aset igen för farsan bygger timringar i garaget så den blir dammig nå jävulskt jävlat direkt
Hygglo: Nä hojar växer inte direkt på träd här kan jag lova. Skoter hittar du på varje gård och i varje garage men sporthoj är ovanligt. Cross är ganska vanligt däremot.
Att göra listan:
1. Sätt alla blinkersar, speglar osv på plats
2. Tvätta hojen och ta nya bilder i finvädret med en massa gräs och vacker natur i bakgrunden. Obs den måste vara helt torr också så att inte folk tror att lacken är bubblig.
3. besikta hojen
4. Ny annons