Du har nog inte förstått anledningen till A2 eller TS frågeställning i öht..Massa trams...
Du har nog inte förstått anledningen till A2 eller TS frågeställning i öht..
Ett förlorat körkort. Duh? Va?? Fattar inte, förklara mer... duh?
DET kan vara en väldigt stor skillnad. Det har inget med moral att göra, det är ren och skär EGENNYTTA.
Köp ett slip on om du vill att det ska brumma lite mer. Effekten kommer inte öka och även om den gjorde det skulle ingen i hela världen veta om det eller ens fråga om det. 100 % riskfritt.
Mycket billigare än slipon!
View attachment 391818
Jag har förstått både och mycket väl.
Och majoriteten här på forumet begår trafikbrott som skulle resultera i indraget körkort, varje gång dom tar en runda.
Jaha??? Och? Förklara för mig varför han skall riska ett körkort för något han kan göra nästa år utan att riska sitt kort.
Alla andra gör det är inget argument.
Får jag fråga vad "dunka" är för dumt uttryck? Är inte det sånt man gör i basket, och vad har basket med att köra 200 genom småställen att göra?Haha det där med 200 var mer eller mindre till för att säga om det är svårt att bli påkommen om man kör normalt. För det är väl normalt att inte dunka i 200? Kanske var lite luddig
Får jag fråga vad "dunka" är för dumt uttryck? Är inte det sånt man gör i basket, och vad har basket med att köra 200 genom småställen att göra?
...Förresten, planerar du att göra det så hoppas jag polisen tar dig.
Sen när började slipon räknas som trim egentligen?
Det är väl snarare så att hojen kan gå sämre om man inte mappar om den efter bytet eller?
Nah, du kan kränga på slipon med gott samvete, det finns ingen i hela världen som kommer känna skillnad på 35kw och möjligtvis 36kw.
Får jag fråga vad "dunka" är för dumt uttryck? Är inte det sånt man gör i basket, och vad har basket med att köra 200 genom småställen att göra?
Herregud människor, sluta moralpredika när han snackar om att skaffa storhoj nu, vad är skillnaden om han skaffar storhoj nu eller väntar tills han har A-behörighet, inget som säger att han lär sig köra för att det står A istället för A2 på körkortet.
Sitta och hata på TS, sedan hylla RoLLER som bombar Bogan och Bulten, det är okej! Han har ju ändå behörighet för sin hoj
Tack killar, ska genast gå ut i garaget, strypa ner min 660 till 24 kw som den är reggad på och inse att jag varken klarar av 24 kw eller 44 kw eftersom jag inte har behörighet för det, men JÄVLARR ASSÅ!! DIRECKT när jag får A2 klarar jag av 24 kw, men sen! sen när jag har A-kort ska jag genast intala mig själv, som befinner mig i en vacker, ljusrosa bubbla att jag klarar av effekt mellan 1 kw till 200 kw, jag har ju ändå A-behörighet då som inte har någon maximal effektbegränsning!
Suck, stick ifrån kärringen, stick ifrån ungarna och så blir ert bittra liv mycket bättre, rekommenderar er annars Familjeliv.se om ni vågar på er en sådan pass stor förändring i er vardag.
Skaffa du slip-on. Och inbilla dig inte att motoreffekten ökar.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |