Jag ser det som så:sunkan skrev:Så här ser jag det.
Om en gat åkare ställer sig den frågan, börja köra på bana och stänna där.
Om en banåkare ställer sig den frågan då är det nog dags för en ny utmaning.
Krya på dig.
IronMike skrev:Jag ser det som så:
Bana har ingen charm.. Ingen trevlig omgivning, där handlar allt om att pressa till max, och jag skulle bara ta nytta av att lära mig att ta kurvor ev fortare - och ta med mig det ut på gatan.
Att susa genom det svenska landskapet med båge är det bästa som finns, banor har ingen charm alls - och seriöst, risktagandet att ligga på genom svenska landskapet, på sin yttersta förmåga, har sin charm, sin spänning som jag är ute efter.
Fanns det inga risker alls, tror jag inte att jag skulle åka hoj, det är spänningen och adrenalinet som styr .. träd och intill-liggande berg gör att fartkänslan ökar, den spänningen gillar jag. Är fullt medveten om att det lika gärna kan vara jag som stryker med nästa gång, ger man sig in i leken får man leken tåla helt enkelt.
Trisst kanske, men sant.
IronMike skrev:Jag ser det som så:
Bana har ingen charm.. Ingen trevlig omgivning, där handlar allt om att pressa till max, och jag skulle bara ta nytta av att lära mig att ta kurvor ev fortare - och ta med mig det ut på gatan.
Att susa genom det svenska landskapet med båge är det bästa som finns, banor har ingen charm alls - och seriöst, risktagandet att ligga på genom svenska landskapet, på sin yttersta förmåga, har sin charm, sin spänning som jag är ute efter.
Fanns det inga risker alls, tror jag inte att jag skulle åka hoj, det är spänningen och adrenalinet som styr .. träd och intill-liggande berg gör att fartkänslan ökar, den spänningen gillar jag. Är fullt medveten om att det lika gärna kan vara jag som stryker med nästa gång, ger man sig in i leken får man leken tåla helt enkelt.
Trisst kanske, men sant.
(MARCUS) skrev:Hej på er alla hoj sugna killar & tjejer!!!!
Är det det verkligen värt att åka hoj när man ligger på detta sätt?
Står i valet & kvalet om man ska köpa en ny hoj eller bara skita i att åka nå mer...
Mvh Marcus
(MARCUS) skrev:Jag krockade med ett rådjur i 150 km/h förra hösten, bröt några revben & ett nyckelben som aldrig läkte i ihop som det skulle, så nu har läkarna transplanterat ben från höften upp till nyckelbenet. Och sedan monterat en titan platta med 6 skruvar för att hålla allt på plats. Kommer vara sjukskriven minst 12v, så det blir många filmer på nya 42" plasman...
Står i valet & kvalet om man ska köpa en ny hoj eller bara skita i att åka nå mer...
Mvh Marcus
(MARCUS) skrev:Jag krockade med ett rådjur i 150 km/h förra hösten, bröt några revben & ett nyckelben som aldrig läkte i ihop som det skulle, så nu har läkarna transplanterat ben från höften upp till nyckelbenet. Och sedan monterat en titan platta med 6 skruvar för att hålla allt på plats. Kommer vara sjukskriven minst 12v, så det blir många filmer på nya 42" plasman...
KING KONG skrev:det e klart du kan ställa frågan,men jag tycker du ska ta lärdom av vad
som hände och fortsätta åka hoj och uppleva det underbara att
åka me ett gäng polare och känna friheten.
gud va formellt det blev,ha,ha.
titta på en ny hoj och ladda för nästa sesse.det mår du bäst av.
Detta var vackert skrivet och det är precis såhär det är!Fist Woman skrev:Hos mig så är lusten att åka hoj ungefär lika stark som sexualdriften, inte en chans att jag skulle tveka.
Livet är kort, se till att den tid du har blir så underbar som livet ska vara.
Mvh Marcus
LiCrO skrev:Har bestämt mig för att sluta åka på gatan och trolig satsa på att köra bana efter en allvarlig olycka i slutet av augusti.
Jag fick många benbrott men värst var att min flickvän var nära att förlora livet.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |