Är detta konst eller bara äckligt?

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Allvarligt...!?? :va Vad ÄR det för FEL på folk.?? När blev en bowlingbana lämplig som toalett.?

Vad är det för egentliga "konst behov" man skyler över med sådana handlingar.

Här sitter jag å tycker att jag kanske är lite skum å har konstiga ichues för mig som t.ex måste stänga av micron på vissa siffror om jag inte orkar vänta till 0.

Men fi fan så normal jag tänker känna mig nästa gång jag slår av på 27 eller 12 eller 4 eller 46. :näsblod

//M

Du är ingen såndär jäkel som hakar på nymodigheter och slår av micron på 1:33 då?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sen har vi hon som stoppade upp ett garnnystan i fettan och stickade saker, vitt för det mesta, rött en gång i månaden. :zpy

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Sen har vi hon som stoppade upp ett garnnystan i fettan och stickade saker, vitt för det mesta, rött en gång i månaden. :zpy

Ja, hur tänker man där.
Hmm, koftan får sån frächör om garnet varit och vänt i musen. Hur fan klurar man ut en sån grej.:va

Man undrar hur hon kom på det. Hade hon tur att det funkade på första försöket eller provade hon runt?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja, hur tänker man där.
Hmm, koftan får sån frächör om garnet varit och vänt i musen. Hur fan klurar man ut en sån grej.:va

Man undrar hur hon kom på det. Hade hon tur att det funkade på första försöket eller provade hon runt?

Hon kanske hade slut på onanimetoder och stoppade upp nystanet och drog i tråden. Anal beads liksom som gick snett. :D

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Hon kanske hade slut på onanimetoder och stoppade upp nystanet och drog i tråden. Anal beads liksom som gick snett. :D

Du överanalyserar, naturligtvis virkade hon en naturvänlig tampong.

Problemet vara bara att den nystade upp sig när hon drog i snöret, och hepp, idén föddes.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring