Ärligt?
Man ska aldrig säga aldrig
Ärligt?
Då kan man väl agera enligt regelboken också?
Sluta sura nu, detta var ju en riktigt rolig kupp, det är ju för sjutton inget VM som Zölis säger.
Menar ni borde kunna lägga in en protest.
Menar ni borde kunna lägga in en protest.
Men som den gamle kloke säger här ovan, "Sluta sura nu, detta var ju en riktigt rolig kupp, det är ju för sjutton inget VM som Zölis säger"
Visst kunde vi det. men det är inget kul att vinna på en protest. Det är heller inte kul att förlora för att nån bryter reglementet.
Så vitt jag vet så Gsson kört med dem innan eller hur ( mantorp ). Då e det ju inget snack. Han e då ordinarie eller hur
Kan erinra mig om en viss Aförare som hoppade in på knustorp förra året för er i REC när ni låg under, eller hur?
...uppskattades det inte att bli "Alltidäckad" av G:sson ?
§1.6.2 Team sammansättning
Varje MC körs av ett team på 2 till 3 förare.
Teamet har rätt att under säsongen använda sig av en reservförare till enskilt evenemang.
Reservförare skall anmälas senast vid anmälan vid ankomst till tävling.
När ett Team har använt sig av en reservförare är det denna förare som är reservförare för Teamet innevarande säsong.
Utifrån det sattes G:sson in dom sista 50 minutrarna.
Solklart känns lite som fel adjektiv va..
Paragrafen hanterar Teamsammansättning som synes.
Ullman Racings sammansättning var klar med Gsson i sig sedan Mantorp.
Det är inte tydligt huruvida paragrafen även åsyftar anmälan av förare inför resp enskild deltävling. Därav ställde vår teamchef tillsammans med Gsson frågan till Brånalt (medans jag var ute på vår 3:e stint), om det var okej att "skriva in" vår befintliga reservförare mitt under race, ...och fick klartecken för detta.
Hälsningar Ullman Racing
Ni kanske skall börja träna så att ni orkar köra en hel 4timmars tävling på 3st förare till nästa år.
4gubbar för att köra 4tim. Stackare!!
Hur skulle de se ut om ni körde 6tim på 8 förare hahaha.
Vilken prestation
Perre D:E:T 111
Ärligt?
Japp, och som jag sa förra året, ni körde jäkligt snyggt och tog den hänsyn ni ska och kan göra så kör på bara.
Då kan man väl agera enligt regelboken också?
Edit: men det var fortfarande ett kul practical joke.
Edit 2: Fast ju mer jag tänker på det... Det känns lite, smaka på er egen medicin. Nu kanske du/ni också fattar hur "vi" i REC känner oss när nån som egentligen inte hör hemma i serien (denna gången regelmässigt och inte "moraliskt") kommer och snor åt sig en placering.
Hoppas nu liknelsen går fram så vi slipper det gamla tugget.
Vi vet alla var vi står i frågan A vs. B / Snabb vs. Långsam.
Börjar han inte se lite "plöffsig" ut den gamle Gsson? Förra året var han stark och satte Samuelsson på plats när han bollade med en järnbalk, men hur ska han nästa år kunna matcha Kim när de får tävla på samma (fysiska) villkor?
/4.0årskris
4st förare ?
...du verkar vara felinformerad.
Ja, men det är ju precis det ni har gjort. Skrivit in 3 och under resans gång använt ytterligare 1. Alltså 4st under samma race. Det är inte OK.
Solklart känns lite som fel adjektiv va..
Paragrafen hanterar Teamsammansättning som synes.
Ullman Racings sammansättning var klar med Gsson i sig sedan Mantorp.
Det är inte tydligt huruvida paragrafen även åsyftar anmälan av förare inför resp enskild deltävling. Därav ställde vår teamchef tillsammans med Gsson frågan till Brånalt (medans jag var ute på vår 3:e stint), om det var okej att "skriva in" vår befintliga reservförare mitt under race, ...och fick klartecken för detta.
Hälsningar Ullman Racing
Om tävlingsledaren säger att det är OK att låta reservföraren köra så är det väl det, eller vem ska man annars fråga?
Bör kanske förtydliga att innan reservföraren gick ut på sista passet så var det bara jag och A:sson som hade kört - så totalt var vi bara 3 förare som körde hojen under söndagen.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|