Är detta första RSV4'an i Sverige?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Talat som en sann SDK medlem, Socio# och allt!!!!! Kan väl tänka mig att du ALDRIG åkt något annat än en Ducati, eller har du???? Tänk om ett lägre Socio# fick veta det då åkte du nog ut.....

Ahh, så bara för att man har en åsikt om en skitful hoj så måste man givetvis vara dum i huvudet och endast köra spaghetti-räser? Ducati-människor ger jag inte mycket för så länge de beter sig som andra fundamentalister.
För övrigt så kör jag andra märken än Ducati, anledningen till att det har blivit så många såna är just för att priserna har varit bra och försäkringar är fördelaktiga på dem.

Köp en Aprilia men byt för fasen ljuddämparen, annars får du skämmas! Och jag trodde man var avundsjuk på andras leksaker när man gick i lekis och inte i vuxen ålder :gnissla

Och ingen touringhoj som GSXR1000, någon har druckit ur flaskan ser jag :glömdet

Thorden

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2009
Hoj
2006 Aprilia Tuono R
Jag driver Nordbecks mc och jag leverade den igår.

Hva? Er det fremdeles samme importør for Sverige og Danmark?
Jeg bestilte RSV4 i Danmark i januar, men importøren der har ingen idé om når jeg kan få den. De sier den ikke har kommet. Blir jeg lurad?

Kan jeg kjøpe den hos deg i stedet? :)

equinoxlb

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
2008 ZX-10r
Aha, är det SÅ man ser att det är en rolig hoj :D Då ska jag köpa mig en lättad V-rod vilken dag som helst...

Nej, ful var den förutom just bakdelen som var helt ok. Han som gav tillåtelse att montera den där ljuddämparen bör kastreras omgående med en slö sax :mad: Nog för att original ljuddämpare är fula på ALLA hojar, men den här vinner alla klasser i den tävlingen!

Nja...ZX-10 08/09 vinner nog den tävlingen.

Hudik

Guest
Idag kom en kompis å hälsade på mej med sin RSV4 Riktigt ruggig maskin med helt ok orginalljud, klart intressant hoj.

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
BMW K 1600 GT
Jag stod & sukta samt dregla på en röd RS4:a på ApriliaCenter i Haninge i hår kväll, tillsammans med GubbMissilen...vilken hojj :tummenupp

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
En var iaf på Kinnekulle idag och körde. Riktigt snygg nätt sak med fina proportioner och detaljer. Liiiite vill ha känsla var det allt! :)

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Per på hojgaraget ringde mig i onsdags och sa nu får du komma ut och titta:Bugar

Den är inte ful!

La märke till att den var typad med 109db vid 6200rpm?:confused:

IMG_4116.JPG

IMG_4113.JPG

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Hoj
ducduc
Per på hojgaraget ringde mig i onsdags och sa nu får du komma ut och titta:Bugar

Den är inte ful!

La märke till att den var typad med 109db vid 6200rpm?:confused:

IMG_4116.JPG

IMG_4113.JPG

Riktigt jävla mumsig hoj!
Synd bara att den är så liten och dyr! Typ anpassad för 150cm, inget för långa skandinavier.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA