BlöjRäsern
Gränsfall
Spanska tydligen. Jag brukar emellanåt länka till den här artikeln när konstig konst kommer på tal.
Lite flickkiss har väl ingen dött av!
Spanska tydligen. Jag brukar emellanåt länka till den här artikeln när konstig konst kommer på tal.
Kanske just därför som det ser ut som det gör? Passande timing iafDet mesta kan vara konst...men jag förväntar mig nog att det skall krävas ett visst mått av skicklighet för att nå fram till ett färdigt verk, vem som helst skall inte kunna göra det!
Du missade frågetecknet.
I min värld så får skaparen av ett verk bestämma om det är konst eller ej, sen är det upp till betraktaren att avgöra om det är bra eller dålig konst.
Jag tror inte att sperma hade fått samma reaktioner, det har liksom inte samma äcklighetsfaktor. Tänk filmen "den där Mary" sperma i håret = roligt, mensblod i håret = äckligt(?)
Jag tycker att den här "menskonsten" är lika acceptabel som ungar med snor i nyllet, lite smånasty sådär men rätt naturligt.
Du missade mitt.
Jag håller inte riktigt med där, jag tror att deg hade blivit ramaskri från vissa feminister om det hade varit sperma och helst då om det hade kletats på en tjej.
Jag tycker personligen att man kan hålla sånt till porr och sovrummet. Sperman då. Mensblodet kan man hålla i bindan, tampongen och toaletten.
Visste att den snart skulle komma.
Frågan var uppriktigt menad.
Viss konst är bajs, eller i detta fallet mens, den fungerar enbart som provokatör, men bara om folk blir provocerade.
Jag blir inte provocerad, bara lite smått eCklad.
Jag håller inte riktigt med där, jag tror att deg hade blivit ramaskri från vissa feminister om det hade varit sperma och helst då om det hade kletats på en tjej.
Jag tycker personligen att man kan hålla sånt till porr och sovrummet. Sperman då. Mensblodet kan man hålla i bindan, tampongen och toaletten.
Ja, men någon reaktion har det ju redan skapat hos dig.
Steget från EcKLad till provocerad kanske bara inte har infunnit sig än.
Jag tycker iofs att det är mer jämförbart med en kille som kletar in sig i sin egen sperma i det här fallet, men det är ju alltid nån/några som ramaskriker oavsett.
Jag blev inte äcklad av bilderna, men jag känner mig inte sugen på att börja göra mina egna menstavlor heller. En gång ramlade jag ner i en tunna med fett från en kebabrestaurang, DET var jEteEklit
Jag blir inte provocerad av eCkliga saker. Rycker mest på axlarna, sväljer och går vidare.
Haha, nae man blir inte sugen på ketchup heller...blev lasagne utan extra ketchup idag.
Ge mig lite tid, tillslut klarar du inte av att svälja det längre och känner dig provocerad.
Alltså, det där...
Vad hände me hon som lade världens längsta skit på en bowlingbana?
Kanske just därför som det ser ut som det gör? Passande timing iaf
http://www.dn.se/kultur-noje/konstnarernas-redan-laga-loner-nu-annu-lagre/
Jag ska börja göra små figurer av sperma. Sen ska jag kräva ett rikligt bidrag från Kulturministern för att jag känner mig kränkt av det faktum att jag måste kolla på porr och köpa prostituerade för att få ihop till råmaterialet att bygga mina små figurer av.
Vad hände me hon som lade världens längsta skit på en bowlingbana?
Glöm inte att spara dina kvitton så att du kan dra av det sen.
Ja, allvarligt.Allvarligt...!?? Vad ÄR det för FEL på folk.?? När blev en bowlingbana lämplig som toalett.?
Vad är det för egentliga "konst behov" man skyler över med sådana handlingar.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|